Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان گفت: راهیاب بازیکنان زیادی را به والیبال ایران معرفی کرد و امسال جوان‌ترین تیم لیگ بودیم و ۹ بازیکن ما از تیم‌های نوجوانان و جوانان بودند.

آرش صادقیانی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پایان دور مقدماتی لیگ برتر والییبال و ایستادن تیم راهیاب در جایگاه نهمی جدول رده‌بندی اظهار داشت: ابتدا باید به بازیکنانم و همینطور همکارانم در کادر فنی تیم راهیاب خداقوت بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعا فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم؛ اما خوشحالم که توانستیم پدیده لیگ لقب بگیریم.

وی افزود: قطعا حق راهیاب حضور در پلی‌آف بود که متاسفانه میسر نشد. البته پیش از آغاز فصل هدفگذاری ما این بود که سقوط نکنیم و خوشبختانه این هدف مهم میسر شد؛ اما در هفته‌های پایانی لیگ، نتایجی رقم خورد که شائبه‌دار بود. من نمی‌خواهم کسی یا تیمی را متهم کنم؛ اما امیدوارم این شک و تردید‌هایی که در مورد برخی نتایج وجود دارد واقعیت نداشته باشد.

سرمربی تیم راهیاب مریوان تصریح کرد: از زمانی که بازیکن بودم تا به امروز که به عنوان مربی فعالیت می‌کنم همیشه سعی کردم حقم را در زمین بگیرم؛ نه در جای دیگر. به نظر من همه اهالی دلسوز والیبال باید به دنبال این باشند که لیگ در فضای سالمی برگزار شود تا والیبال پاکی داشته باشیم.

صادقیانی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در فصل آینده بتوانیم با تقویت تیم‌مان عملکرد بهتری داشته باشیم. راهیاب بازیکنان زیادی را به والیبال ایران معرفی کرد و امسال جوان‌ترین تیم لیگ بودیم و ۹ بازیکن ما از تیم‌های نوجوانان و جوانان بودند. حتی آنالیزور ما هم تنها ۱۷ سال سن دارد و در چنین شرایطی به مصاف تیم‌های باتجربه و پرستاره رفتیم. باورش شاید سخت باشد؛ اما هزینه تیم راهیاب تنها حدود ۲ میلیارد تومان بود.

 

بیشتر بخوانید: به‌نژاد: به نتایج نگاه کنید، متوجه تبانی‌ها می‌شوید/ شهنازی در ۱۹ هفته فقط ۲۰ امتیاز گرفت

 

انتهای پیام/

برچسب ها: آرش صادقیانی راهیاب ملل مریوان لیگ برتر والیبال تبانی در والیبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آرش صادقیانی راهیاب ملل مریوان لیگ برتر والیبال تبانی در والیبال تیم راهیاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۵۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • نوجوان سمنانی به بخش داستانِ باشگاه ادبی «قاف» راه یافت
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • منچستریونایتد - برنلی؛ ترکیب رسمی