Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان - امام جمعه فریدونشهر، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مسئولان اداری، اجرای، قضائی، نظامی و انتظامی، معتمدین و اقشار مختلف مردم مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان فریدونشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری در این آیین با تبریک اعیاد رجبیه و تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، اظهار داشت: امسال به حول قوه الهی، چهل و سومین سالگرد پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی را جشن گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انقلابی که به برکت خون شهدا و پایداری این مردم غیور و همیشه در صحنه شکل گرفته و امروز امانتی در دستان ما است. نباید گذاشت سرسوزنی به انقلاب و آرمان های عظیم آن گزندی برسد.

 معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان، افزود: تجربه نشان می‌دهد هر جا به اسلام رجوع و انقلابی عمل کردیم موفق شدیم و هر جا رفتیم دنبال تفکرات لیبرالیستی، سکولاریستی، اومانیستی و به مکاتب غربی رجوع کردیم، زمین گیر شدیم. امروز در این کشور نخستین کار این است که به شعارهای انقلاب رجوع کنیم و ریشه انقلاب و باورهای آنرا به خصوص بر مبنای نقشه گام دوم انقلاب تقویت و توانمند سازیم.

وی، خاطر نشان ساخت: ما می‌توانیم الگوی بهترین‌ها در دنیا باشیم و باید روحیه انقلابی را صیانت و به گونه ای هوشمندانه در ابعاد مختلف جامعه و سطوح مختلف مدیریت سازمانی آنرا ساری و جاری سازیم. باید مردم حرف بزنند و خواسته‌های خود را مطرح کنند و ما باید در پی رفع نقاط ضعف و دغدغه های ایشان باشیم.

معاون سیاسی استاندار اصفهان، تاکید کرد: فرماندار شهرستان نباید همیشه در استان به دنبال حل مشکلات باشد بلکه مسئولان استان نیز مکلف هستند، در شهرستان حضور فعال و پویا داشته باشند. فرماندار، متعلق به تمام آحاد مختلف جامعه است و باید مشکلات بزرگ و کوچک مردم برایش مهم باشد، مردم صلاح خود را بهتر می‌دانند، لذا در تصمیم گیری‌ها باید با مردم مشورت شود، مسئولان می بایست در میان مردم بروند تا مشکلات آنان را از نزدیک لمس و برای رفع آن چاره اندیشی میدانی نمایند.

 وی، در ادامه ضمن تقدیر از فعالیت ها و اقدامات رضا صفری، فرماندار سابق شهرستان فریدونشهر برای وی آرزوی موفقیت و بهروزی روزافزون نمود و با معرفی محمدجواد صفا، به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان فریدون شهر از وی به عنوان جوانی انقلابی، متعهد، مکتبی، قانون مند و جهادی نامبرد و برای او در انجام امور محوله به نحو احسن و مطابق با نص صریح قانون آرزوی توفیق و بهروزی روزافزون نمود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نظام مقدس جمهوری اسلامی انقلاب زمین جامعه فرماندار شهرستان مشکلات فرماندار قانون معاون استاندار فرماندار فریدونشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۶۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | دعوای ایران و افغانستان بر سر آب؛ مگر سیلاب به داد مردم سیستان برسد

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900704

دیگر خبرها

  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • الگوی حکمرانی فرهنگی و دانش بنیان صنایع و تولیدات، با مشارکت مردم تدوین و تصویب می‌شود
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • نامه رهبر انقلاب به دانشجویان منشا تحولات عظیم اروپا و آمریکا شد
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • ببینید | دعوای ایران و افغانستان بر سر آب؛ مگر سیلاب به داد مردم سیستان برسد
  • تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد