Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - طرح فردوس یا نذر حجاب، از سال ۱۳۹۶ با هدف توسعه فرهنگ نذر و عرضه محصولات عفاف و حجاب، از سوی بخش خصوصی و با حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس، در حال برگزاری است.

در این طرح متقاضیان با مراجعه به مراکز عرضه می­ توانند با ارائه چادر مصرفی خود و با پرداخت قیمت تمام شده، یک قواره چادر و یا یک طرح چادر آماده و با کیفیت دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرحی که در این ۴ سال،  هم در نمایشگاه‌های قرآن  و هم  در سایر مراکز، مورد رضایت مردم بوده است. در این طرح ، عرضه کنندگان چادر از سود خود کم کرده و چادری با قیمت مناسب و در عین حال با کیفیت، به مشتری ارائه می دهند.

اسدالله سلیمانی رئیس انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب و عفاف بیان کرده که طرح نذر حجاب به جامعه محجبه خدمت می‌کند. توسعه این طرح نیاز به حمایت و نقدینگی دارد.

تولید کنندگان محصولات حجاب، در کنار کارگاه‌های خود، این طرح را تحت عنوان (طرح فردوس) برگزار می‌کنند. چرا که تولیدکنندگان عقیده دارند همیشه بحث سود کسب و کار نیست، بلکه باید در حوزه حجاب فاطمی، کاری برای حجاب انجام داد. این طرح در فروشگاه مرکزی در مولوی در مرکز خرید آدینه برگزار می‌شود.

در حال حاضر از پارچه حریر اسود ایرانی که کیفیت آن بهتر از مشابه چینی است، استفاده می‌شود. در این طرح ، به مشتری پارچه دوخته نشده یا چادر دانشجویی جلوزیپ دار و یا چادر طرح خبرنگاری که مچ دار و جلو زیپ دار است، عرضه می شود.

اسداللهی تحویل چادر کهنه در این طرح را اجباری نمی داند و  اظهار می کند: روزی که این طرح اجرا شد، بنا بود چادر‌های کهنه و رنگ و رو رفته که از نظر بصری، جلوه خوبی ندارند، از جامعه جمع آوری شود. وگرنه چادرهای کهنه برای فروشنده، هیچ استفاده ای نخواهد داشت.

انجام این این طرح، باعث شده که چادرها  تا ۵۰ درصد قیمت پایین تری داشته باشند. تولیدکنندگان در این طرح به خاطر حمایت از حجاب، از ۷۵ درصد از سود کار صرف نظر کرده اند.

نمایشگاه دائمی حجاب و عفاف در مصلی تهران

تولیدکنندگان محصولات حجاب در راستای ایجاد جایگاه فروش و تسهیل خرید مردم از محصولات حجاب، از آبان ماه امسال، نمایشگاه دائمی عفاف و حجاب را در مصلی تهران برگزار کرده‌اند. در این نمایشگاه، بهترین تولیدکنندگان محصولات حجاب در پنجاه و چهار غرفه حضور دارند. تمامی محصولات حجاب اعم از گیره روسری تا ساق دست، عبا، مانتو و چادر موجود است.

اسداللهی بیان کرده این نمایشگاه تا پایان امسال ادامه دارد. 

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چادر مشکی بانوان محجبه چادر مشکی ارزان محصولات حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۶۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره عفاف و حجاب برای فعالان مردمی در بندرعباس

دریافت 29 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دوره آموزشی کنش‌گری در حوزه حجاب و عفاف با حضور مدرسین مطرح این حوزه و سخنرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.

کد خبر 6088943

دیگر خبرها

  • طرح نور، طرحی برای حفظ حجاب و عفاف
  • امر به معروف در حجاب به گونه‌ای باشد که مردم به اصل نظام بدبین نشوند
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • جایگاه گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب؟
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟
  • گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب حذف می‌شود؟
  • گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب حذف شده است؟
  • حمایت نمازگزاران خرم آبادی از اجرای طرح نورفراجا
  • برگزاری دوره عفاف و حجاب برای فعالان مردمی در بندرعباس
  • گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه