Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@08:43:31 GMT

شوی لندن و شاهدان قلابی

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۶۵۶۷

شوی لندن و شاهدان قلابی

روی دیگر سکه سناریوی کشته‌سازی و قابل توجه برگزاری دادگاهای فرمایشی با شاهدانی مجهول‌الهویه و هویت این افراد است که ناشناخته بودن و اصرار به عدم افشای هویت اظهارات آن‌ها را به کلی از درجه اعتبار ساقط کرده و بی‌‌ارزش ساخته است.

خبرگزاری میزان – در هفته آخر آبان ۹۸ و در جریان اعتراضاتی که نسبت به افزایش ناگهانی قیمت بنزین صورت گرفت، اتفاقاتی به وقوع پیوست که ضمن آن اعتراضات اولیه منجر به آشوب‌های خیابانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آشوب‌هایی که در روند آن متأسفانه تعدادی از هم‌وطنان کشته و مجروح شده و خسارت‌هایی جدی به اموال عمومی و نیز اموال شهروندان وارد آمد و مجموعه‌ای از تخریب‌گری‌ها و اعمال مشابه در برخی از نقاط کشور انجام شد؛ از آتش زدن بانک‌ها تا حمله به اماکن عمومی و درمانگاه‌ها و آمبولانس‌ها و تلاش برای حمله به اماکن نظامی و زیرساخت‌ها ... اعمالی که مشابهت آنها، فرضیه «سازمان یافته بودن» آن‌ها را تقویت می‌کرد و ثابت می‌کرد این افراد در هسته‌های مختلف تحت دستور و آموزش‌های مستقیم و غیرمستقیم بدخواهان و دشمنان ملت ایران قرار داشته‌اند.

دشمنان ملت با هدف ماهیگیری سیاسی از فضای اغتشاشات آبان، نبرد را به جنگ رسانه‌ای کشاندند

گرچه اعتراضات به حق مردمی در روزهای نخست پس از تجمعات اولیه فروکش کرد، اما بازوی رسانه‌ای اغتشاشگران در لندن مشغول پمپاژ دروغ و تحریک آشوبگران به جنایت و خشونت بیشتر بود. چنان‌که در روزهای بعد بیشتر شاهد تخریب اموال عمومی و حمله به نهادهای نظامی و حساس بودیم. در نهایت پس از ورود مقتدرانه نیروهای امنیتی غائله در عرصه میدانی ختم شد، اما از آن‌جا که دشمنان ملت حساب ویژه‌ای روی این آشوب‌ها بازکرده بودند، نبرد را به جنگ رسانه‌ای کشانده و به مدد امپراتوری خبری خویش با انواع ترفندها ادامه ماجرا را در فضای مجازی دنبال کردند. یکی از این ترفندها توسل به سناریوی نخ‌نمای کشته‌سازی بود که با ارائه آماری کاملا کذب از قربانیان حادثه، سعی در تحریک و برانگیختگی دوباره افکار عمومی کردند. سناریویی که سالهاست به مناسبت‌های مختلف در دستور کار آنها قرار می‌گیرد.

 روی دیگر سکه سناریوی کشته‌سازی اتفاقاتی است که در هفته‌های اخیر تحت عنوان «تریبونال آبان 98» در لندن به وقوع می‌پیوندد، و آن برگزاری دادگاهای فرمایشی با شاهدانی مجهول‌الهویه است که برخی مدعی‌اند در اعتراضات 98 آسیب دیده‌اند، و برخی دیگر در اظهاراتی کذب و مضحک ادعا می‌کنند از اعضاء نیروهای نظامی و امنیتی هستند و در جریان اغتشاشات به معترضان شلیک کرده‌ و آسیب رسانده‌اند.

مشخص نبودن هویت شاهدان دادگاه فرمایشی لندن، بهترین دلیل برای اعتبارزدایی از این دادگاه است

نکته قابل توجه اما هویت این افراد است که ناشناخته بودن آن‌ها و اصرار به عدم افشای هویت، اظهارات آن‌ها را به کلی از درجه اعتبار ساقط کرده و بی‌‌ارزش ساخته است. چه اینکه در شرایط مشخص نبودن هویت این افراد هیچ امکانی برای راستی‌آزمایی ادعاهای آن‌ها وجود نداشته و ذیل این پوشش مخفی آنها قادر به طرح هر ادعای کذب و خلاف واقعی خواهند بود. و این صرف‌نظر از آن است که عمق کینه و عداوت نهادهای متولی این دادگاه فرمایشی نسبت به جمهوری اسلامی ایران جایی برای توقع عدالت و راستی نسبت به موارد مطرح شده باقی نمی‌گذارد. ضمن آن‌که برخی تناقضات فاحش اظهارات مطرح شده خود گویای میزان صحت و درستی آن‌ها می‌باشد. تناقضاتی که سوژه طنزپردازی کاربران شبکه‌های مجازی نیز شده و بیش از پیش پرده از ماهیت حقیقی این شوی رسانه‌ای معاندان برداشته است.

 

 

 

بیشتر بخوانید: نگاهی به عقبه تشکیلاتی و سیاسی کارشناسان اینترنشنال

 انتهای پیام/

برچسب ها: آبان 98 تریبونال آبان 98

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آبان 98 رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۶۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچم یا حسین در تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + فیلم

مردم در شهر لندن پایتخت انگلیس یک تظاهرات باشکوه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار کردند. نکته جالب توجه دیده شدن پرچم یا حسین (ع) در دست حامیان فلسطین بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • پرچم یا حسین در تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + فیلم
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر