Web Analytics Made Easy - Statcounter

دست اندرکاران عرصه لوازم خانگی معتقدند در افزایش قیمت این لوازم، تولیدکنندگان نقشی ندارند و عوامل زیادی بر این امر موثرند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، نصرالله زاده نایب رئیس انجمن صنایع لوازم خانگی در تیتر امشب با بیان اینکه افزایش قیمت مواد اولیه عامل اصلی افزایش قیمت لوازم خانگی بوده گفت: متاسفانه تولید در کشور ما توجیه اقتصادی نداشته است و تولیدکنندگان در بخش دیگری مصرف کننده محسوب می‌شوند و مواد اولیه مورد نیاز خود را از کارخانه‌های مادر تهیه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: هزینه‌های تولید در کشور ما افزایش زیادی داشته و از جای دیگری هزینه‌ها به تولید کنندگان تحمیل شده است.

برادران معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت دیگر میهمان برنامه گفت: ما به دنبال جلب رضایت مصرف کنندگان نهایی لوازم خانگی ساخت داخل به ویژه در بحث کیفیت و قیمت هستیم و حذف موانع را در دستور کار خود قرار دادیم.

برادران با تاکید بر جریان شفاف اطلاعات از تولید تا مصرف، افزود: تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان را باید دعوت به شفافیت کنیم،  جریان شفاف اطلاعات نتیجه‌اش می‌شود تولید شفاف که نتیجه خود آن هم می‌شود قیمت‌گذاری شفاف که در نهایت قدرت تصمیم گیری را بالا می‌برد. برچسب ها: لواز خانگی ، افزایش قیمت ، منطقی کردن قیمت ها ، تولیدکنندگان ، مواد اولیه

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: افزایش قیمت منطقی کردن قیمت ها تولیدکنندگان مواد اولیه افزایش قیمت لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۴۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مهدی عرب اسدی رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی  بسطام  گفت : این لوازم شامل یخچال، آبگرمکن، فرش، پنکه، ماشین لباسشویی و اجاق گاز به ارزش ۶۷۰ میلیون تومان  است .

وی افزود : باتوزیع این اقلام نیاز وسایل گرمایشی و سرمایشی خانواده های مددجوی کمیته امداد در بسطام رفع شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • رشد اقتصادی پایدار در صنعت نفت با بهینه‌سازی مصرف انرژی
  • تامین ۷۰ درصدی لوله و اتصالات کشاورزی از تولیدکنندگان داخلی
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند
  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • هوشمند سازی در سند تحول جهت تسریع خدمت‌رسانی به مردم است
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی خریدهای شرکت مس با ایجاد سامانه استعلام قیمت