Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@15:44:44 GMT

۷۲ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال در دزفول کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۱۵۴۰

۷۲ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال در دزفول کشف شد

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ روح اله گراوندی روز دوشنبه افزود: در راستای اجرای طرح جمع آوری دستگاه‌های استخراج رمزارز دیجیتال، ماموران کلانتری ۱۸ با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ واحد مسکونی مورد استفاده برای نگهداری و استفاده از دستگاه‌های استخراج رمزارز شدند.
وی ادامه داد: ماموران کلانتری منطقه پس از هماهنگی با مقام قضایی از منازل مذکور بازدید و تعداد ۷۲ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ گراوندی با اشاره به دستگیری ۲ متهم پس از تشکیل پرونده قضایی اظهارداشت: برخورد با هنجارشکنان در دستور کار پلیس بوده و لازم است شهروندان برای کمک به اقتصاد، آرامش و امنیت جامعه، موارد تخلف را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها دزفول پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خوزستان انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دزفول پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خوزستان دزفول پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خوزستان انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۱۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف وسایل نقلیه سرقتی در مراغه

سرهنگ فارسی گفت: در راستای طرح مقابله و پیشگیری از سرقت دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس مراغه قرار گرفت.

وی افزود: ماموران یگان امداد کلانتری‌های ۱۱ و ۱۲ و پلیس آگاهی در اجرای این طرح خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های مشکوک در منطقه را بررسی و ۲ دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و روآ و ۴ دستگاه موتورسیکلت سرقتی را شناسایی کردند و در این راستا نیز ۲ نفر سارق را  دستگیر و برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی دلالت دادند.

سرهنگ  فارسی ادامه داد: پس از شناسایی مالکان وسایل نقلیه سرقتی و احراز هویت آنها وسایل نقلیه مکشوفه تحویل مالکان مربوطه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه ضمن تاکید بر نصب تجهیزات حفاظتی مناسب و رعایت نکات ایمنی توسط مالکان موتورسیکلت و وسایل نقلیه به شهروندان توصیه کرد هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند و در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پتانسیل ایران در استخراج رمزارز از گاز فلر
  • استخراج کنندگان غیر مجاز رمزارز ۱۰۰ برابر نرخ انرژی را باید جریمه پرداخت کنند+ فیلم
  • کشف وسایل نقلیه سرقتی در مراغه
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز