Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل سابق بایرن مونیخ مصاحبه مفصل دیگری در خصوص شرایط تیم محبوبش انجام داده است

اولی هونس، چهره تاثیرگذاری در موفقیت های ادامه دار بایرن طی دهه های گذشته بوده و همچنان پشت پرده در تصمیمات مهم باشگاه نقش دارد. 

به گزارش طرفداری، اولی هونس شب گذشته در برنامه تلویزیونی Talk im Hanger، در مورد مسائل مختلفی اعم از شرایط بایرن مونیخ، ایده پلی آف در بوندسلیگا، ایده جام جهانی دوسالانه و برخی دیگر از مسائل صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولی هونس که قبل تر نیز با ایده پلی آف در بوندسلیگا مخالف بوده است، بعد از داغ شدن بحث این ایده در چند هفته اخیر در این مورد گفت: 

 اولیور کان موافق سیستم پلی آف در بوندسلیگا است؟ خب این نظریست که او دارد و من فکر می کنم این ایده یک شوخی است. تیمی که 34 هفته را پشت سر گذاشته است باید قهرمان شود. این تنها ایده ای برای مقابله با بایرن مونیخ است و ربطی به ایجاد هیجان و جذابیت در لیگ ندارد. رئیس جدید لیگ آلمان (DFL) شبانه روز به این فکر می کند چگونه به سلطه بایرن مونیخ پایان دهد و اکنون آن ها این ایده را مطرح کردند. هیچ بازی پلی آفی در هیچ یک از لیگ های بزرگ جهان وجود ندارد. دی اف بی پوکال و لیگ قهرمانان اروپا بر اساس یک سیستم حذفی هستند اما در لیگ، تیمی که بهترین عملکرد را در طی فصل داشته است باید قهرمان شود. وقتی در انتهای فصل همه خسته هستند باید در نیمه نهایی و فینال بازی کنند؟ به نظر من این ایده یک شوخی است.

هونس در مورد شکست مقابل بوخوم: 

باخت ها همیشه مرا آزار می دهند اما زمانی که در لیگ 6 امتیاز با تیم دوم فاصله داریم، مشکل وجود ندارد. بازیکنان ما همیشه مقابل حریفان ضعیف تر، کمی بی دقت تر می شوند اما مطمئنا این اتفاق مقابل سالزبورگ نخواهد افتاد. به نظر من مشکل ما در حال حاضر این است که هنگامی بازیکنانمان روزنامه ها را می خوانند، همیشه می شوند که برتر از دیگران هستند و هیچکس نمی تواند به آن ها برسد. آنطور که من شنیدم، جو درون تیم بسیار خوب است، شاید بیش از حد خوب است. در مجموع تاکنون فصل خوبی را پشت سر گذاشته ایم، بنابراین امیدوارم بازیکنان بازی با سالزبورگ را جدی بگیرند و در این صورت من فکر می کنم ما بازی خوبی ارائه خواهیم داد.

 هونس در مورد تاکتیک یولیان ناگلزمان:

 وقتی با 5 بازیکن هجومی بازی می کنید، این ریسک وجود دارد که در دفاعتان دچار مشکل شوید. اما دفاع از خط حمله شروع می شود. در بازی های خوبی که تاکنون داشته ایم ما با پرس، فشار زیادی را به حریفانمان وارد کردیم و اجازه ندادیم به آن ها تا وارد جریان بازی شوند و برنامه های خود را اجرا کنند.

 هونس در مورد مارسل زابیتسر:

او ناگلزمان را به خوبی می شناسد و ناگلزمان نیز واقعا خواهان حضور او در باشگاه بود. شما باید صبور باشید و صبر چیزی است که بسیاری از مردم مونیخ آن را ندارند.

هونس در مورد مانوئل نویر: 

 مانوئل بهترین دروازه بان جهان است. حتی زمانی که سیو های زیادی ندارد، به عنوان کاپیتان یک شخصیت بسیار مهم در زمین است. مدافعان می داند که یک بازیکن قابل اتکا پشت سر خود دارد و می توانند در مواقع لزوم توپ را به او بسپارند. این ویژگی است که تقریبا هیچ دروازه دیگری آن را در جهان ندارد. به همین دلیل ما برای نویر ارزش زیادی قائل هستیم. البته که اسون اولرایش نیز دروازه بان بسیار خوبی است، اما مانوئل، مانوئل است.

هونس در مورد کریم آدیمی: 

 او بازیکن بسیار خوبی است و تنها مشکلی که در راه جذب این بازیکنان وجود دارد، شما باید به آن ها چشم اندازی خوب (زمان بازی) نشان دهید و دورتموند اینکار را راحت تر می تواند انجام دهد. در غیر این صورت او مطمئنا از بازیکنانی است که شما باید او را به شدت زیر نظر داشته باشید.

هونس در مورد ایده جام جهانی دوسالانه: 

 مزخرف است. جام جهانی یک رویداد برجسته برای همه بازیکنان در جهان است و اگر هر 2 سال یکبار قرار باشد در آن بازی کنید، از ارزش آن کم می شود. همچنین رقابت های المپیک و یورو نیز وجود دارند، این رقابت ها قرار است چه زمانی برگزار شوند؟ اینفانتینو باید متوجه باشد که هر سال تنها شامل 365 روز می شود.

 

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس دکتر دادکان پیشنهاد عزیزی‌ خادم را نپذیرفت / پشت پرده یک ملاقات گل دوم علی علیپور به آروکا در لیگ پرتغال (آروکا 0-3 ماریتیمو) تمجید گراهام پاتر از کریستیانو رونالدو: مشتاق رقابت با یکی از بهترین بازیکنان تاریخ هستیم اقدام جالب تامی آبراهام؛ پرداخت صورتحساب هواداران ناراضی رم در رستوران 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هونس در مورد بایرن مونیخ اولی هونس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۶۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود

مهاجم با تجربه لهستانی احتمالا بهترین شب خود در فصل جاری را سپری کرد.

دیدار بارسلونا و والنسیا در هفته 33 لالیگا 2023/24 با برتری 4-2 شاگردان ژاوی به پایان رسید. روبرت لواندوفسکی در این بازی هت تریک کرد و تعداد گل های خود در فصل جاری لالیگا را به عدد 16 رساند. او حالا فقط 3 گل با آرتم دووبیک مهاجم ژیرونا در صدر جدول گلزنان فاصله دارد.

روبرت لواندوفسکی و کسب 17 امتیاز برای بارسلونا در فصل جاری با گل‌های خود

به نقل از موندو؛ لواندوفسکی در مورد احتمال آقای گلی خود در فصل جاری لالیگا گفت:

ما بارسلونا هستیم و همیشه باید نزدیک به محوطه جریمه حریف بمانیم. بارسلونا همیشه با بازی هجومی و گل های زیادی شناخته می شود. آقای گلی؟ نمی دانم اما چراکه نه؟ اگر همه بازیکنان بهتر عمل کنند و عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت تر می شود. حالا باید برای دیدارهای بعدی آماده شویم. 16 گل زده ام و فرصت دارم که به تعداد گل های خود اضافه کنم. در پایان فصل هستیم و همه تیم ها و بازیکنان سعی می کنند بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • اوسمار: شایسته پیروزی بودیم
  • اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم
  • عشق رم به ده‌روسی تله بزرگی برای او بود!
  • رئیس بایرن مونیخ: رانگنیک می‌تواند سرمربی بسیار خوبی برای ما باشد
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • اولی هونس نه تنها به بایرن مونیخ، بلکه به خودش هم آسیب می‌زند / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • در مونیخ خبری از صلح نیست؛ ایستادگی هونس پای حرف‌هایش علیه توخل
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • جنگ روانی اسپانیا علیه بایرن: جنگ در مونیخ!‏