Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ حجت الاسلام و المسلمین «محمدهادی رضایی» روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف در حسینیه این قرارگاه با اشاره به اینکه قبل از انقلاب ۲۰ دانشگاه و ۱۷۰ هزار دانشجو داشتیم و امروز ۲ هزار و ۵۶۹ دانشگاه با پنج میلیون دانشجو داریم، افزود: این در حالی است که قبل از انقلاب اسلامی چهار هزار عضو هیات علمی داشتیم و امروز بیش از ۹۰ هزار عضو هیات علمی در مراکز دانشگاهی کشور داریم که در زمینه های مختلف در حال خدمتگزاری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تعداد طلبه‌های قبل از انقلاب را ۱۵ هزار و تعداد طلبه های امروز را ۲۰۰ هزار روحانی عنوان کرد و گفت: قبل از انقلاب هیج حوزه علمیه ای برای خواهران نداشتیم اما امروز ۵۰۰ مدرسه علمیه برای ۸۰ هزار طلبه خواهر داریم و فقط یک مرکز حوزه علمیه به ۵۰ هزار طلبه در خارج از کشور در ۶۰ کشور و در ۱۷۰ واحد مختلف به خارجی ها سرویس می‌دهد.

حجت الاسلام و المسلمین رضایی با اشاره به اینکه چاپ کتاب از یک میلیون نسخه در قبل از انقلاب به ۱۳۶ میلیون نسخه در بعد از انقلاب رسیده و ۱۳۶ برابر افزایش یافته است، تصریح کرد: قبل از انقلاب ۱۱ هزار عنوان کتاب چاپ شده بود اما براساس آخرین سرشماری امروز یک میلیون و ۲۸۰ هزار عنوان کتاب چاپ شده که همه ما وظیفه داریم این افتخارات انقلاب اسلامی را برای نسل جوان بازگو کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنانش ماه رجب را به واسطه ولادت امام باقر(ع) ، امام جواد (ع) ، امام علی (ع) ، مبعث حضرت رسول و تقارن این ایام با دهه مبارک فجر را نور در نور توصیف کرد و گفت: همزمانی این ایام با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بر شرافت و عزت این ایام افزوده است.

حجت الاسلام و المسلمین رضایی با اشاره به اینکه براساس روایتی که شیخ طوسی در امالی آورده است گفتن لا اله الا الله ، پذیرفتن رسالت پیامبر اسلام و داشتن محبت علی (ع) در دل موجب رفتن به بهشت می‌شود، افزود: بر اساس روایات دیگری که از ائمه رسیده، نعمت یکبار مصرف است و باید در زمان نعمت حق آن را ادا کنیم و قدر آن نعمت و موهبت را بدانیم.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به شدت مظلوم است و علی رغم اینکه هزاران شهید را تقدیم کرده و تحولات عظیمی را در جامعه ایجاد کرده اما در میان خودمان مظلوم است، ادامه داد: دشمنان با رسانه‌های خود همواره با انقلاب اسلامی دشمنی کرده و می‌کنند از این رو باید قدردان این نعمت باشیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف ‌اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم به مهمانان، تبریک دهه مبارک فجر و ماه رجب گفت: در مدتی که حاج آقای حیدریان (مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه) در این مسئولیت قرار داشتند هم از نظر اخلاقی از ایشان بسیار استفاده کردیم و هم در امورات اجرایی توفیقات خوبی نصیب قرارگاه منطقه ای نجف اشرف شد.

سردار « محمدنظر عظیمی » با اشاره به اینکه در این مدت و در حوزه آموزش های عقدیتی سیاسی اقدامات بسیار خوبی در قرارگاه انجام شده و جمع کثیری از برادران با برنامه ریزی جهت آموزش های مختلف به سایر شهرها اعزام شدند، افزود: در شرایطی که کشور درگیر کرونا بود اما حاج آقای حیدریان در این مدت با برنامه ریزی ، اخلاص و دلسوزی تمام این خدمات را ارائه دادند.

در انتهای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین «محرمعلی سردار آزاد» به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه منطقه ای نجف اشرف معرفی و از زحمات حجت الاسلام و المسلمین «محسن حیدریان» قدردانی شد.

برچسب‌ها نیروی زمینی سپاه پاسداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تکریم و تجلیل دستاوردهای دفاعی کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیروی زمینی سپاه پاسداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تکریم و تجلیل نیروی زمینی سپاه پاسداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تکریم و تجلیل دستاوردهای دفاعی کرمانشاه حجت الاسلام و المسلمین قرارگاه منطقه ای نجف نمایندگی ولی فقیه انقلاب اسلامی سپاه پاسداران قبل از انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۲۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش

فرمانده قرارگاه منطقه کربلا گفت: به برکت عملیات وعده صادق سپاه، جبهه جهانی انقلاب، امروز مستحکم‌تر و نیرومندتر به پیش می‌رود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، آیت الله رضا هدایی؛ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در آیین بزرگداشت شهید مطهری، ضمن گرامی‌داشت سالروز شهادت این معلم و استاد و هفته عقیدتی‌سیاسی، گفت: ما پاسدار مکتب امام صادق علیه السلام هستیم. 

وی با بیان روایتی از امام صادق علیه السلام افزود: اگر در زندگی خود بر اصول و پایه‌ها استوار باشیم، خیر کثیر دنیا و آخرت را خواهیم داشت. 

آیت الله هدایی با بیان اینکه شهدا الگوهای تمام نشدنی و ماندگار بشریت هستند گفت: یکی از این نمونه‌های برجسته مکتب اسلام، سردار شهید زاهدی بود که در مشی رفتاری و عملی این شهید آمده است که بسیار صلوات می‌فرستادند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه افزود: در حقیقت، شهدا تربیت یافتگان مکتب امام صادق علیه السلام هستند. 

وی با بیان شاخصه‌های مکتب رئیس مذهب تشیع گفت: از مکتب امام صادق علیه السلام آموختیم که اهل کوشش و عمل باشیم و سپاهیان اسلام در عملیات وعده صادق نشان دادند در میدان عمل هستند و سرفراز شدند. 

آیت الله هدایی افزود: خون‌های پاکی در کنسولگری ایران در سوریه ریخته شدند و همگان دیدند شهادت صاحبان این خون‌ها منشأ برکات زیادی برای ایران و جهان اسلام و بیداری ملت‌های آزاده جهان شد. 

وی با تشریح بخش‌هایی از دستاوردهای این عملیات ظفرمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تودهنی اخیر سپاه به رژیم منحوس صهیونیستی در سایه زندگی قرآنی ولایی و اهل بیتی صورت گرفت.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری  خطاب به مسئولان و مربیان عقیدتی قرارگاه منطقه کربلا هم گفت: در آموزش‌های عقیدتی باید مروج سبک زندگی اهل بیتی و قرآنی باشیم.

برکت عملیات وعده صادق

سردار خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه کربلا نیز گفت: امروز دانشجویان 80 دانشگاه آمریکا علیه اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی به پا خاستند.

وی افزود: به برکت عملیات وعده صادق سپاه، جبهه جهانی انقلاب، امروز مستحکم‌تر و نیرومندتر به پیش می‌رود. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای کربلا با تبریک این روز باعظمت به اساتید و مربیان عقیدتی بیان کرد: با ترویج هرچه بیشتر فرهنگ ناب اسلامی محمدی صلی الله علیه و آله و سلم و مکتب ایثار و شهادت باید در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاد. 

حجت الاسلام سید اسماعیل طباطبایی افزود: استاد شهید مطهری، دانشمند و عالم کم نظیر جهان اسلام بود که با کتاب‌ها و سخنرانی‌های اثرگذارش در مقابل انحرافات، جمود و کجروی‌ها ایستاد و در همین راه مقدس هم به شهادت رسید. 

به گزارش تسنیم، در پایان این گردهمایی مربیان عقیدتی، فرماندهان، مسئول نمایندگی ولی فقیه و کارکنان قرارگاه منطقه کربلا و تیپ زرهی حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف، گروه 64 الحدید ، مرکز فاوا معراج و مرکز بهداری رزمی جنوب حضور داشتند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • کارگر؛ رضایت شغلی و توسعه اقتصادی
  • محدودیت یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای تولید و پیشرفت
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • به عنوان یک مطالبه عمومی ایجاد یک سکو دائمی برای عرضه پوشاک عفیفانه ضروری است
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران