Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ عضو هیات رئیسه مجمع جهادگران کشور گفت: رزمایش پدرانه قرارگاه شهید لاجوردی اراک مصادف با ولادت حضرت علی(ع) با اهدای خدماتی به ارزش مالی ۵۰۰ میلیون تومان به خانواده‌های زندانیان برگزار شد. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از  اراک ، سیدعباس حسینی ظهر امروز در مراسم رزمایش پدرانه قرارگاه شهید لاجوردی ویژه کمک به زندانیان و خانواده‌های آنها که در حسیینه هزاوه‌ای‌های اراک برگزار شد با اشاره به رزمایش پدرانه اظهار داشت: قرارگاه به صورت تخصصی در زندان ورود پیدا کرده و در حوزه‌های مختلف از جمله فرهنگی، تربیتی، عمرانی، خدماتی، معیشتی و غیره فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رزمایش پدرانه مصادف با ولادت حضرت علی(ع) با اهدای خدماتی به ارزش مالی 500 میلیون تومان برگزار شد و در این رزمایش 5 سری جهیزیه به فرزندان زندانیان، وسایل ورزشی به زندان مرکزی اراک، 300 بسته معیشتی و 500 کیلو گوشت قرمز به خانواده‌های زندانیان اهدا شد.

عضو هیات رئیسه مجمع جهادگران کشور ادامه داد: قرارگاه جهادی شهید لاجوردی استان به عنوان بازوی جهادی و مردمی در کنار سازمان زندان‌ها و زندانیان قرار گرفته و با همکاری نهادهای مختلف از جمله ستاد احسان و غیره برنامه‌های مختلفی برگزار می‌کند.

دادگستری استان مرکزی درصدد مراقبت از خانواده زندانیان در برابر آسیب‌های اجتماعی استرسیدگی به مشکلات خانواده زندانیان توسط مدیرکل زندان‌های تهرانکارگاه‌های اشتغال‌زایی خانواده زندانیان در استان مرکزی راه‌اندازی شد

 بیش از 300 گروه جهادی در سطح استان مرکزی شبکه‌سازی و سازماندهی شده است 

حجت‌الاسلام امیر امیرگان، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان مرکزی  هم در این مراسم با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی گفت: بیش از 300 گروه جهادی در سطح استان شبکه‌سازی و سازماندهی شده که به صورت واکنش سریع در شناسایی و عملیات فعالیت می‌کنند.

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به دستور مقام معظم رهبری از سال 96 بُعد محرومیت‌های اجتماعی را اولویت برنامه‌های خود قرار داده و با توجه به اینکه یک نهاد اجتماعی است در زمینه سرمایه اجتماعی نظام، مسیر روشن و محکمی دارد و در راستای این رسالت در دوران شیوع بیماری کرونا بیش از 300 هزار بسته معیشتی توزیع شده است.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان مرکزی ادامه داد: به دستور مقام معظم رهبری به سمتی حرکت می‌کنیم که فعالیت‌های زیربنایی، رفع فقر و آسیب‌های اجتماعی در اولویت باشد به طوری که گروه جهادی پزشکی فردا در خنداب، میلاجرد و کمیجان مستقر می‌شوند.

امیرگان تصریح کرد: با وجود نیروی جوان، نخبه و انقلابی در استان باید با تدبیر درست از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کرد و با توجه به اینکه استان زادگاه امام(ره) است باید در شان استان و در مسیر رفع مشکلات حرکت کنیم و امیدواریم شاهد محرومیت در استان و کشور نباشیم.

 دید جامعه به زندانیان تغییر کرده است 

«سرهنگ محمد مهجوری» فرمانده سپاه ناحیه اراک هم در این مراسم با اشاره به وضعیت زندان‌ها گفت: در گذشته تصور برای زندان دید منفی بود اما امروز این دید تغییر کرده و تعدادی از زندانیان به سبب مشکلات مالی، ضمانت و غیره در زندان به سر می‌برند.

انتهای پیام/713/س

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید لاجوردی استان مرکزی امام ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۲۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا هیچ مدرکی دال بر دخالت مسکو در مرگ ناوالنی پیدا نکرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، روزنامه وال‌استریت‌ژورنال در گزارشی به نقل از منابع آگاه در نهادهای اطلاعاتی آمریکا نوشت که این سازمان‌ها هیچ مدرکی دال بر مداخله دولت یا ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه در مرگ آلکسی ناوالنی، رهبر اپوزیسیون این کشور یافت نکرده‌اند.

به نوشته وال‌استریت‌ژورنال، سازمان اطلاعات مرکزی (سی‌آی‌ای)، دفتر مدیریت اطلاعات ملی و همچنین معاونت اطلاعاتی وزارت خارجه آمریکا به این نتیجه رسیده‌اند که پوتین «به احتمال زیاد دستور قتل ناوالنی را صادر نکرده است.»

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: نظر آمریکا دراین‌باره به برخی نهادهای اطلاعاتی اروپایی منتقل شده است.

پوتین اندکی پس از مرگ ناوالنی در زندان گفت که غربی‌ها به او پیشنهاد داده بودند تا چند نفر از زندانیان روس محسوب در زندان‌های غرب را با ناوالنی معاوضه کند. به گفته رییس جمهور روسیه، او بدون شنیدن کامل صحبت‌های طرف مذاکره‌کننده، با این پیشنهاد موافقت و تاکید کرده که تنها شرط این معاوضه این است که ناوالنی هرگز به روسیه برنگردد.

معاونت ندامتگاه ناحیه یامالو-نِنتس زیر نظر سازمان زندان‌های فدرال روسیه ۱۶ فوریه اعلام کرد که ناوالنی در این زندان مرده است. براساس اعلام مقامات، او پس از پیاده‌روی روزانه دچار ضعف شد و غش کرد و به‌رغم تلاش کادر پزشکی و بیش از ۳۰ دقیقه عملیات احیا، چهره مشهور اپوزیسیون روسیه، جان خود را از دست داد.

کد خبر 6089813

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • آمریکا هیچ مدرکی دال بر دخالت مسکو در مرگ ناوالنی پیدا نکرد
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند