Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

 براساس داده‌های سایت هوانوردی، دو بمب افکن استراتژیک آمریکا از نوع B-۵۲H Stratofortress از پایگاه خود در انگلیس صبح دوشنبه به منظور انجام ماموریت بر فراز اروپا بلند شدند.

به گزارش سایت عربی ۲۱، طبق گزارش این سایت، دو بمب افکن با شماره‌های ۶۱-۰۰۳۸ و۶۱-۰۰۱۸ وارد حریم هوایی مدیترانه شدند آنها از فراز تنگه جبل طارق عبور کرده و عملیات سوخت گیری هوایی از دو هواپیمای Boeing KC-۱۳۵ Stratotanker را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی سایت آی ۲۴ نیوز اسرائیل گزارش داد، جنگنده‌های اف -۱۵ از نوع "باز" وابسته به نیروی هوایی رژیم صهیونیستی این بمب‌افکن آمریکایی را که در مسیر خود به خلیج فارس از حریم هوایی اسرائیل عبور کرد،‌ همراهی کردند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به پرواز جنگنده‌ها اشاره کرد که در چارچوب همکاری مستحکم با ارتش آمریکا انجام شد.

این سخنگو گفت: این پرواز به عنوان بخشی از همکاری با ارتش آمریکا انجام گرفت که روندی مهم برای "حفظ امنیت هوایی اسرائیل و خاورمیانه" محسوب می‌شود.

در خصوص تحرکات نظامی آمریکا در منطقه می‌توان گفت، نیروی هوایی آمریکا شنبه از ورود جنگنده‌های شبح خود از نوع F-۲۲ رپتور به امارات خبر داد. این اقدام در راستای حمایت آمریکا از هم‌پیمانانش در برابر حملات انصارالله یمن است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بمب افکن آمریکا رژیم صهیونیستی بمب افکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۶۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جنگنده‌های اسرائیلی به مقر صلیب سرخ در غزه

پایگاه خبری «شهاب»، ظهر امروز (جمعه)، خبر داد مقر صلیب سرخ در مقابل درمانگاه «الرمال» در خیابان «الوحده» در غرب شهر غزه مورد تهاجم قرار گرفته است.

رسانه‌های فلسطینی اشاره کردند که آوارگان فلسطینی در این مقر اسکان داشته‌اند و در پی این حمله، چند نفر به شهادت رسیده‌اند و تعدادی دیگر مجروح شده‌اند.

برخی رسانه‌های فلسطینی شمار شهدا را دست‌کم ۳ نفر گزارش کرده‌اند؛ اما گزارش دقیقی درباره تعداد مجروحان در دست نیست.

ارتش اسرائیل پیش از نیز خودروی یک گروه بین‌المللی که وظیفه توزیع غذا در غزه را برعهده داشت، مورد حمله قرار داده بود.

اواسط فروردین ماه بود که یک پهپاد اسرائیلی خودروی حامل امدادگران سازمان موسوم به «آشپزخانه مرکزی جهانی» را هدف حمله قرار داد که به دنبال آن دست‌کم ۷ تن از کارکنان غیرفلسطینی آن جان خود را از دست دادند.

این حمله با واکنش‌های بسیاری مواجه شد و استرالیا که یک شهروند خود را در این تهاجم از دست داده بود، بلافاصله سفیر رژیم اسرائیل را احضار کرد.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین در سه منطقه/ اعزام خلبانان اوکراینی به فرانسه برای آموزش جنگنده اف-۱۶
  • لحظه شکار شدن جنگنده آمریکایی توسط ارتش یمن + فیلم
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی/ تهدید روسیه به نابود کردن تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان
  • حمله جنگنده‌های اسرائیلی به مقر صلیب سرخ در غزه
  • آیا دکترین هسته‌ای ایران تغییر کرده است؟
  • 200 روز جنگ اسرائیل در غزه ؛ جهان شکست خورد
  • گزارش تلویزیون اسرائیل از سوخو 35‌ های در راه ایران
  • لوکاشنکو: غربی‌ها برای کنترل اوکراین، آن را به معتاد پول و سلاح تبدیل کرده‌اند