Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@00:15:19 GMT

امضای تفاهم نامه های همکاری میان ترکیه و امارات

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۷۸۵۵

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، ترکیه و امارات در جریان سفر «رجب طیب اردوغان» رییس جمهور ترکیه به ابوظبی، تعدادی توافقنامه همکاری، یادداشت تفاهم و پروتکل‌های امضا شده توسط طرف‌های متعدد در دو کشور را مبادله کردند.

خبرگزاری امارات اعلام کرد که «محمد بن زاید آل نهیان» ولی‌عهد ابوظبی و اردوغان در تبادل این قراردادها حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبرگزاری اعلام کرد که هدف از امضای قراردادهای مذکور، تقویت همکاری‌ها و گسترش همکاری‌ها بین دو کشور است و شامل زمینه‌های سرمایه گذاری، بهداشت و کشاورزی، علاوه بر حمل و نقل، صنایع، فناوری‌های پیشرفته،، فرهنگ، جوانان و... است.

رجب طیب اردوغان رییس‌جمهور ترکیه روز دوشنبه به دعوت محمد بن زاید ولی‌عهد ابوظبی، یک سفر رسمی به امارات متحده عربی انجام داده است.

اردوغان قرار است امروز سه شنبه با سفر به دبی از نمایشگاه «اکسپو ۲۰۲۰ دبی» هم دیدن کند. سوم آذرماه سال جاری بود که محمد بن زاید آل نهیان ولی‌عهد ابوظبی به دعوت رجب طیب اردوغان رییس‌جمهور ترکیه به آنکارا رفت تا آنها بعد از ۱۰ سال یک بار دیگر با یکدیگر دیدار کنند.

منبع: فارس این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد حمل و نقل رجب طیب اردوغان سرمایه گذاری تفاهم نامه ترکیه و امارات اخبار مرتبط سفر اردوغان به امارات پس از ۱۰ سال بلوکه شدن ۹۱۰میلیارد تومان پول مترو در بانک آینده چینی‌ها زیرچتر شهرهای هوشمند بزرگ می‌شوند سرمایه‌گذاری ۴۰۰میلیارد دلاری چینی‌ها در ایران مشارکت شرکت لیزینگ اقتصاد نوین در هجدهمین نمایشگاه بین ‌المللی صنعت تهران شرکت‌های ایرانی و اوگاندایی ۴ تفاهمنامه همکاری امضا کردند ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها امضای تفاهم نامه های همکاری میان ترکیه و امارات اختیارات ویژه نخست وزیر کانادا برای برخورد با کامیون داران توصیه آمریکا به شهروندانش در بلاروس تاکید بایدن و جانسون بر تمامیت ارضی اوکراین ارزان ترین شاسی بلند بازار چند؟ + جدول قیمت کامل (۲۶ بهمن ۱۴۰۰) گفت و‌گوی تل‌آویو با «گِروسی» درباره برنامه هسته‌ای ایران رده بندی باشگاه های جهان با صعود پرسپولیس آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۱۱/۲۶) ضرورت تزریق دز چهارم واکسن کرونا در آینده نزدیک قیمت ۱۰ رمزارز برتر بازار (۲۶ بهمن) تسهیل شرایط پرداخت وام بدون ضامن رانا پلاس با کدام خودرو هم قیمت است؟ + جدول قیمت کامل (۲۶ بهمن ۱۴۰۰) دست رد دادگاه CAS به سعودی ها فوری: اوکراین از جنگ فاصله گرفت تغذیه در بارداری بر وزن نوزاد اثر می گذارد؟ خاک خوردن ۹۰۰ هزار دوز واکسن آنفلوانزا در انبارها آندومتریوز بر یائسگی زودهنگام تاثیر دارد! پیکاپ های لوکس بازار چند؟ + جدول قیمت کامل (۲۶ بهمن ۱۴۰۰) هوای ناسالم برخی مناطق تهران برای گروه های حساس تاکید سوئد بر تزریق دوز چهارم واکسن افزایش چشم گیر مرگ ومیر در کودکان مبتلا به کرونا چقدر سپرده در بانک ها داریم؟ خبر خوب برای کارمندان؛ ۶۰ درصد افزایش حقوق علت خاموشی های اخیر چیست؟ ۲۰ سال حبس برای بازیگر آمریکایی فضای سخت در مذاکرات وین تعداد مبتلایان به کرونا در جهان چقدر شد؟ برای خرید چای ساز چقدر هزینه کنیم؟ + جدول افزایش ٢٥ درصدی قیمت لوازم خانگی در سال ١٤٠٠ این افراد روزانه ۲۰ دقیقه ورزش کنند! ثبت ٦١ مجوز در درگاه ملی مجوزها تاثیر این ماده غذایی بر بهبود سیستم تنفسی خودروهای صفرکیلومتر ایرانی در تعمیرگاه سفرهای جاده ای بیشتر شد! امروز قیمت آپارتمان های تهران چند؟ قیمت خودروهای ولوو + جدول قیمت کامل (۲۶ بهمن ۱۴۰۰) چند پیشنهاد برای هدیه روز پدر شرایط جدید دریافت ارز دانشجویی + جزییات چرا مصرف فیبر اهمیت دارد؟ وام خودرو از کجا بگیریم؟ انتقاد هوینس به برگزاری دو سال یک بار جام جهانی روش جدید برای جلوگیری از سرطان متاستاتیک حرکت جنجالی علیپور بعد از دبل در آروکا! ارزان‌ترین جاروبرقی‌ های بازار چند؟ + قیمت علایم حیاتی را چطور تشخیص دهیم؟ ترس مکرون از جی پی اس های روسی! شرایط جدید برای سفرهای جاده ای اگر سهام عدالت نگرفتیم، چه کنیم؟ عیدی کارگران از ۴۴٢هزار تا ۸ میلیون تومان قیمت روز بخاری گازی + جدول قیمت کامل بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حمل و نقل رجب طیب اردوغان سرمایه گذاری تفاهم نامه ترکیه و امارات رجب طیب اردوغان ترکیه و امارات جدول قیمت کامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۷۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال وزارت صنعت امارات از توسعه همکاری‌ فناوری با ایران

معاون وزارت صنعت امارات در بازدید از "آی‌هیت" توانمندی شرکت‌های ایرانی را تحسین کرد و گفت: امارات در حاشیه توافقات بریکس، برای همکاری با ایران در حوزه‌های مختلف صنعت آماده است و به‌دنبال ایجاد سازگاری میان شرکت‌های فناوری امارات و ایران هستیم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، هیئت‌های دولتی و تجاری کشور‌های مختلف از جمله قطر، تانزانیا، ترکیه، عمان، امارات، اندونزی و … با حضور در خانه نوآوری و فناوری ایران (آی هیت)در دومین روز نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (2024 IRAN EXPO) با توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان ایرانی آشنا شدند و با مجموعه‌های توانمند بحث و تبادل نظر کردند.

امیرحسین میرآبادی؛ رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌اللمل معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری در دیدار با معاون وزیر صنعت و فناوری‌های پیشرفته امارات، اظهار کرد: از حدود 40 سال گذشته ما توسعه فناوری رو در ایران آغاز کردیم و قدرت فناوری و چگونگی استفاده از آنرا یافتیم و پس از تشکیل معاونت علمی و فناوری به دنبال آن شاهد به وجود آمدن استارتاپ‌ها بودیم.

رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌اللمل معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری با تاکید بر اینکه پس از توسعه فناوری به سمت تجاری‌سازی و استفاده از آن حرکت کردیم، گفت: اقتصاد دانش بنیان طبق دستور رئیس جمهور در دستور کار ما قرار گرفت.

به گفته وی، میان ایران و امارات در حوزه‌های مختلفی مانند کشاورزی، هوش مصنوعی و … موقعیت‌های زیادی برای همکاری وجود دارد. 

معرفی ظرفیت‌های صادراتی خراسان شمالی در نمایشگاه اکسپو

میر‌آبادی تصریح کرد: یکی از اهداف ما، ارتباط بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های بزرگ و پرسابقه است تا ایده‌ها، فناوری‌ها و تجربیات میان شرکت‌های نوپا و با سابقه به اشتراک گذاشته شود.

رییس سازمان توسعه همکاری علمی و فناورانه بین‌المللی در ادامه آمادگی خود را در راستا فراهم کردن بستر انتقال فناوری، میان ایران و امارات اعلام کرد.

معاون وزارت صنعت امارات نیز طی سخنانی در این دیدار ضمن اعلام خرسندی از حضور در آی‌هیت، توانمندی شرکت‌های ایرانی را تحسین کرد و افزود: امارات در حاشیه توافقات بریکس، برای همکاری با ایران در حوزه‌های مختلف صنعت آماده است و به‌دنبال ایجاد سازگاری میان شرکت‌های فناوری امارات و ایران هستیم.

وی اضافه کرد: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در این زمینه در منطقه صورت گرفته است و در همین راستا ما علاقه داریم تا در حوزه‌های مختلف فناوری نظیر زنجیره تأمین، سرمایه‌گذاری کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش نخست
  • امضای تفاهم‌نامه تکمیل زنجیره ارزش راهبردی بادام
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه است
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضای ۱۸ تفاهم‌نامه بین استان فارس و هیئت‌های خارجی
  • استقبال وزارت صنعت امارات از توسعه همکاری‌ فناوری با ایران
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی