Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - رامین صادقی گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به نانوایانی که نان با کیفیت به مردم ارائه دهند، ضمن تامین آرد مورد نیازشان، تشویق نیز خواهند شد.

رئیس سازمان صمت استان اردبیل امروز در حاشیه بازدید از نانوائی‌های شهر اردبیل گفت: چنانچه نانوایی تخلف داشته باشد با معرفی به تعزیرات حکومتی، قطع سهمیه آرد شده و اجازه فعالیت نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: بازرسین آرد و نان سازمان به صورت مستمر از واحدهای نانوایی بازدید و مواردی همچون رعایت قیمت‌های مصوب، دقیق بودن وزن چانه، رعایت ساعت پخت، بهداشت فردی و بهداشت محیط را به متصدیان این واحدها یادآوری می‌کنند.

به گفته صادقی، با توجه به اینکه واحدهای نانوایی با تغذیه مردم به‌صورت مستقیم، ارتباط دارند تاکید شده تا از ورود افراد متفرقه به داخل نانوایی جلوگیری شود.

او گفت: با توجه به اینکه ویروس کرونا قابلیت انتشار بسیار بالایی دارد و حفظ امنیت سلامت مردم شریف استان در اولویت قرار دارد، لذا بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با ادارات ذیربط و اتحادیه نانوایان با انجام گشت مشترک ضمن نظارت جدی و مستمر بر نانوایی‌ها، با نانوایانی که موارد یاد شده را رعایت نمی‌کنند برخورد قانونی لازم صوت می‌گیرد.

رئیس سازمان صمت استان اردبیل می گوید: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف  اقتصادی  اعم از گران‌فروشی، عدم نصب قیمت، کم‌فروشی و ... مراتب را  از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ رسیدگی به شکایات مردمی گزارش نمایند تا در سریع‌ترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحدهای نانوایی اردبیل تعزیرات حکومتی ویروس کرونا حفظ امنیت و سلامت مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۲۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه

 محمد آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران گفت: تسهیلات  بانکی  ۵ نوع تسهیلات است اول در بافت فرسوده از تمامی تسهیلات نهضت ملی بدون شرایط چهارگانه قابل پرداخت است.

وی افزود: در برنامه هفتم  بندی  آمده است که بر اساس آن تمامی حمایت‌ها، تسهیلات و تخفیف‌های نهضت ملی مسکن به بافت فرسوده تعلق می‌گیرد  و تا سقف ۵ واحد از تسهیلات نهضت ملی مسکن می‌توانند استفاده کنند.

وی افزود: مبلغ ۱۸۵ میلیون تومان  وام صفر درصد است که کم است و باید افزایش پیدا کند و همچنین تسهیلات اسکان موقت است که ۱۲۰ میلیون تومان در تهران و در ۹۰ میلیون تومان هم در سایر شهرها پرداخت می شود. 

معاون وزیر راه و شهرسازی  اظهار کرد: همچنین تسهیلات مقاوم سازی و مرمت بافت‌های تاریخی وجود دارد که همان تسهیلات نهضت ملی مسکن است که ۸۰ درصد وام ساخت را در برمی‌گیرد.

وی افزود: همچنین یک وام ودیعه در بافت‌های تاریخی را هم داریم که ساکنان این بافت‌ها می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند‌.

وی در خصوص سوال دیگر  باشگاه خبرنگاران در خصوص صددر مدت زمان پروانه های ساختمانی گفت: طبق برنامه هفتم حداکثر مدت صدور ظرف سه ماه پرداخت شود و اگر صادر نشود در حال برنامه ریزی هستیم که از طریق درگاه ملی مجوز‌ها صادر شود‌.

او گفت: مدت زمان صدور پروانه‌های ساختمانی در تهران ۶ ماه است و میانگین کشوری ۸ است  در برخی از شهرها از ۲هفته ای صادر می‌شود و حتی در اصفهان به صورت الکترونیکی پروانه های ساختمانی صادر می‌شود.

وی افزود: یک میلیون و ۵۰ هزار  واحد مسکونی را از سال ۸۴ تا کنون  نوسازی شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • دستورالعمل بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد/ ممنوعیت حج برای مبتلایان به این بیماری‌ها
  • ضرورت طرح مسئله برای دانش آموزان در موضوع آب
  • وزارت حج عربستان دستورالعمل‌های بهداشتی حج ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • وزارت حج عربستان دستورالعمل‌ های بهداشتی حج 1403 را ابلاغ کرد
  • فرهنگ مصرف نان مردم باید تغییر کند
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • ضرورت بازنگری در دستورالعمل‌های تبلیغات محصولات آسیب رسان به سلامت
  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند