Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فرودگاه امام علی (ع)جزیره تنب بزرگ ( جنوب ایران ) با حضور سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و محمدی بخش معاون وزیر راه و شهر سازی و رییس سازمان هواپیمایی کشوری  مورد بهره برداری قرار گرفت.

  فرودگاه  امام علی(ع) جزیره تنب بزرگ که در سال ۱۳۸۹ عملیات اجرایی آن توسط نیروی دریایی سپاه به اتمام رسید، با پیگیری‌های لازم امروز دوشنبه ۲۵ بهمن ماه سال ۱۴۰۰ اولین خط پرواز ملی از تهران به مقصد تنب بزرگ انجام و رسمأ این فرودگاه به بهره برداری رسمی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری با ابراز تقدیر و تشکر از همکاری وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری گفت: از همت جهادی و انقلابی وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواپیمایی کشوری باید تقدیر ویژه نمود که واقعا با این اقدام خجسته در ایام خجسته موجبات خرسندی مردم مستقر در این جزیره استراتژیک را فراهم نمودند.

سردار تنگسیری افزود: موضوع سکونت مردمی جزایر و مردمی نمودن امنیت این جزایر با حضور فعال مردم در جزایر انجام می شود و باید همه کمک کنند این اتفاق میمون و مبارک با راه اندازی خطوط پروازی مستمر و منظم ادامه یابد و این کمترین خدمتی است که برای رزمندگان و خانواده های گرامی آنان می شود، انجام داد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ابراز داشت: با افتتاح این فرودگاه مقدمات  توسعه  اقتصادی و رونق اقتصاد دریا پایه  صورت می گیرد و  سطح امنیت پایدار در جغرافیای دریای خلیج فارس  تقویت می شود . 

 محمد محمدی بخش رییس سازمان هواپیمایی کشوری نیز در مراسم افتتاحیه فرودگاه امام علی(ع) تنب بزرگ گفت: با افتتاح فرودگاه  جزیره  تنب بزرگ و راه اندازی خط پرواز تهران - تنب بزرگ  می تواند نقش بسزایی در تقویت روحیه خانواده ها ایفا می کند که با همکاری هم افزا با نیروی دریایی سپاه این پروازها استمرار و طبق برنامه زمان بندی شده ادامه خواهد داشت. 

رییس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه تلاش می شود با بکارگیری و نصب سیستم های ایمنی مطمئن وضعیت پروازها را ارتقاء بخشید و موجب دلگرمی خانواده های ایثارگر فراهم نمود.

مهندس محمدی بخش گفت: برقراری پروازهای منظم و مستمر به جزیره تنب بزرگ با ارائه تسهیلات لازم  فرودگاهی در زمینه سفر آسان از برخی شهرها مثل بندرعباس و بندرلنگه به این جزیره  فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

منبع: فارس

کلیدواژه: جزیره تنب بزرگ هرمزگان بندرعباس دریادار تنگسیری رییس سازمان هواپیمایی کشوری نیروی دریایی سپاه امام علی تنب بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۶۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در جریان دویست و سی و یکمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای تکمیل خطوط هفت‌گانه اظهار کرد: ان‌شاءالله تا پایان سال جاری شاهد جشن تکمیل خطوط یک، دو، سه، چهار، پنج، شش و هفت خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته نیز ایستگاه‌های جدیدی در خطوط شش و هفت افتتاح و بهره‌برداری رسید، تصریح کرد: امسال نیز ادامه خواهد داشت از جمله خطوطی که امسال به بهره‌برداری خواهد رسید ایستگاه هفده شهریور، میدان خراسان، سرباز و ... خواهد بود.

هرمزی به عملیات توسعه جنوبی در خط شش مترو اشاره کرد و گفت: این عملیاتی نیز به پایان رسیده و ان‌شاءالله به‌زودی دو ایستگاه در بخش جنوبی (حرم حضرت عبدالعظیم علیه‌السلام) به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به پست برق خط مترو اشاره کرد و توضیح داد: این پست نیز امسال تکمیل و ان‌شاءالله در بخش غربی خط شش مترو ایستگاه آیت‌الله کاشانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین به ایستگاه ورزشگاه تختی اشاره کرد و با بیان اینکه این ایستگاه نیز امسال تکمیل و به بهره‌برداری‌ خواهد رسید، تصریح کرد: ان‌شاءالله فاز یک پایانه آزادگان تکمیل و  عملیات اجرایی فاز دو اکباتان به پایان خواهد رسید و در ادامه نیز پایانه دولت‌آباد به ورزشگاه تختی تکمیل خواهد شد.

وی همچنین به افزایش تعداد ایستگاه‌های مترو در این دوره از مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 159 ایستگاه با 310 کیلومتر خط مترو در شهر تهران داریم که بر اساس آمار کسب شده استفاده مسافران از شبکه مترو، بیشتر شده به طوریکه قبل از افتتاح ایستگاه‌ جدید به طور متوسط هر مسافر 9 کیلومتر از شبکه مترو استفاده می‌کرد که با تکمیل خطوط شش و هفت عملا به 16.5 کیلومتر افزایش پیدا خواهد کرد و میزان پایداری مسافران در شبکه مترو بیشتر شده است.

هرمزی با بیان اینکه این موضوع به تکمیل خطوط شش و هفت و همچنین به بهره‌برداری از مترو پرند برمی‌گردد گفت: ضمن اینکه برنامه جدیدی برای خطو هشت، نه ده و یازده پیش بینی شده است.

وی با تاکید بر اینکه خط 10 مترو در سال گذشته عملیات حفاری آن انجام شد و موضوع در حال انجام است و ان‌شاءالله هشت ایستگاه در این خط دایر خواهد شد، توضیح داد: خط 8 مترو نیز در پایان سال گذشته قرارداد آن به امضا رسید که بحث مالی آن به صورت ویژه پیگیری خواهد شد. همچنین خط 9 نیز هفته آینده عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار