Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از وزات صنعت، معدن و تجارت، «علیرضا شه‌پرست» در نشست با اعضای هیات مدیره سندیکای تولیدکنندگان مکمل‌های رژیمی غذایی ایران، با تاکید بر ضرورت تسهیل فرآیند تولید و پشتیبانی از صنعت افزود: توسعه صادرات در این حوزه و نیز هم‌افزایی با سایر ارکان نظام سلامت از اصلی‌ترین اولویت‌های دفتر صنایع غذا و دارو است که در همین راستا نشست‌های تخصصی به طور مستمر و منظم با انجمن ها و سندیکاهای فعال در عرصه غذا و دارو برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سندیکای تولید کنندگان مکمل‌های رژیمی غذایی ایران نیز با تبیین جایگاه صنعت تولید مکمل‌های غذایی، این نشست‌ها و تداوم آن را در مانع زدایی از تولید، رفع مشکلات موجود با سازمان‌های استانی و نیز توسعه صادرات، با اهمیت ارزیابی کرد.

اعضای هیات مدیره سندیکای تولید کنندگان مکمل‌های رژیمی غذایی ایران هم در این نشست آمادگی کامل این سندیکا را در راستای تحقق اهداف این حوزه اعلام کرده و با طرح چالش‌هایی نظیر موانع موجود در مسیر صادرات، قیمت‌گذاری و شفافیت در فرآیندها خواستار اتخاذ تدابیری برای رفع مشکلات این صنعت راهبردی شدند.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت توسعه صادرات جهش تولید صمت ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت توسعه صادرات جهش تولید وزارت صنعت معدن و تجارت توسعه صادرات جهش تولید صمت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۲۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی ظهر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر اظهار داشت: از نیروی انتظامی برای اجرای طرح موفق «نور» تقدیر و تشکر می‌شود و باید مکمل‌های این طرح در مجموعه‌ها و نهادهای فرهنگی اجرا شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: اقناع سازی نسل جوان و نوجوان در مباحث فرهنگی ضروری است و باید جوان ما از لحاظ فکری اقناع شود.

وی با اشاره به برنامه‌های ستاد دهه کرامت گفت: دهه کرامت باید همه پای کار باشند و برنامه‌های خود را به ستاد استانی ارسال کنند.

در اولین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر با حضور رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان و فرماندار بوشهر از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان با اهدای لوحی از فعالیت مجموعه فراجا و اجرای طرح نور تقدیر شد.

کد خبر 6091288

دیگر خبرها

  • ۵ ویتامین ضروری و مکمل مفید برای سلامت مردان
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد
  • تغییر رویکرد مدیران و ایجاد ساختار مناسب؛ گام مهمی در پیاده سازی مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه است
  • سرمایه وقف به سمت رفع نیاز مردم در حرکت است
  • خبر جدید وزیر صنعت برای متقاضیان خودرو/ علی‌آبادی: این خودرو‌ها را وارد کردیم؛ می‌توانید ثبت‌نام کنید و بخرید
  • حذف موازی کاری از صنعت داروسازی/ تسهیل در صدور پروانه و تولید
  • حذف موازی کاری از مسیر صنعت داروسازی/تسهیل در صدور پروانه و تولید
  • چالش‌های صنعت داروهای گیاهی در ایران/ انتقاد از وجود سیاست‌های غلط در حوزه دارویی
  • چالش‌های صنعت داروهای گیاهی در ایران/ انتقاد از قیمت‌گذاری دستوری