Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان اصفهان گفت: امروز بیست و ششم بهمن‌ماه، مصادف با میلاد حضرت علی (ع)، مرکز اهدای خون خواجو اصفهان از ساعت هشت صبح تا ۱۳ ظهر پذیرای اهدا کنندگان خون است.

لطفعلی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص وضعیت ذخیره خون استان اصفهان، اظهار کرد: ذخیره خون استان اصفهان در حال حاضر حدود سه روز است و در مقایسه با هفت روز حد مطلوب ذخیره خون، وضعیت استان اصفهان در وضعیت مطلوب نیز به سر نمی‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با دعوت از مردم برای اهدای خون و رساندن ذخیره خون به حد مطلوب، افزود: امروز بیست و ششم بهمن‌ماه، مصادف با میلاد حضرت علی (ع)، علارغم تعطیلی سایر مراکز اهدای خون، مرکز اهدای خون خواجو اصفهان از ساعت هشت صبح تا ۱۳ ظهر پذیرای اهدا کنندگان خون و فرآورده‌های خونی است.

کد خبر 555722

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اهدای خون اهدای خون و پلاسما کرونا و اهدای خون اهداي خون اهمیت اهدای خون مراکز اهدای خون مرکز انتقال خون مرکز انتقال خون خواجو انتقال خون سازمان انتقال خون بانك خون کاهش ذخیره خونی ذخیره خون استان اصفهان وضعیت ذخیره خون استان اصفهان وضعیت ذخیره خون در استان اصفهان کاهش ذخیره خون در اصفهان اهدای خون در اصفهان وضعیت اهدای خون در اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان اصفهان ذخیره خون اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۶۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدم زدن گروسی کنار پل خواجو+ فیلم

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی دوشنبه شب به همراه محمد اسلامی از پل تاریخی «خواجو» بازدیدکرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رافائل گروسی روز دوشنبه به منظور دیدار با مقامات عالی کشورمان وارد تهران شد.

وی پس از دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان و معاون سیاسی وی برای شرکت در کنفرانس بین المللی هسته‌ای و دیدار با محمد اسلامی به اصفهان سفر کرد.

گروسی به همراه اعضای تیم مذاکره کننده فنی خود و رئیس سازمان انرژی اتمی و پس از شرکت در میهمانی شام به میزبانی اسلامی از پل‌های تاریخی خواجو و سی وسه پل بازدیدکرد.

حضور و بازدید مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی از پل‌های تاریخی اصفهان واکنش‌های متعددی را در فضای مجازی به دنبال داشت.

کد خبر 751324

دیگر خبرها

  • وضعیت خرید گندم در استان بوشهر مطلوب است
  • تغییر جدید در خط ۴۷ اتوبوسرانی اصفهان
  • گروسی کنار پل خواجو+ فیلم
  • قدم زدن گروسی کنار پل خواجو+ فیلم
  • با نقطه مطلوب وضعیت بنادر ،‌گمرکات و انبارها فاصله داریم
  • عقب نشینی ذخیره سد زاینده‌رود؛ ۳۹۶ میلیون مترمکعب آب آخرین موجودی
  • دقیقا چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • ۱۵۵ اصفهانی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) خون اهدا کردند
  • اهدای زندگی دوباره به ۴ بیماربا اهدای عضو در مشهد