Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی هوایی ارتش به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر با تعدادی از پدران شهدای خلبان این نیرو دیدار و از مقام شامخ آن‌ها تجلیل کرد.

به گزارش  برنا؛ امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش، در دیدار با پدران شهدای خلبان این نیرو که به منظور گرامیداشت ولادت امیرالمؤمنین امام علی (ع) و روز پدر انجام شد، گفت: تفکر شهادت که در رگ و خون شهدا جاری و ساری بود، حاصل دسترنج شما پدران مکتبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پدران شهدا علاوه بر پدر بودن، داغ و غم از دست دادن فرزند را چشیده‌اند، فرزندی که خود را فدای عزت و آرامش وطن و مردمش کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه شما پدران شهید با صبوری خود انقلابی جدید در بعد هجران خلق کردید، تصریح کرد: وجود شما پدران شهدا مایه برکت و رحمت برای نیروی هوایی الهی است و خواسته ما از شما بزرگواران این است که ارتباط و نزدیکی خود را با ما حفظ کنید، چرا که ما هرچه داریم از برکت خون فرزندان شما و صبوری شما عزیزان است.

امیر سرتیپ واحدی خاطرنشان کرد: ما خود را مدیون شهدا می‌دانیم، آنانی که سر دادند ولی نگذاشتند حتی یک مشت از خاک پاک کشور عزیزمان ایران به تاراج برده شود؛ لذا ما کارکنان نیروی هوایی الهی از شما عزیزان درخواست داریم که ما را نیز به عنوان فرزند خود بدانید تا ان‌شاءالله بتوانیم آرمان‌های الهی آن عزیزان را حفظ کنیم و ادامه دهیم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام علی روز پدر پدر خاک ایران فرمانده نیروی هوایی ارتش تبریک سالروز ولادت حضرت علی ع پدران شهدا فرمانده نیروی هوایی ارتش پدران شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۴۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر هوایی یافتن یسنا از مزارع کشاورزی توسط خلبان پلاگلایدر + ویدئو

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، تصاویر هوایی ثبت شده توسط خلبان هنگ گلایدر هلال احمر از لحظه یافتن یسنا را ببینید.

کد خبر 849219 منبع: فارس برچسب‌ها استان مازندران خبر مهم هلال احمر حوادث ایران

دیگر خبرها

  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • افشای اشتباهات بزرگ ارتش اسرائیل | گنبد آهنین خودزنی می کند
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی
  • تصاویر هوایی یافتن یسنا از مزارع کشاورزی توسط خلبان پلاگلایدر + ویدئو
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی