Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@15:05:54 GMT

پیشرفت ۸۸ درصدی پروژه بوستان ایرانیان در تهران

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۰۹۳۰

پیشرفت ۸۸ درصدی پروژه بوستان ایرانیان در تهران

سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از پیشرفت ۸۸ درصدی عملیات اجرایی پروژه احداث بوستان ایرانیان خبر داد و گفت: این بوستان ۱۶ هکتاری شامل مسیرهای پیاده‌روی، باغ راه، فضای بازی کودکان، زمین‌های ورزشی، فضای تندرستی، نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری تهران، هادی حق بین در تشریح جزئیات عملیات اجرایی پروژه احداث بوستان ایرانیان، اظهار کرد: عملیات اجرایی مسیرهای یک، سه، چهار و پنج بوستان شامل لایه‌ریزی (خاک‌ریزی)، جدول‌کشی، اجرای بتن مگر و بتن مسلح اتمام یافته است همچنین علاوه بر تکمیل سفت‌کاری، تأسیسات برقی و مکانیکی نمازخانه، تکمیل نمای آن در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی لوله‌گذاری و نصب شیرآلات برداشت آب روی سیستم آبیاری و آتش‌نشانی در پروژه بوستان ایرانیان اتمام یافته است و افزود: ۹۰ درصد چراغ‌های روشنایی محوطه نصب شده و کف‌سازی سنگ و آجر مسیر دوم بوستان به پیشرفتی قابل ملاحظه رسیده است.

سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از تکمیل سرویس بهداشتی شماره یک بوستان و اتمام سفت‌کاری سرویس بهداشتی آن خبر داد و تصریح کرد: عملیات اجرایی پروژه در قسمت زمین بازی کودکان و زمین ورزشی چند منظوره اتمام یافته است و اجرای مسیر بساوایی، باغ راه‌های پیرامونی و برج‌های نوری در حال انجام است.

وی با بیان اینکه عملیات احداث بوستان ایرانیان در منطقه ۱۹ از اوایل تابستان سال جاری آغاز شده است، ادامه داد: این بوستان ۱۶ هکتاری شامل مسیرهای پیاده روی، باغ راه، فضای بازی کودکان، زمین‌های ورزشی، فضای تندرستی، نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی است.

کد خبر 555548

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر شهرداري تهران بوستان کلانشهر مدیریت شهری تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بوستان ایرانیان عملیات اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۰۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم