Web Analytics Made Easy - Statcounter

پتروشیمی بندرامام برای نخستین‌بار موفق به کسب نشان برنزین C۱ در جایزه ۳۴۰۰۰ منابع انسانی شد. 

به گزارش شانا به نقل از پتروشیمی بندرامام، ششمین کنفرانس ملی مدیریت منابع انسانی و پنجمین دوره جایزه ملی استاندارد ۳۴۰۰۰ که به‌عنوان بزرگترین رویداد حوزه منابع انسانی کشور قلمداد می‌شود، از سوی دانشگاه تهران در تاریخ‌های ۱۹ و ۲۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ با حضور شرکت‌ها و سازمان‌ها مطرح کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این دوره از جایزه، ۲۰۷ سازمان و نهاد دولتی و خصوصی بر اساس مدل ۳۴۰۰۰ از سوی ارزیابان خبره دانشگاه تهران ارزیابی شدند که در این بین ۴۴ سازمان، امتیازها و شرایط لازم برای دریافت جایزه را کسب کردند. 

پتروشیمی بندرامام نیز براساس ۱۴ فرآیند و ۱۲ نگرش منطبق با سطوح بلوغ استاندارد ۳۴۰۰۰ از سوی ارزیابان مورد ارزیابی قرار گرفت و این ارزیابی‌ها با نتایج بسیار مطلوب همراه شد تا مدیریت منابع انسانی بندرامام بالاتر از همه شرکت‌های پتروشیمی در بین پنج شرکت برتر کشور قرار گیرد و نشان برنزین C۱ در بین همه سازمان‌های شرکت کننده را کسب کند.

قرار گرفتن بین پنج شرکت برتر کشور در چشم‌انداز پتروشیمی بندرامام برای سال ۱۴۰۳ تعریف شده بود که مدیریت شرکت با اجرایی کردن اقدام‌هایی مانند طراحی و اجرای ساختار سازمانی یکپارچه و چابک، ساماندهی نیروها در دو بخش کارفرمایی و پیمانکاری، اجرای نظام طرح طبقه‌بندی مشاغل، جذب نیروی انسانی همسو با بهره‌گیری از نیروی جوان و کارآمد، فعالیت‌های برجسته در حوزه سلامت کارکنان در دوران شیوع ویروس کرونا، اقدام‌های نوین در حوزه مددکاری، موفق شد در سال ۱۴۰۰ به این مهم دست یابد.

منبع: شانا

کلیدواژه: شرکت پتروشیمی بندرامام منابع انسانی صنعت پتروشیمی پتروشیمی بندرامام منابع انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۷۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های صنعت فولاد کشور آشنا شوید

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، صنعت فولاد همیشه یکی از شاخصه‌های سنجش قدرت کشورهای مختلف بوده و نقشی اساسی در توسعه و پیشرفت آن‌ها در حوزه‌های اقتصادی و نظامی داشته است. در دنیای صنعتی امروز، ارزش این فلز بیشتر از گذشته مورد توجه قرار می‌گیرد. از طرف دیگر کشورهای مختلف سعی می‌کنند تا با استفاده از فناوری‌های جدید، به بیشترین بهره‌وری در زمینه تولید فولاد دست پیدا کنند.

شرکت احیا استیل فولاد بافت یکی از نمونه‌های بارز صنعت فولاد کشور است. در این مطلب قصد داریم فولاد بافت را معرفی کنیم؛ شرکتی که تأثیر به‌سزایی در رونق اقتصادی کشور دارد.

تاریخچه شرکت احیا استیل فولاد بافت

استیل فولاد بافت یکی از ۷ طرح ملی فولادی در هفت منطقه کشور است که در پی تصمیم‌گیری‌های کلان در سال ۱۳۸۶ برای شکوفایی اقتصادی، خودکفایی صنعتی و رفع وابستگی به محصولات استراتژیک، احداث آن برنامه‌ریزی شد.

پروژه احداث شرکت احیا استیل فولاد بافت با مشارکت هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان در کنار سازمان ایمیدرو و صنعت‌ومعدن وارد مرحله عملیاتی شد. در نهایت فاز اول این شرکت در سال ۱۳۹۷ در زمینی بالغ‌بر ۶۱۲ هکتار، با ظرفیت ۸۰۰ هزار تن و با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۱۲۰ میلیون یورو با حضور ریاست جمهوری وقت افتتاح گردید.

مشارکین و سهامداران شرکت احیا استیل فولاد بافت

۲۰% سازمان نوسازی معادن و صنایع معدن ایران

۲۰% بانک صنعت و معدن

۶۰% شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان به‌عنوان زیرمجموعه هلدینگ صنعت و معدن گروه مالی گردشگری

محصول شرکت فولاد احیا استیل بافت

شرکت فولاد احیا استیل بافت در زمینهٔ تولید آهن اسفنجی به روش ایرانی پرد (PERED) فعالیت دارد. آهن اسفنجی محصول احیای مستقیم گندله اکسید آهن است که برای فولادسازی با کیفیت بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. در فرآیند احیا از کوره استوانه‌ای با جریان پیوسته مواد با بازدهی بالا استفاده می‌شود.

آهن اسفنجی محصولی واسطه‌ای محسوب می‌شود که به علت عیار و کیفیت بالا از جمله مواد اولیه موردنیاز برای صنایع مختلف کاربرد دارد. شرکت احیا استیل فولاد بافت بعد از ۴ سال تولید این محصول با بهترین کیفیت توانسته از ظرفیت اسمی خود عبور کند.

همچنین موفقیت فاز اول این کارخانه، زمینه‌ساز گسترش پرقدرت فاز دوم آن را نیز فراهم کرد.

کلام پایانی؛ ما همواره در اندیشه ایرانی قدرتمند هستیم

شرکت تولید آهن اسفنجی فولاد بافت یکی از شرکت‌های هفت‌گانه‌ای است که در طرح ملی فولادی کشور احداث شد. این شرکت توانسته نقشی مثبت و پررنگ در اقتصاد کشور داشته باشد و با ایجاد صدها فرصت شغلی در شهرستان و جذب نیروهای بومی، به محرومیت‌زدایی مناطق کمک کند.

اکنون، فاز دوم شرکت احیا استیل فولاد بافت در آستانه افتتاح قرار دارد؛ اتفاقی خجسته که می‌تواند خبر از توسعه روزافزون اقتصاد داخلی بدهد. فاز دوم فولاد بافت در سال ۱۴۰۳ با ظرفیت ۸۰۰ هزار تن مشابه فاز اول آن افتتاح خواهد شد. افتتاح فاز دوم فولاد بافت فرصت اشتغال این مجموعه را تا ۵۵۰۰ نفر افزایش خواهد داد.

با بهره‌برداری از فاز دوم فولاد بافت در اردیبهشت ۱۴۰۳ انتظار داریم که این شرکت به روند روبه‌رشد خود ادامه دهد و شاهد بهره‌برداری از فازهای جدید آن باشیم.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6098393

دیگر خبرها

  • با یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های صنعت فولاد کشور آشنا شوید
  • جلیل سبحانی از ورود هوش مصنوعی به صنایع پتروشیمی خبر داد
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی
  • نخستین بار در صنایع پتروشیمی کشور صورت گرفت؛ تبدیل وضعیت کلیه نیروهای پیمانکار به قرارداد مستقیم با پتروشیمی امیرکبیر
  • قرارداد ۲.۷میلیارد دلاری با پتروشیمی‌ها برای تولید بنزین
  • مهدوی: نامه تشکل ها به رهبری موضوع جدیدی نیست
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • اهمیت توسعه میادین مشترک کشور با سرمایه مردمی و توان بخش خصوصی
  • افزایش تولید گاز / خوراک پتروشیمی ها تامین شد؟