Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@16:43:42 GMT

ون الکتریکی جدید Airstream با قابلیت شارژ سریع

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۵۵۷۹

ون الکتریکی جدید Airstream با قابلیت شارژ سریع

فرارو-انقلاب وسایل نقلیه الکتریکی به سرعت به بخش‌هایی از فعالیت‌های انسانی راه یافته است. پیشرفت تکنولوژی در زمینه وسایل نقلیه الکتریکی سبب افزایش تقاضا برای راه حل‌های برطرف کردن مشکلات زیست محیطی با تاکید بیشتر بر منابع انرژی پاک شده است.

به گزارش فرارو، شرکت Airstream به تازگی یک ون الکتریکی دو چرخ بنام eStream camper معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت رکورد قابل توجهی در ساخت تریلر‌های مسافرتی منحصر به فرد با ظاهر گرد و نمای آلومینیومی دارد. eStream محصول جدید این شرکت، دارای یک سیستم انرژی خورشیدی یکپارچه روی سقف و یک موتور الکتریکی می‌باشد که می‌تواند برای رانندگی و پارک تریلر استفاده شود.

موتور الکتریکی این ون سبب می‌شود زمانی که eStream توسط وسیله نقلیه دیگری کشیده می‌شود، وسیله نقلیه الکتریکی داخلی موجود در eStream مقداری انرژی را از وسیله نقلیه اصلی بگیرد. به این معنی که برد یک ماشین الکتریکی که می‌تواند برای حمل و نقل eStream استفاده شود، به دلیل بار مشترک آن می‌تواند بیشتر نیز بشود.سیستم سقف خورشیدی این محصول تا ۹۰۰ وات برق ارائه می‌دهد و eStream دارای یک باتری ۸۰ کیلوواتی است که می‌تواند در کمتر از ۴۵ دقیقه در یک ایستگاه شارژ سریع به طور کامل شارژ شود. eSteam را می‌توان با استفاده از تبلت یا سایر دستگاه‌های مجهز به اینترنت پارک کرد. هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص زمان ارائه این وسیله نقلیه وجود ندارد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

کلیدواژه: ون وسیله نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۵۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیگو ۹ مدل ۲۰۲۴ رسما رونمایی شد

چری Tiggo۹ به عنوان محصول سنگین وزن و جدید چری در سال ۲۰۲۴، برای اولین مرتبه در نمایشگاه خودرو پکن به نمایش درآمد - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، این خودرو یک شاسی بلند تجملاتی به‌حساب می‌آید و به‌عنوان عضو رده‌بالای خانواده تیگو، از نظر اندازه بزرگ، از نظر عملکرد قوی‌ و از منظر ظاهری لوکس‌ است و جلوپنجره الماسی و رینگ‌های بزرگ دارد.

چراغ‌های عقب Tiggo9 از نوع متصل هستند. فضای داخلی خودرو با مقدار زیادی چرم و مواد بافت چوبی پیچیده شده که با صفحه نمایش مرکزی بزرگ هماهنگ شده‌اند.



این خودرو مجهز به نسل جدید پیشرانه سوپر هیبریدی Q-POWER چری است که در کنار قدرت زیاد، از مصرف سوخت پایین و شارژ سریع برخوردار است.
مصرف سوخت تیگو 9 تنها 5.2 لیتر در هر 100 کیلومتر است و برد جامع آن به بیش از 1400 کیلومتر می‌رسد

باتری این خودرو نیز می‌تواند در 20 دقیقه از 30 تا 80 درصد شارژ شود و این اولین بار است که حداکثر توان 6.6 کیلووات تخلیه خارجی را در خود جای داده که استفاده از خودرو در فضای باز را بسیار راحت می‌کند. 

  تیگو 9 مجهز به رانندگی خودکار سطح L2.5، با 19 عملکرد ADAS مانند APA، LKA و DOW است و استانداردهای ایمنی پنج ستاره جهانی مانند C-NCAP ،ANCAP و EUCAP را پاس می‌کند و موفق به کسب استاندارد ایمنی پنج ستاره شده است زیرا بیش از 85 درصد آن را به‌ کمک فولاد با مقاومت بالا ساخته‌اند.

دیگر خبرها

  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • هندزفری itel T11 Pro چه مشخصاتی دارد؟
  • صفر تا ۱۰۰ پابندهای الکترونیکی
  • رفع ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران
  • از درشکه تا اتومبیل؛ یک قرن فرهنگسازیِ ناتمام
  • التیام سریع زخم پای دیابتی با استفاده روزانه از یک محصول فناورانه ایرانی در منزل
  • تیگو ۹ مدل ۲۰۲۴ رسما رونمایی شد
  • ویپ؛ وسیله‌ای برای ترک اعتیاد! و یا وسیله‌ای اعتیاد آور + فیلم
  • چرا سفر با قطار؟ ۵ دلیل برای انتخاب این نوع سفر