Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، در  آیین تکریم مدیرعامل پیشین و معارفه سرپرست جدید شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) که با حضور سیدمجتبی شفیعی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد.

وی در ابتدای این آیین ضمن تبریک میلاد پربرکت امام علی(ع) و روز پدر، به ذکر حدیثی گهربار از این امام همام پرداخت و گفت: امام علی(ع) خطاب به حارث همدانی، یکی از یاران خاص آن حضرت فرموده است که:«من ُیمت َیرنی؛ هر که بمیرد، مرا می‌بیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

معاون شهردار تهران در این مراسم که جمعی از مدیران حوزه حمل و نقل و ترافیک حضور داشتند، ادامه داد: این فرمایش نشان می‌دهد که همه انسانها، چه مومن و چه حتی منافق، با هر مرام و مسلکی موقع مرگ، امام علی را می‌بینند و ما هر کدام باید به این فکر باشیم که در چه حالتی می‌خواهیم محضر ایشان را درک کنیم؟»

 شفیعی همچنین در تشریح حب و بغض برخی از انسان‌ها نسبت به امام علی(ع) به روایتی از پیامبر اکرم(ص) اشاره و اظهار کرد: علی مرآت و آینه حق است و در هر سیمایی که به ایشان نگاه کنیم، تصویر ما نیز به همان صورت دیده می‌شود. در عین حال که از دیدگاه آیت‌‌الله حسن‌زاده آملی، بسیاری از ما فقط در جایگاه محب امام هستیم و نه شیعه واقعی ایشان؛ چراکه شیعه علی(ع) جایگاهی بسیار فراتر از محبینش دارد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اهمیت و حساسیت کار در شرکت مترو، به خطوطی که در سال‌های گذشته ساخته و به بهره‌برداری رسیده است، اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به موانع و مشکلات زیادی که در چند سال گذشته در این عرصه وجود داشته، همکاران ما در این شرکت عملکرد مناسبی داشته‌اند.

وی با قدردانی از زحمات مدیرعامل پیشین مترو گفت: آرامش و تلاش زیاد علی امام در مدیریت شرکت مترو، نتایج ارزنده‌ای به بار آورده است.

 شفیعی با اشاره به تخصص و تجربه سرپرست جدید شرکت مترو در زمینه فعالیت‌های عمرانی افزود: در این حوزه مسئولیت سنگینی برعهده ماست و باید تلاش کنیم تا تمام پروژه‌ها به‌نحوی شایسته اجرا شود.

شفیعی ابراز امیدواری کرد که با تلاش سرپرست جدید شرکت مترو، شاهد تحولات مثبتی در آینده این شرکت باشیم.
برپایه این گزارش، در ابتدای این مراسم، علی امام، مدیرعامل سابق شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه، با بیان اینکه کار در مترو مصداق بارز خدمت بی‌منت است، گزارش کوتاهی از نحوه فعالیت و ساخت و راه‌اندازی ایستگاههای مختلف در زمان مدیریتش ارائه کرد.

مسعود درستی، سرپرست جدید شرکت مترو نیز در سخنانی، رفع نواقص خطوط 1،4،6 و7 را از اولویت‌های پیش رو خواند و تاکید کرد: کارهای زیادی در شرکت مترو وجود دارد که باید انجام شود و ما باید تلاش کنیم که خطوط 8 ،9 ،10 و 11 هم که فاز مطالعاتیشان در حال انجام است هر چه سریعتر به سرانجام برسد.

در پایان این مراسم، با اهدای لوح سپاس از زحمات علی امام تقدیر و حکم سرپرستی مسعود درستی به وی اعطا شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مترو سرپرست شرکت مترو معارفه سرپرست جدید شرکت مترو امام علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۸۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی محمدی مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد اهواز پس از مدت یک دوره دوساله مدیریت در این مجموعه با تصمیم مدیران مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران برکنار و امیر وثوقی به جای وی منصوب شد.  

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران با حضور نعمتی رئیس اداره سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران و اعضای هیئت مدیره شرکت گروه ملی فولاد ایران در محل دفتر تهران این شرکت برگزار شد.

در این جلسه از خدمات علی محمدی مدیرعامل سابق تقدیر و طی حکمی امیر وثوقی از مدیران سابق بنیاد مستضعفان به‌عنوان مدیر عامل جدید گروه ملی صنعتی فولاد ایران معارفه شدند.  

طی یکسال گذشته کارگران گروه ملی فولاد ایران در اهواز خواهان مطالباتی از جمله قرارداد‌های با مدت عرفی و بلندمدت و همچنین اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در این شرکت بودند که این مطالبات حاشیه‌هایی را در پی داشت.

دیگر خبرها

  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • ۲۱۰۰ اتوبوس در خطوط تهران فعالیت می‌کنند + فیلم
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود