Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران تهران بزرگ از بازداشت سه فرزند خبر داد که با همکاری یکدیگر پدرشان را ربوده بودند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 15:30 بعدازظهر 22 دی امسال، مرد میانسالی با حضور در دادسرای ناحیه 27 تهران، از فرزندانش به اتهام آدم‌ربایی شکایت کرد.

وی در شکایتش گفت: با فرزندانم اختلاف داشتم و سه روز قبل، در راه رفتن به خانه در خیابان نبرد شمالی، سه فرزندم راه را بر من سد کرده و معترض شدند که چرا از آنها شکایت کرده‌ام و باید با مراجعه به دادسرا از شکایتم صرف نظر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاکی ادامه داد: بعد از آن، پسرهایم با ضرب و شتم، مرا داخل خودرو کرده و به منزلشان بردند، در آنجا مرا تهدید کردند که اگر برگه‌های املاک را امضا نکنم مرا را داخل گونی کرده و دفن می‌کنند.

با اعلام این خبر، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شده و به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه پرداختند. تصاویر ربوده شدن مرد میانسال به دست آمد و اظهارات او تایید شد.

بدین ترتیب سه پسر مرد میانسال بازداشت شده و به جرم خود اعتراف و عنوان کردند: به خاطر اختلافات قبلی که با پدرمان درباره واگذاری املاک خود به ما داشتیم، او از ما شکایت کرد. ما تصمیم گرفتیم او را بترسانیم تا از شکایتش صرف نظر کند و سند املاک او را به دست آوریم به همین دلیل چنین سناریوی طراحی کردیم.

سرهنگ کارآگاه نثاری؛ معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران تهران با اعلام این خبر گفت: متهمان به جرم خود اعتراف کرده و هر سه با صدور قرار قانونی برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار دارند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۵۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران توسط پلیس آگاهی

رئیس پلیس آگاهی از دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار علی ولیپور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: به صورت مستمر با شرکت‌های خودروساز داخلی جلساتی را برگزار می‌کنیم‌ که شخص استاندار تهران هم حضور دارند.

وی افزود: در این جلسات نقطه نظرات خود را مطرح می‌کنیم تا معایب خودروها را برطرف کنند و البته در این راستا تولید برخی خودروها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت افزود: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی در خودروها راهکار خوبی برای عدم سرقت خودروها بوده و سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه است.

کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد

سردار ولیپور گودرزی در ادامه بیان کرد: همکاران پرتلاش ما در طی چند روز گذشته و با تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه، با هماهنگی کامل دستگاه قضایی، موفق به شناسایی و دستگیری 57 نفر از سارقان حرفه‌ای خودرو و محتویات آن شدند.

وی ادامه داد: از این سارقان و مالخران تعداد 20 دستگاه خودروی مسروقه و 15 دستگاه موتور و 2 هزار قطعه دزدی، کشف و ضبط شد.

ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: این طرح‌ها به صورت مستمر و هفتگی با موضعات مختلف در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران توسط پلیس آگاهی
  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • شکایت خواننده معروف به پلیس فتا | گرداننده صفحه اینستاگرام دستگیر شد
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر توسط ۳ نفر
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای گرفتن ۵۰ میلیارد تتر
  • آدم‌ ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال ارز دیجیتال
  • آدم ربایی با چاشنی رمز ارز