Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@12:52:46 GMT

سرمربی خاتون بم: تیم ما شرایط تمرینی مناسبی نداشت

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۳۳۰۰

سرمربی خاتون بم: تیم ما شرایط تمرینی مناسبی نداشت

به گزارش ایرنا، مرضیه جعفری، روز دوشنبه در نشست خبری پس از دیدار این تیم مقابل ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر با اشاره به وضعیت بدنی نامطلوب بازیکنانش در هفته اخیر افزود: بعد از دیدار مقابل سپاهان نیز شرایط تمرینی مطلوبی نداشتیم.

وی ادامه داد: ما شناخت زیادی از ذوب‌آهن نداشتیم اما بازی با این تیم همواره از سخت‌ترین رقابت‌ها بوده و امروز نیز شاهد فوتبال خوبی از سوی هر ۲ تیم بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی‌ در باره حذف تیم سارگل بوشهر از لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: مسوولان بوشهر موظف‌ به حمایت از نماینده خود هستند اما اگر حمایت کافی وجود ندارد لزومی هم برای حضور تیم‌ها در لیگ نیست چرا که این کار موجب بی‌نظمی و اُفت کیفیت رقابت‌ها می‌شود.

وی در باره احتمال وقوع وقفه مجدد در لیگ بدلیل اردوهای تیم ملی گفت: لیگ به‌هیچ عنوان نباید تعطیل شود و باید برنامه‌ریزی به شکل قوی صورت گیرد تا برنامه‌های تیم ملی در کنار لیگ بخوبی انجام شود.

جعفری با بیان‌اینکه پرورش بازیکنان تیم ملی منوط به داشتن لیگ پویا و فعال است، اضافه کرد: حضور حامیان مالی در فوتبال بانوان اهمیت زیادی دارد و اگر این مساله، انگیزه بازیکنان را  تقویت کند و لیگ ما فعال باشد، بیشترین کمک به تیم ملی خواهد بود.

وی با ابراز رضایت از عملکرد فدراسیون در برابر تیم ملی فوتبال بانوان اضافه کرد: فدراسیون حمایت خوبی از تیم ملی داشت و در صورتی که این روند ادامه‌دار باشد با توجه به ظرفیت فوتبال بانوان کشور، تیم‌های ما حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

تیم فوتبال بانوان خاتون بم، امروز دوشنبه در دیدار مقابل میزبان خود ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر با نتیجه ۲ بر ۱ به پیروزی رسید.

برچسب‌ها بم اصفهان لیگ برتر فوتبال فوتبال بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بم اصفهان لیگ برتر فوتبال بم اصفهان لیگ برتر فوتبال فوتبال بانوان فوتبال بانوان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۳۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس مسلمان شد+ فیلم

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد ازپیروزی مقابل آبی پوشان جنوب در جام حذفی اعلام کرد مسلمان و شیعه شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان اصفهان در دومین فصل حضورش در این باشگاه به دین اسلام و مذهب شیعه مشرف شد. مورایس این موضوع را امشب بعد از پیروزی در جام حذفی مقابل تیم آبی پوشان جنوب اعلام کرد.

کد خبر 748200

دیگر خبرها

  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • مرمت پل خاتون کرج تا آخر امسال تمام می‌شود
  • از این بردها زیاد داشتم | سرمربی پرسپولیس را نباید تحقیر کنیم
  • فوتبال از دریچه فان؛ آرنه اسلوت پس از اولین جلسه تمرینی با داروین نونیز
  • مورایس مسلمان شد+ فیلم
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!