Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@18:59:32 GMT

نور امید در دل ملت ایران

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۲۳۰۰

نور امید در دل ملت ایران

جناب آقای رئیسی ! تا هنگامی که منصوبین حسن روحانی در سمت‌های مدیریتی حضور داشته باشند، آیا شما را راحت خواهند گذاشت تا اهداف انقلابی تان را پیاده کنید ؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ؛ آیت الله رئیسی در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ اظهار داشتند که "بانیان وضع موجود، نمی توانند تغییر دهنده این وضع باشند".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سخنان ایشان، نور امیدی در دل ملت ایران به وجود آورد که در صورت انتخاب ایشان به عنوان رئیس جمهور، همه عوامل و منصوبین حسن روحانی که در طی هشت سال گذشته باعث نابسامانی های گوناگون اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، امنیتی و ... بوده اند، تغییر خواهند کرد. اما متأسفانه پس از روی کار آمدن دولت جدید، معلوم شد که اکثر مدیران غیر انقلابی دولت حسن روحانی، همچنان در پست های خود حضور دارند.

جناب آقای رئیس جمهور در تاریخ ۱۹ آذر ۱۴۰۰، باز هم فرمودند "از بانیان وضع موجود نباید در مدیریت ها استفاده کرد". ایشان در تاریخ ۸ بهمن ۱۴۰۰ نیز مجدداً اشاره می کنند که "بانیان وضع موجود حق گرفتن پست مدیریتی در کشور را ندارند".

سؤالی که پیش می آید این است که مخاطب این سخنان جناب آقای رئیس جمهور کیست؟ آیا جز این است که مهره های اصلی چیده شده توسط حسن روحانی، بایستی توسط خود آقای رئیسی تغییر کنند؟.

آیا دبیر شورای عالی فضای مجازی، جناب آقای فیروزآبادی ـ که یکی از مسببین اصلی وضعیت نابهنجار کنونی فضای مجازی کشور است ـ و در طی سالیان گذشته به تذکرات و دستورات مقام معظم رهبری در راه اندازی شبکه ملی اطلاعات و مدیریت فضای مجازی کشور عملاً بی اعتنایی کرده است، باید همچنان در پست خود باقی بماند و به ریش ملت و نیروهای انقلابی بخندد؟

آیا دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، جناب سعید رضا عاملی ـ که از منصوبین حسن روحانی است و بخش عمده تحصیلات ایشان در آمریکا و انگلستان بوده و بنا بر برخی گزارشات، پسران ایشان نیز تابعیت انگلیسی دارند ـ و عملکرد چشمگیری از خود در این چند سال نشان نداده، باید همچنان در این جایگاه مهم باقی بماند؟.

آیا دبیر شورای عالی امنیت ملی ـ که از حامیان و تأیید کنندگان توافق خیانت بار و ضد ملی برجام بوده ـ باید همچنان در این جایگاه مهم و حیاتی باقی باشد؟ علیرغم آنکه مقام معظم رهبری دهها بار از فتنه خیانت بار سال ۸۸ با لفظ "فتنه" یاد کرده اند، اما جناب شمخانی حاضر نشده تا آن را فتنه بنامد. البته هنوز از یاد نبرده ایم که ایشان در مورد بنی صدر ـ مرتبط با سازمان سیا ـ هم گفته بود که وی خائن نبوده است ! به راستی چنین فردی باید همچنان در این سمت باقی بماند؟.

آیا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک ـ که سابقه حضور در ستاد میر حسین موسوی در فتنه ۸۸ و همچنین سابقه مسئولیت در ستاد انتخاباتی حسن روحانی را دارد ـ و بنا بر برخی گزارشات ، هر هفته یکی از اماکن ورزشی را در اختیار حسن روحانی و اطرافیان وی برای تشکیل جلسه ـ البته با پوشش فعالیت ورزشی ـ قرار می دهد ، باید در این سمت باقی بماند؟.

جناب آقای رئیسی! تا هنگامی که منصوبین حسن روحانی در سمت‌های مدیریتی حضور داشته باشند، آیا شما را راحت خواهند گذاشت تا اهداف انقلابی تان را پیاده کنید؟

کامران غضنفری؛ کارشناس مسائل سیاسی

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جناب آقای رئیس باید همچنان باقی بماند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۲۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.   امروز سه‌شنبه، چهار بوکسور تیم امید ایران به مصاف حریفان قدرتمند خود رفتند که نتایج آنان به شرح زیر است:   در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با ارائه مبارزه‌ای تماشایی از سد گورپاد از هند گذشت و ضمن صعود به نیمه‌نهایی، برنزش را قطعی کرد. وی در این مبارزه، حریفش را ۲ بار ناک‌دان کرد و هر سه راند را برنده شد. محشری در نیمه‌نهایی با جواهر اوماتالیف ازبکستانی و دارنده مدال طلای جهان و آسیا مبارزه دارد.   در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرشام حسنی که برابر لی جونگ هو از کره‌جنوبی پیروز شده بود با ویشوانا از هند قهرمان جوانان جهان در اسپانیا رقابت کرد و با وجود تلاش فراوان نتوانست به نتیجه برسد و کارش در این مسابقات به پایان رسید.   در وزن ۶۰ کیلوگرم، آرمان عبادی نتیجه را به آکاش گورکا از هند واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.   در وزن ۶۷ کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست به مصاف سویونبایف از قزاقستان نایب قهرمان جوانان جهان رفت و نتیجه را واگذار کرد و به کار خود پایان داد.   فردا چهارشنبه، مسابقات رده سنی جوانان برگزار می‌شود و پنج نماینده ایران بالای رینگ می‌روند.   در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی کاظمی با ظفربیک کمیل‌اوف از قرقیزستان می‌رود.   در وزن ۵۷ کیلوگرم، رضا فضلی که پیش از این نماینده امارات را شکست داده با قیس عشیش اردنی روبه‌رو خواهد شد.   در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، سیدعلی اکبرمیراحمدی با سینگ یاشی‌واردان هندی می‌رود.   در وزن ۸۰ کیلوگرم، سام استکی با مهرالدینوف ازبکستانی مبارزه خواهد کرد.   در وزن ۹۲ کیلوگرم، عباس گرشاسبی با آریان از هند جدال می‌کند.

دیگر خبرها

  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • گزارش‌های غیررسمی: بیش از ۴۰ میلیون ایرانی همچنان کاربر اینستاگرام هستند
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟