Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال باریج اسانس با شکست ذوب‌آهن اصفهان پرافتخارترین تیم لیگ برتر زنان به دیدار نهایی این رقابت‌ها راه یافت و حریف سایپا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سومین دیدار دو تیم ذوب‌آهن و باریج اسانس در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (سه‌شنبه 25 بهمن) در سالن فدراسیون والیبال پیگیری ‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم والیبال باریج اسانس در این مسابقه با اقتدار و در 3 ست متوالی حریف خود را شکست داد تا در دومین حضور خود در لیگ برتر زنان راهی دیدار نهایی شود.

شاگردان فرزانه شعبان خمسه در این مسابقات با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 18 و 25 بر 15 به پیروزی رسیدند تا در نهایت 2 برد از سه مسابقه مرحله نیمه‌نهایی به دست آوردند و حریف تیم سایپا مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها در دیدار نهایی شوند.

این پنجمین دیدار دو تیم ذوب‌آهن و باریج اسانس نمایندگان استان اصفهان در لیگ برتر امسال بود و کاشانی‌ها در مجموع 3 برد و 2 شکست را تجربه کردند.

تیم ذوب‌آهن با 6 دوره قهرمانی، پرافتخارترین تیم شرکت کننده در این مسابقات است. این تیم 7 عنوان نایب قهرمانی و 2 مدال برنز نیز در پرونده کاری خود در لیگ برتر دارد.

ذوبی‌ها روز پنج‌شنبه در آخرین مسابقه خود در لیگ برتر زنان سال 1400 برای کسب مقام سومی به مصاف پیکان خواهند رفت.

این مسابقه که از به صورت مستقیم با گزارش علی شاکری از کانال آپارات فدراسیون والیبال پخش شد، رکورد 992 تماشاگر مجازی همزمان را در لیگ برتر زنان ثبت کرد.

رکورد قبلی با 711 تماشاگر مجازی مربوط به دیدار نخست ذوب‌آهن و باریج اسانس در مرحله نیمه‌نهایی (23 بهمن) لیگ برتر والیبال زنان بود.

الساندرا کمپدلی سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران تماشاگر ویژه دیدار امروز دو تیم مدعی بود.

تیم نظارتی این مسابقه را هاجر نجاتی‌زاده و منیژه صادقی به عنوان ناظران فنی و داوری بر عهده داشتند و زهرا شیری، هدیه صابری و زینب حقی نیز به عنوان داوران اول، دوم و ویدئوچک، قضاوت این دیدار حساس را انجام دادند.

دیدار نهایی و رده‌بندی لیگ برتر زنان سال 1400 روز پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه در سالن فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون والیبال لیگ برتر زنان دیدار نهایی باریج اسانس لیگ برتر ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۸۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید

تیم شهرداری گرگان در بازی سوم از سری نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال مقابل مهرام به پیروزی رسید و راهی فینال شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران در بازی سوم از سذی نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال، عصر امروز شنبه به مصاف هم رفتند که این دیدار به سود شهرداری گرگان به پایان رسید.

شهرداری در این دیدار پرهیجان و حساس که در شهر قدس برگزار شد با حساب 89 بر 84 مهرام را شکست داد و راهی فینال شد.

ارسلان کاظمی 19 امتیاز و 18 ریباند و ویل چری 22 امتیاز، 8 ریباند و 7 پاس گل برای شهرداری گرگان کسب کردند و پری پتی 34 امتیاز برای مهرام به دست آورد.

شهرداری گرگان موفق شده بود دو دیدار قبلی را به سود خود خاتمه دهد.

آشنایی با گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی بسکتبال

در دیگر سری نیمه‌نهایی لیگ برتر، ذوب آهن اصفهان و طبیعت در بازی‌شماری، یک بر یک مساوی هستند.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
  • قاسمی: استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • صعود تیم والیبال دانشجویان واحد کاشان به نیمه‌نهایی مسابقات دانشگاه آزاد
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی