Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@15:06:02 GMT

برای یادگیری مکالمه زبان چقدر زمان نیاز داریم؟

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۱۲۵۰

برای یادگیری مکالمه زبان چقدر زمان نیاز داریم؟

آفتاب‌‌نیوز :

یادگیری زبان انگلیسی به شرایط و عوامل زیادی بستگی دارد، ولی امروز ما قصد داریم ابتدا به شما بگوییم این یادگیری به چه عواملی بستگی دارد و در کل چه قدر زمان می‌برد. در ابتدا باید به شما بگوییم بر اساس گفته‌های دانشگاه کمبریج به منظور صحبت روان و پیشرفته زبان انگلیسی به ۱۰۰۰ ساعت مطالعه نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی همین زمان نیز به عوامل تعیین کننده‌ای نیاز دارد.

عواملی که بر مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی تأثیر می‌گذارد

در کنار آموزش دقیق و تلاش زبان آموزان به منظور مکالمه برخی از عوامل نیز وجود دارد که بر روی زمان این فرایند تاثیر می‌گذارد. اگر قصد دارید مکالمه خود را دنبال کنید حتما به این سه مورد توجه کنید.

قرار گرفتن در معرض افراد بومی

اگر شما در کشور‌های انگلیسی زبان هستید و به طور مکرر به زبان انگلیسی نیز مکالمه زبان انگلیسی دارید بنابراین شما نسبت به دیگر زبان آموزان در موقعیت بهتری قرار دارید. در معرض زبان انگلیسی قرار گرفتن یکی از عواملی است که سبب شود فرایند یادگیری مکالمه زبان انگلیسی بسیار سریع‌تر پیش خواهد رفت. همیشه گفته شده است که یادگیری مکالمه زبان انگلیسی در محیط بسیاری بهتر پیش می‌رود، ولی این در صورتی است که شما با افراد مختلف مکالمه داشته باشید و اگر فرد خجالتی هستید و مکالمه به دیگران ندارید حضور در محیط تاثیر آنچنانی برای شما خواهد داشت.

گوش دادن به زبان انگلیسی

اگر شما فرصت مکالمه به زبان انگلیسی با افراد بومی را ندارید بنابراین بهتر است به فایل‌های صوتی و تصویری گوش دهید که در آن افراد بومی صحبت می‌کنند. به لطف گسترش فناوری اینترنت امروزه دسترسی به پادکست و سریال‌های انگلیسی زبان نسبت به گذشته بسیار ساده‌تر شده است. زبان آموزان به منظور تقویت مکالمه زبان انگلیسی و تسریع سرعت مکالمه خود می‌توانند از این منابع استفاده کنند.

خواندن مکرر به زبان انگلیسی

یکی دیگر از منابعی که به یادگیری مکالمه زبان انگلیسی کمک می‌کند خواندن مکرر است. زبان آموزان می‌توانند از طریق خواندن متون زبان انگلیسی به راحتی مکالمه خود را نیز تقویت کنند، ولی مطالبی را که مطالعه می‌کنند باید هم راستا با سطح زبان انگلیسی آن‌ها باشد.

یادگیری آنلاین مکالمه انگلیسی چقدر طول می‌کشد؟

مبتدی تا پیش متوسط

یادگیری و شرکت در کلاس مکالمه زبان انگلیسی کلینیک زبان رفیعی می‌تواند در زمان مناسب شما را از مبتدی تا پیشرفته به دانش برساند. یادگیری از سطح مبتدی تا سطح پیش متوسط نزدیک به ۲۰۰ ساعت طول می‌شود. این سطح دقیقا اولین مرحله برای صحبت به زبان انگلیسی است که برای رسیدن به این سطح از مکالمه، زبان آموز باید تمرین‌های مختلفی را پشت سر بگذارد. این دویست ساعت معمولا شامل ۲۴ جلسه حضور در کلاس که معادل ۵۰ ساعت است و باقی به حل تمرین و مکالمه با افراد مختلف تقسیم می‌شود.

مبتدی تا متوسط

به منظور رسیدن از سطح پیش متوسط به متوسط و به نوعی تقویت مهارت‌های مکالمه زبان آموز نیاز به حضور در ۲۲ جلسه کلاس که معادل ۴۰ ساعت مطالعه است نیاز دارد. برآورد‌های اولیه نشان داده است که برای رسیدن از سطح مبتدی به متوسط ۳۵ ساعت کلاس و تمرین کافی می‌باشد.

مبتدی تا Upper Intermediate

این سطح دقیق همان نقطه‌ای است که به شما کمک می‌کند به راحتی به زبان انگلیسی مکالمه کرده و با دیگران در ارتباط باشید. هنگامی که زبان آموزان می‌گویند ما تنها قصد داریم به زبان انگلیسی مکالمه کنیم دقیقا همین سطح است. برای رسیدن به این سطح یک زبان آموزان نیاز به ۵۵۰ تا ۶۰۰ ساعت مطالعه دارد این میزان به این معنی است که زبان آموز برای رسیدن به این سطح ۷۵ تا ۸۴ جلسه در کلاس درس حضور داشته باشد و نزدیک به ۳۵۰ ساعت نیز تمرین کنند.

مبتدی تا پیشرفته

به منظور رسیدن به سطح پیشرفته و مکالمه بی نقص زبان آموزان باید زمان زیادی را صرف کرده و از تمامی منابع نیز بهره بگیرد. براساس تحقیقات دانشگاه کمبریج یک زبان آموز به منظور رسیدن به این سطح باید ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ ساعت زمان بگذارد. این مدت زمان به معنی ۱۲۰ جلسه حضور در دوره‌های مکالمه زبان انگلیسی و تمرین بیش از ۶۰۰ ساعتی است. زبان آموزی که قصد دارد به این سطح برسد باید متعهد بوده و تحت هر شرایطی زبان انگلیسی را الویت اصلی خود بداند.

انگلیش کلینیک

یکی از موسسه‌های آموزش مکالمه زبان انگلیسی که با بهره گیری از استاندارد‌های بین المللی دوره مکالمه کارآمدی را تدوین کرده است انگلیش کلینیک است. این موسسه که با بهره گیری از سال‌های تجربه دکتر حامد رفیعی در آموزش مکالمه زبان انگلیسی توانسته نظر بسیاری از زبان آموزان در سرتاسر کشور را جلب کند. زمان بندی بسیار دقیقی را در آموزش زبان انگلیسی دنبال می‌کند تا بر اساس آن زبان آموزان بتوانند با بهترین موارد درسی مکالمه زبان انگلیسی را انجام دهند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مکالمه زبان انگلیسی یادگیری زبان انگلیسی یادگیری مکالمه زبان مکالمه زبان انگلیسی رسیدن به این سطح زبان انگلیسی زبان آموزان برای رسیدن زبان آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۱۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی

ایتنا - بالغ بر ۲۷ میلیون مکالمه در پاییز ۱۴۰۲، از طریق رومینگ ملی صورت گرفته، بدین‌ ترتیب که درصورت نبود آنتن یک اپراتور در منطقه‌ای، از آنتن اپراتور دیگر استفاده شده است.
رومینگ ملی نخستین بار در خردادماه ۱۳۹۳ بین سه اپراتور اول، دوم و سوم تلفن همراه برقرار شد. اجرای طرح رومینگ ملی با این هدف انجام شد که چنانچه در منطقه‌ای، سیم‌کارت مشترکان آنتن نداشت، آن‌ها بتوانند از آنتن اپراتورهای دیگر که در آن منطقه پوشش دارند، استفاده کنند. این طرح از سال ۱۳۹۷، بین هر سه اپراتور تلفن همراه و دو اپراتور روستایی به صورت فراگیر به اجرا درآمد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، آخرین آمار منتشرشده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره مکالمات از طریق رومینگ ملی، حاکی از آن است که در پاییز سال ۱۴۰۲ در مجموع ۲۷ میلیون و ۷۷۹ هزار و ۹۳۲  مکالمه از طریق رومینگ ملی بین اپراتورهای مختلف تلفن همراه صورت گرفته که در مقایسه با آمار ۲۴ میلیونی سه ماه اول سال ۱۴۰۱، افزایش یافته است.


تعداد مکالمات از طریق رومینگ ملی به تفکیک اپراتور در جدول زیر آمده است.
 

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان
  • زبان برنامه نویسی پایتون چیست و چگونه می‌توان آن را یاد گرفت؟
  • تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا
  • آیا می توان گیاهان را به صورت خودکار آبیاری کرد؟
  • فیلم کوتاه، زبان مختص خود را دارد/ «قضاوت» برآمده از تجربه زیسته
  • زمان حراج شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد
  • تحلیلگر اسرائیلی:زمان آن رسیده تا این جنگ متوقف شود/ دیوان کیفری در حال آماده شدن برای صدور حکم بازداشت نتانیاهو/ یدیعوت آحارانوت: این نتانیاهو است که توافق مبادله اسرا را به تاخیر می‌اندازد+ عکس و فیلم
  • مقرراتی برای داشتن خواب خوب
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (11 اردیبهشت)
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی