Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@16:44:31 GMT

آی جی ابزار، معجزه ای در صنعت آموزش اینستاگرام

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۳۴۲۶

آی جی ابزار، معجزه ای در صنعت آموزش اینستاگرام

 

در روزهایی که تحریم ها کمر اقتصاد را خم کرده است، برخی افراد هستند که از اینستاگرام درآمدهای میلیونی و بعضا میلیاردی را دارند. شما در اینستاگرام کدام هستید؟ کسی که که پولدارتر می شود یا پولدار شدن بقیه را مشاهده می کند؟

در این روزهایی که همه ی ما دغدغه اقتصادی را داریم، خیلی از افراد هستند که بدون هیچ دغدغه روزانه خرج یک ماه کارمند را در می آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افرادی هستند که خرید ماشین های لوکس برایشان رویا نیست. شما کدام هستید؟ کسی هستید که فقط بیننده هستید و از وضعیت اقتصادی ناراحت هستید؟

درست است که وضعیت اقتصادی کمی سخت برای همه اقشار جامعه به خصوص قشر پایین جامعه شده است، اما فرصت هایی نیز برای ما فراهم شده است. فرصت هایی که از طریق انها می توان وضع زندگی خودمان را از چیزی که هست تغییر دهیم. حال چگونه؟ در ادامه ی این مطلب همراه ما باشید!

اینستاگرام معجزه ی قرن 21

اینستاگرام را کسی به فکر درآمدزایی از آن نبود! آن اوایلی که پیدایش شده بود را عرض می کنیم. زیرا همه برای دوست یابی و عکس گذاشتن از آن استافده می کردند. اما امروزه قضیه فرق کرده است. زیرا اینستاگرام به یک ماشین پولسازی تبدیل شده است که از طریق آن میتوان نه در یک روز بلکه در یک مدت زمان کم زندگی خودمان را تغییر دهیم.

اینستاگرام میتواند برای شما یک کسب و کاری باشد که برای استفاده از آن فقط به یک گوشی هوشمند و اینرتنت نیاز دارید. اینستاگرام برای شما کسب درامدی را انجام می دهد که هیچکس فکرش را نمی کند. از طریق این شبکه اجتماعی می توانید به رویاهای خود برسید. فقط کافی است آن را یاد بگیرید.

اینستاگرام چگونه مارا پولدار می کند؟

خود شرکت اینستاگرام به شما پولی نمی دهد. یعنی مانند یوتیوب نیست که شما تولید کننده محتوا باشید و از طریق تبلیغات داخل آن درآمدزایی کنید. این شبکه اجتماعی بستری را برای شما فراهم کرده است که خودتان از ان درآمدزایی کنید. روش هایی که می شود از اینستاگرام درآمدهای خوبی را به دست آورد به شرح زیر است:

تبلیغات بلاگری کردن فروش محصول همکاری در فروش ادمین شدن پیج ارائه خدمات منزل ارائه خدمات طراحی سایت  و....

اما لازمه ی آن دانشی است که باید از اینستاگرام داشته باشید. اما این دانش چه است و چگونه آن را به دست آوریم؟

دانش اینستاگرام شامل چه مواردی است؟

شما باید از طریق اینستاگرام بتوانید مشتری و فالوور جذب کنید. همچنین باید روش های تبلیغات در ان را بلد باشید. اما مواردی که باید بلد باشید تا بتوانید به یک متخصص اینستاگرامی به شرح زیر است:

دانش تولید محتوا دانش جذب فالوور اورگانیک دانش باز کردن چاکراه های هشتگ دانش باز کردن چاکراه های اکسپلورر فروش در دایرکت تبلیغات هدفمند با هزینه ی کم روش های جذب از طریق کامنت دانش ایده یابی برای محتوا

با دانستن این موارد به راحتی می توانید از اینستاگرام کسب درآمد کنید. اما این دانش را اگر خودتان بخواهید به دست آورید خیلی سخت است. زیرا هم به منابع زیادی دسترسی ندارید و هم اینکه نمی دانید کدام منبع معتبر است. به همین دلیل بهتر است از متخصصینی استفاده کنید که دانش اینستاگرام و دیجیتال مارکتینگ را به طور کامل بلد هستند و میتوانند به شما آموزش دهند. حال در ادامه به شما خواهم گفت که چگونه این دانش پولساز را یاد بگیرید.

آی جی ابزار معجزه ی قرن 21

برای به دست آوردن دانش اینستاگرام که چگونه میتوانیم از طریق آن کسب درامد کنیم، شاید سال ها زمان بگذاریم اما آخر سر به نتیجه نرسیم. اما در این بین یک سایت و پیج اینستاگرامی وجود دارد که به صورت کاملا حرفه ای این دانش را به شما آموزش می دهد.

موسسه آموزشی اینستاگرام با مدیریت جناب مهندس محمد امین نیک نصر و مهندس جناب ارشان جعفری تاسیس شده است. این موسسه آموزشی با بیش از 50 پرسنل فعال همواره در حال فعالیت برای خدمت رسانی به کسانی است که میخواهند از اینستاگرام درآمدزایی کنند. 

آی جی ابزار توانسته است تا به الان به بیش از 40 هزار نفر کمک کند تا کسب و کاری بدون هزینه را در اینستاگرام راه اندازی کنند. نکته ی جالب این است که این موسسه آموزشی برای هر 10 دانشجو، 2 مشاور نیز در نظر گرفته است. مشاورین دانشجویان تا وقتی که افراد به درآمد نرسیده اند همراه آنهاست. اما چگونه ممکن است؟ 

آی جی ابزار، معجزه ی کارآفرینی در کشور در سال 1400

شرکت آموزش اینستاگرام آی جی ابزار، جدای از کارمندان حضوری که دارد، به صورت دورکاری نیز کارمندانی را برای خود در نظر گرفته است. این کارمندان مخصوص مشاوره دادن به کسانی هستند که از دوره های آموزش اینستاگرام آی جی ابزار استفاده می کنند. این مشاورین نیز کسانی هستند که قبلا در دوره ها شرکت کرده و در آزمون ورودی این شرکت نیز موفق عمل کرده اند. یعنی اگر شما با آی جی ابزار کار آموزش را شروع کنید، هم میتوانید در آنجا مشغول به فعالیت شوید و هم اینکه به درآمدزایی خوبی برسید.

آی جی ابزار چگونه برای کسب درآمد از اینستاگرام به ما کمک می کند؟

همانطور که در بالاتر عرض کردیم، شما باید راه و روش هایی را بلد باشید تا بتوانید از این شبکه اجتماعی پر مخاطب درآمدزایی کنید. اما یاد گرفتن آنها زمانبر است. اما آموزش اینستاگرام و بلاگری کردن در اینستاگرام آی جی ابزار، تمام تجربیات خود و دانش خود را در دوره های آموزشی تهیه شده برای شما فراهم کرده است. دوره هایی که زندگی خیلی از افزاد را عوض کرده است و مسملما اگر شما هم بتوانید از آموزش های آنان استفاده کنید، به راحتی میتوانید موفق شوید.

آی جی ابزار به شما بلاگری کردن، آموزش صفر تا صد اینستاگرام، امنیت اینستاگرام، درآمدزایی از اینستاگرام و کلی ایده برای رشد شما در آن را می دهد. مهمترین نکته این است که آی جی ابزار تمام این موارد را به صورت رایگان و بعضا با هزینه ای اندک برای شما فراهم کرده است.

در پایان

ممنون از اینکه تا اینجا با ما همراه بودید. نکته ی مهمی که باید به شما بگوییم این است که درآمدزایی از اینستاگرام را به شدت جدی بگیرید. زیرا باعث می شود شما بتوانید به هر آنچه که در زندگی به آن نیاز دارید برسید. درآمدهایی که باعث رونق اقتصادی خانواده شما می شود. حال میتوانید این آموزش ها را رایگان و بعضا با هزینه دریافت کنید. اما ابتدا آموزش ببینید و سپس شروع به کار کنید. زیرا شما برای رانندگی هم ابتدا یک شخص به شما نحوه پارک دوبل کردن، دور دو فرمان و... را آموزش داد و سپس یاد گرفتید.

اگرچه خیلی از ما پیج کاری هم در اینستاگرام شاید داشته باشیم، اما پیجی که باعث شود ما به درآمد های رویایی برسیم، خیلی کم است. در آخر از شما تشکر می کنیم که تا اینجا همراه ما بودید.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۳۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم یادآوری اهمیت صنعت بازیافت از طریق آموزش/ سوخت‌ مازوت برای کره زمین سمّ است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با گرامیداشت هفته زمین پاک با شعار «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین»، زنگ آموزش محیط زیست در مدارس سمای شیروان نواخته شد.

سرپرست اداره‌کل امور مدارس سمای شیروان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری انا با اعلام این خبر به خبرنگار آنا گفت: برنامه روز زمین پاک در کوهستان پارک شیرکوه با همکاری سمای شیروان، شهرداری و شورای اسلامی شهر، اداره محیط زیست، اداره منابع طبیعی و اداره آموزش و پرورش و دانش‌آموزان دبستان دخترانه سمای شیروان برگزار شد.

ابراهیم رئوفی اظهار کرد: امروزه در کشور‌های پیشرفته و برخی از کشور‌های در حال توسعه همچون ایران کوشش می‌شود تا اهمیت صنعت بازیافت و منافع متعدد آن از طریق آموزش، مراحل مختلف روند بازیافت و نتایج به دست آمده به عموم مردم شناسانده شود.

وی افزود: از آنجا که جمع‌آوری، تفکیک و بازیافت زباله‌ها ارتباط مستقیمی با زندگی روزمره مردم دارد، اجرای کامل و مداوم آن نیازمند فرهنگ‌سازی است و در این بین نقش کودکان و نوجوانان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

سرپرست اداره کل امور مدارس سمای شیروان با بیان اینکه کودکان بدانند چگونه می‌توان از طریق جمع‌آوری زباله و بازیافت به محیط زیست کمک کرد، ادامه داد: البته در این زمینه مدارس کمک زیادی به شناساندن مراحل مختلف بازیافت و آموزش آن کرده‌اند.

مسئول منطقه حفاظت شده گلیل و سرانی هم با تأکید بر اینکه عادت به رفتار‌های صحیح از کودکی نتیجه مؤثرتری دارد، چراکه کودکان در سن یادگیری هستند، مطرح کرد: داشتن زمین پاک مستلزم تغییر سبک زندگی جامعه انسانی و صرفه‌جویی در مصرف آب، برق و گاز پیش‌نیاز تغییر سبک زندگی است، به‌عنوان مثال برای تولید بسیاری از انرژی‌های قابل مصرف جامعه به‌دلیل کمبود منابع از سوخت‌های نامتعارفی همچون مازوت استفاده می‌شود، چراکه سوختن ناقص این ماده خطرناک موجب تولید و رهاسازی آلاینده‌های گازی به جوّ کره زمین می‌شود.

علی گُردمَردی تبیین کرد: تغییر اقلیم نتیجه فعالیت‌های مشابه این اتفاق است که سبک زندگی کنونی ما موجب شده مانند آن فعالیت مخرب داشته باشیم، این فعالیت‌ها، چرخه‌های زیستی را برهم زده یا کاملاً از بین می‌برد و پیامدهای منفی بسیار زیادی حتی در کوتاه‌مدت دارد.

راضیه احمدزاده مدیر دبستان دخترانه سمای شیروان هم با تأکید بر اینکه عادت به رفتار‌های صحیح از کودکی نتیجه مؤثرتری دارد، چراکه کودکان در سن یادگیری هستند، گفت: آموزش تفکیک از مبدأ در مدارس به‌منظور ترویج این فرهنگ در نسل‌های آینده باید در رأس اقدامات قرار گیرد و کودکان به‌عنوان شهروندانی که مدیریت فردای شهرمان به دست آنان خواهد بود، مخاطبان خاص ما محسوب می‌شوند.

در این مراسم، دانش‌آموزان در یک فضای شاد، خواهان داشتن هوای پاک شدند.

همچنین اجرای سرود توسط همیاران محیط زیست، نوشتن پیام روز زمین پاک با درب بطری بازیافتی، شرکت در مسابقه نقاشی با موضوع شعار زمین پاک (سیاره زمین در مقابل پلاستیک)، تقدیر از همیاران محیط‌زیست، برگزاری ساعتی با محیط‌بان در فضای سبز کوهستان پارک شیرکوه از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • استاندار مرکزی: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است
  • طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم
  • لزوم یادآوری اهمیت صنعت بازیافت از طریق آموزش/ سوخت‌ مازوت برای کره زمین سمّ است
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  • ارزیابی هوشمندسازی صنعت نفت با تولیدات فناورانه
  • صنعت نفت و گاز پیشتاز مسیر حرکت به سمت دانش‌بنیان شدن
  • طالبان به دنبال دانش خودروسازی
  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟