Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشاتودی، نتایج تحقیقات انجام شده از سوی سازمان بورس اوراق بهادار هند نشان می‌دهد که رئیس قبلی بورس ملی این کشور اطلاعات محرمانه مالی را طی سال‌های حضور خود با یک استاد یوگا یا به اصطلاح "یوگی" در میان می‌گذاشت و در تصمیم گیری های مهم خود از نظرات وی تبعیت می‌کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر البته پس از انجام یک سری تحقیقات گسترده منتشر شده و کاشف به عمل آمده است که مقامات بورس هند به برخی کارگزاران و معامله‌گران بازار هم دسترسی‌های ویژه به سرورها داده بوده‌اند.

تحقیقات در این زمینه از سال ۲۰۱۹ در جریان بوده و در طول آن مشخص شده که چیترا رامکریشنا که در سال ۲۰۱۶ از سمت خود به عنوان رئیس بورس ملی هند کناره‌گیری کرده در تصمیم‌گیری‌های مهم با یک یوگی مشورت می‌کرده و به دلایل شخصی اطلاعات محرمانه خود را از طریق ایمیل با وی که در منطقه هیمالیا بوده به اشتراک می‌گذاشته است.

وی گفت که این شخص ناشناس یک نیروی معنوی داشته و طی بیست سال بسیاری از  مشورت‌هایش را با وی انجام می‌داده است.

سازمان بورس و اوراق بهادار هند اعلام کرده که به اشتراک گذاشتن اطلاعات محرمانه مالی این کشور با ۱۰۱۰ خارجی بسیار غیر منطقی بوده است.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: بورس هند اوراق یوگا یوگی هیمالیا اطلاعات محرمانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۵۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاریکاتور/ رسوایی آزادی بیان در آمریکا

تظاهرات‌ها علیه جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه در ده‌ها دانشگاه آمریکایی در جریان است و در حال سرایت به کشورهای دیگر است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076626 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور: سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی رسوایی دیگری برای مدعیان آزادی بیان و تمدن غرب است/ سرکوب حامیان فلسطین چهره بی‌روتوش غرب را نمایان کرد/ گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • کاریکاتور/ رسوایی آزادی بیان در آمریکا
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • رشد صد در صدی دانش‌بنیان‌ها در بورس تا پایان سال
  • رئیس سازمان نظام روانشناسی: انتشار اسامی روان‌شناس‌نماها نتیجه خوبی نداشت
  • پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار