Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@20:28:23 GMT

افتتاح بیمارستان شهدای سلامت نی‌ریز

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۷۴۷۸

افتتاح بیمارستان شهدای سلامت نی‌ریز

ایسنا/فارس همزمان با سیزدهم رجب، میلاد مسعود مولای متقیان حضرت علی(ع)، با حضور مسئولان ملی و استانی، بیمارستان شهدای سلامت بنیاد برکت، که با همکاری ستاد فرمان امام و وزارت بهداشت، در نی ریز احداث شده است، افتتاح شد.

استاندار فارس سه‌شنبه ۲۶ بهمن در آئین افتتاح بیمارستان شهدای سلامت بنیاد برکت نی ریز، توسعه زیرساخت ها و بهره برداری از خدمات جدید را ثمره خون شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای سلامت دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدهادی ایمانیه در این آئین که همزمان با میلاد حضرت امیرالمومنین(ع) برگزار شد، ضمن قدردانی از مسوولان وزارت بهداشت، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره)، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مسوولان شهرستانی و تمامی دست اندرکاران ساخت و بهره برداری از این بیمارستان جدید در شهرستان نی ریز، گفت: باید قدر انقلاب و کشور و دستاوردهای امروز خود را بدانیم.

او تعداد زیادی از بیمارستان های شهرستان های استان فارس را مربوط به سال های پس از انقلاب شکوهمند اسلامی دانست که با رویکرد محرومیت زدایی احداث شده است و افزود: این خدمات ثمره خون شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای سلامت است که هستی و وجود ارزشمند خود را در این مسیر اهدا کردند.

استاندار فارس با بیان تلاش های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در زمینه رفع محرومیت ها و نیازها در مناطق محروم، توسعه زیرساخت ها و اشتغال زایی، از این همکاری قدردانی کرد و افتتاح این بیمارستان را نیز اقدام مبارکی در مجموعه سلامت استان خواند.

ایمانیه همچنین نسبت به همکاری استانداری فارس با جلب مشارکت صنایع و معادن استان برای توسعه خدمات سلامت در این منطقه، اعلام آمادگی و ایجاد زمینه های بهره مندی هرچه بیشتر از بیمارستان قدیم این شهرستان با راه اندازی خدمات جدید از جمله خدمات آموزشی و اورژانس را پیشنهاد کرد.

نماینده مردم نی ریز و استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین با تقدیر از استاندار فارس، مسوولان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره)، مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز و حوزه سلامت شهرستان نی ریز گفت: هر آنچه اکنون داریم و توسعه و پیشرفت در خدمات، از برکت خون شهدا و دستاوردهای نظام و انقلاب است.

فرهاد طهماسبی ابراز امیدواری کرد با بهره برداری از این خدمت جدید، مردم شهرستان نی ریز از خدمات درمانی مناسب تری بهره مند شوند و به بیان برخی نیازمندیهای شهرستان‌های نی‌ریز، استهبان و بختگان پرداخت.

امام جمعه موقت شهرستان نی ریز هم با تاکید بر اهمیت اولویت بخشیدن به حوزه سلامت و رفع نیازهای مردم در این حوزه، خواستار اهمیت بخشیدن به اقدامات وزارت بهداشت در این حوزه شد.

حجت‌الاسلام محمد فقیه تمرکز بر حوزه سلامت را تلاشی در راستای تحقق فرموده های معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و توصیه های مقام معظم رهبری دانست و ابراز امیدواری کرد بهره برداری از این بیمارستان جدید، سرمنشاء خدمات بهتر برای مردم شهرستان باشد.

فقیه همچنین بر ضرورت توجه به امر پیشگیری از بیماری ها در حوزه سلامت با هدف کاهش بیماری های غیرواگیر تاکید کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز ضمن تبریک سالروز ولادت معیار حق و ساقی کوثر، حضرت امیرالمومنین(ع) گفت: امیدواریم بتوانیم در حکومت فرزند ایشان حضرت قائم(عج) و نایب ایشان مقام معظم رهبری، به مردم خدمت کنیم.

سید وحید حسینی ضمن ابراز خوشحالی از آغاز به کار این پروژه جدید برای توسعه کمی و کیفی خدمات سلامت در شهرستان نی ریز و رفع نیاز مردم این شهرستان، خود را متولی و سرباز بهداشت و درمان برای خدمت رسانی به مردم خواند.

او با اشاره به بازدید اخیر از مناطق شرق استان فارس و شهرستان های نی ریز و استهبان اظهار کرد: در این بازدید آگاهی جامعی نسبت به مسایل حوزه سلامت این مناطق به دست آمد، همچنین صبح امروز به صورت سرزده از مجموعه سلامت شهرستان بختگان بازدید شد که امیدواریم نسبت به رفع موارد، اقدام شود و شاهد توسعه خدمات سلامت در منطقه باشیم.

حسینی اولویت نخست مجموعه دانشگاه را رفع نیازهای بهداشتی و درمانی مردم در شهرستان های استان اعلام کرد و گفت: کار ساخت بیمارستان شهدای سلامت بنیاد برکت در شهرستان نی ریز در زمینی به مساحت هفت هکتار و زیربنای ۱۲هزار و ۲۰۰مترمربع از سال ۱۳۹۴ آغاز شد؛ اما طی دو سال اخیر و با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) و بنیاد برکت، کار ساخت این پروژه شتاب بیشتری گرفت.

او با اشاره به صرف بیش از ۱۱۷ میلیارد تومان هزینه برای ساخت این پروژه که بیش از ۸۱ میلیارد تومان آن مربوط به ساخت پروژه و بیش از ۳۶میلیارد تومان نیز مربوط به تجهیز پروژه بوده است، اظهار کرد: بنیاد برکت با تامین ۳۰ میلیارد تومان، در بهره برداری از این خدمت سلامت سهیم بوده است.

سرپرست علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه امروز از بیمارستان قدیم نی ریز نیز بازدیدی انجام شده است، افزود: بیمارستان قدیم این شهرستان حدود پنجاه سال قدمت داشت و جا دارد با ورود به مرحله جدیدی از خدمات سلامت در این شهرستان، از تلاش های پزشکان و کارکنان این بیمارستان که در این سال ها به مردم شهرستان نی ریز خدمت کردند، قدردانی کنم.

حسینی آزادی، امنیت و پیشرفت امروز کشور را مدیون خون شهدا و جانفشانی های آنان دانست و هرگونه خدمت در این عرصه را ثمره ای از همت آنان برای آبادانی وطن خواند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی افتتاح بیمارستان بیمارستان شهدای سلامت حضرت امام خمینی ره بهره برداری ستاد اجرایی فرمان خدمات سلامت شهرستان نی ریز حوزه سلامت بنیاد برکت علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۷۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور

 سیدمحمد آقامیری در حاشیه بازدید ازغرفه استان قم در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکس پو۲۰۲۴  با اشاره به اهمیت توجه به موضوع سرمایه گذاری درقم از مدیران استان خواست به این مساله اهتمام جدی داشته باشند.

استاندار قم افزود: جهش تولید فرمایش و دستوری است که از سوی رهبر فرزانه انقلاب برای ما صادر شده است و باید توجه داشته باشیم که زمینه را برای سرمایه‌گذاری مردم فراهم کنیم.

آقامیری تصریح کرد: علاوه بر مشارکت مردم؛ اشتغال‌زایی نکته مهمی است که در بحث سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود. هرچقدر نرخ سرمایه‌گذاری را در استان بیشتر کنیم؛ اشتغال اهم افزایش خواهد یافت. 

استاندار قم با بیان اینکه ما مسئولین دولت سیزدهم به عنوان خادمین مردم حامی سرمایه‌گذاران در استان خواهیم بود، تاکید کرد: مدیریت استان قم به دنبال تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی برای افراد است و ما حامی این عزیزان خواهیم بود.

آقامیری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه افزایش سرمایه‌گذاری باعث افزایش رفاه اجتماعی می‌شود، عنوان کرد: علاوه بر بحث اشتغال‌زایی زمانی‌که سرمایه‌گذاری افزایش پیدا کند درآمد سرانه هم رشد خواهد داشت و باعث افزایش رفاه مردم می‌شود.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: منابع بانکی کشور محدود است لذا در این راستا دولت سیزدهم به دنبال ساماندهی سرمایه‌ها و نقدینگی مردم است تا از این ظرفیت نهایت بهره را ببرد.

استاندار قم بیان کرد: سرمایه‌های سردرگم باعث افزایش نرخ تورم می‌شود در صورتی که بتوان این میزان نقدینگی را به سمت تولید سوق داد شاهد کاهش نرخ تورم و گشایش اقتصادی در کشور خواهیم بود.

آقامیری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت زنجیره ارزش راهبردی در استان‌ها، بیان کرد: زنجیره ارزش راهبردی به این معناست که قیمت تمام شده یک محصول به کمترین میزان خود برسد و این موضوع افزایش صادرات و فروش را دربر خواهد داشت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است