Web Analytics Made Easy - Statcounter

قطعاتی که روی خودروهای ایرانی نصب می‌شوند توسط کارخانه‌های داخلی تولید می‌گردند و بر همین اساس شما با قیمت مناسب تری می توانید آنها را خریداری کنید. اما قطعاتی که روی خودروهای خارجی نصب می‌گردند قیمت بالاتری دارند چرا که آنها به صورت وارداتی به فروش می‌رسند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شما برای خرید انواع قطعات خودروهای ایرانی و خارجی باید به خوبی اصل بودن قطعات را مورد بررسی قرار دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرید قطعات خودروهای ایرانی و خارجی از یدک مارکت با بهترین قیمت و کیفیت مناسب انجام می‌‌شود. بر همین اساس شما می‌توانید تمامی قطعاتی که روی خودروهای ایرانی و خارجی نصب می‌شود را از یدک مارکت به صورت اینترنتی خریداری نمایید. کارشناسانی که فروش قطعات و لوازم یدکی خودروهای ایرانی و خارجی را بر عهده دارند اطلاعاتی که مربوط به نحوه نصب قطعات می‌باشد را به شما ارائه می‌دهند. هر یک از انواع لوازم یدکی خودروهای ایرانی و خارجی هزینه خریداری‌شان با یکدیگر فرق می‌کند.

بر همین اساس زمان خرید قطعات و لوازم یدکی خودرو ایرانی و خارجی از یدک مارکت باید به خوبی قیمت آنها را بررسی کنید. به طور کلی باید به خوبی بدانید که هزینه خریداری قطعات خارجی خودرو به نسبت قطعات داخلی تا حدودی بالاتر است. قطعاتی که روی خودروهای ایرانی نصب می‌شوند توسط کارخانه‌های داخلی تولید می‌گردند و بر همین اساس شما با قیمت مناسب تری می توانید آنها را خریداری کنید. اما قطعاتی که روی خودروهای خارجی نصب می‌گردند قیمت بالاتری دارند چرا که آنها به صورت وارداتی به فروش می‌رسند.

خرید قطعات خودروهای ایرانی و خارجی از یدک مارکت

خرید قطعات خودروهای ایرانی و خارجی از یدک مارکت همراه با گارانتی و ضمانت نامه

امروزه بسیاری از افرادی که قصد خریداری قطعات خودروهای ایرانی و خارجی را دارند به گارانتی و ضمانت نامه قطعات توجه زیادی می‌کنند. شما می‌توانید خرید قطعات خودروهای ایرانی و خارجی از یدک مارکت را همراه با گارانتی و ضمانت نامه انجام دهید. کارشناسانی که فروش قطعات خودرو های خارجی و ایرانی را بر عهده دارند همراه با گارانتی قطعات را به مشتریان خود تحویل می‌دهند.

 بر همین اساس مشتریان می‌توانند تمامی لوازم یدکی خودرو های خارجی و ایرانی را همراه با گارانتی تحویل بگیرند. در صورتی که یکی از قطعات خریداری شده دچار اشکال و ایراد باشد، مشتریان می‌توانند آن را به فروشگاه بازگردانند.  همچنین اگر بعد از مدتی قطعات خریداری شده دچار مشکل گردند با کمترین هزینه تعمیر می‌شوند. بر همین اساس نیاز است که شما به خوبی زمان خرید قطعات خودروهای ایرانی و خارجی گارانتی و ضمانت نامه آنها را بررسی کنید.

توجه داشته باشید که قطعات و لوازم یدکی انواع خودرو های خارجی و ایرانی که اصل نیستند بدون گارانتی می‌باشند. این نمونه قطعات روی خودرو کارکرد مناسبی از خود نشان نمی‌دهند و بعد از مدتی کارایی خود را از دست می‌دهند. همچنین باید به خوبی بدانید که قطعات غیر اصلی قیمت پایینی دارند و کیفیت آنها مناسب نیست. شما زمان خرید هر یک از انواع لوازم یدکی خودرو های خارجی و ایرانی باید به خوبی اصل بودن قطعات را بررسی کنید و سپس اقدام به خریداری آنها نمایید.

خرید قطعات خودروهای ایرانی و خارجی از یدک مارکت

نکاتی در مورد خرید قطعات خودروهای ایرانی و خارجی از یدک مارکت

زمانی که قصد خرید قطعات خودروهای ایرانی و خارجی از یدک مارکت را دارید باید به خوبی برخی از نکات را در نظر بگیرید. برخی از نکاتی که اهمیت زیادی دارد و شما بهتر است که به خوبی زمان خریداری لوازم یدکی خودروهای خارجی به ایرانی آنها را در نظر بگیرید عبارت هستند از :

1. توجه به اصل بودن قطعات

یکی از مهمترین نکاتی که زمان خریداری قطعات خودروهای ایرانی و خارجی اهمیت دارد اصلی بودن آنها می‌باشد. در صورتی که قطعات اصلی و باکیفیت را خریداری کنید طول عمر بیشتری از آنها می‌توانید دریافت نمایید. اصلی بودن هر یک از قطعات خارجی و ایرانی به گارانتی و ضمانت نامه آنها بستگی دارد. توجه داشته باشید که قطعات اصل دارای کیفیت مناسبی هستند و با استفاده از بهترین متریال‌ها تولید می‌شوند.

2. توجه به مدل‌های متنوع قطعات

از دیگر نکاتی که زمان خرید قطعات خودروهای خارجی و ایرانی اهمیت دارد این است که مدل‌های متفاوت قطعات را به خوبی بررسی کنید. هر یک از مدل‌ها و طراحی‌های متنوع قطعات دارای کارایی و مشخصات متفاوتی هستند. بر همین اساس طبق نیاز خودروی خود باید یکی از انواع قطعات خودرو های خارجی و ایرانی را خریداری کنید.

 برخی از قطعاتی که روی خودروها نصب می‌شوند مربوط به موتور خودرو هستند. برخی دیگر از قطعات مربوط به جلوبندی و بدنه خودرو می‌باشند. بر همین اساس باید شما طبق مشکلی که برای خودرویتان به وجود می‌آید یکی از انواع قطعات را از یدک مارکت تهیه نمایید.

 

3. توجه به قیمت قطعات

توجه به قیمت قطعات خودروهای ایرانی و خارجی یکی دیگر از نکاتی است که شما باید به خوبی آن را در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که قیمت قطعات خودروهای خارجی به نسبت خودروهای ایرانی بیشتر است. قطعاتی که برای خودروهای خارجی هستند از کشورهای خارجی وارد می‌شوند. بر همین اساس باید هزینه خرید آنها را طبق قیمت ارزهای وارداتی پرداخت نمایید. اما قطعاتی که برای خودروهای ایرانی هستند توسط تولیدکنندگان داخلی وارد بازار می‌شوند. به همین دلیل قیمت آنها پایین‌تر از قطعات خارجی است. توجه به قیمت قطعات و لوازم یدکی خودرو های خارجی و ایرانی یکی از مهمترین نکاتی است که شما باید به آن اهمیت دهید.

4. اطلاع از نحوه نصب قطعات

از دیگر نکاتی که زمان خرید قطعات خودروهای ایرانی و خارجی از یدک مارکت باید به آن اهمیت دهید این است که نحوه نصب آنها را بررسی کنید. هر یک از قطعات که روی خودروهای ایرانی و خارجی نصب می ‌شوند نحوه نصب شان با یکدیگر فرق می‌کند. بر همین اساس باید به خوبی کارایی آنها را مورد بررسی قرار داده و سپس طبق استانداردی که دارند آنها را روی خودرو نصب نمایید. توجه داشته باشید که اگر نصب هر یک از قطعات را بر اساس استانداردهای مشخص شده انجام ندهید امکان دارد که خودرو با مشکل مواجه گردد. به همین دلیل است که باید نصب تمامی قطعات را با دقت تمام انجام دهید.

5. شناخت برند تولیدی قطعات

 یکی از دیگر نکاتی که زمان خریداری قطعات خودرو های خارجی و ایرانی باید به آن اهمیت دهید این است که برند تولیدی آنها را به خوبی بشناسید. هر یک از انواع خودرو های خارجی و خودروهای داخلی تولید شده کارخانه‌های متفاوتی هستند. بر همین اساس شما زمان خرید قطعاتی که روی آنها نصب می‌گردد باید به خوبی برند تولیدی آنها را بررسی کنید. به طور کلی باید به خوبی بدانید که به عنوان مثال لوازم یدکی خودروی برلیانس را نمی‌توانید برای خودروی لیفان مورد استفاده قرار دهید. هر یک از قطعات و لوازم یدکی خودروهای ایرانی و خارجی در دسته بندی‌های متفاوتی قرار می‌گیرند که شما باید آنها را بشناسید و سپس اقدام به خرید آنها نمایید.

خرید قطعات خودروهای ایرانی و خارجی از یدک مارکت

مزیت های مربوط به خرید قطعات خودروهای ایرانی و خارجی از یدک مارکت

به طور کلی باید به خوبی بدانید که خرید قطعات خودروهای ایرانی و خارجی از یدک مارکت همراه با مزیت‌های متفاوتی می‌باشد. برخی از مزیت‌هایی که یدک مارکت جهت خریداری قطعات خودروهای ایرانی و خارجی  به مشتریان خود ارائه می‌دهد عبارت است از :

1.دریافت هزینه مناسب

یدک مارکت از مشتریان خود هزینه زیادی را جهت خریداری قطعات دریافت نمی‌کند. از آنجایی که این فروشگاه بدون واسطه تمامی قطعات خودرو که وارداتی هستند را وارد کشور می‌کند هزینه عمده از مشتریان جهت خریداری قطعات دریافت خواهد کرد. همچنین تمامی قطعات خودروهای ایرانی در این فروشگاه با قیمت عمده به فروش می‌رسد.

2. ارائه گارانتی به مشتریان

 تمامی قطعاتی که در فروشگاه یدک مارکت به فروش می‌رسد همراه با گارانتی و ضمانت‌نامه می‌باشد. بر همین اساس مشتریان با اطمینان خاطر بیشتری انواع قطعات خودروهای خارجی و ایرانی را از این فروشگاه تهیه می‌کنند.

3. پشتیبانی کارشناسان فروشگاه

 کارشناسان فروشگاه یدک مارکت به صورت ۲۴ ساعته پشتیبانی محصولات را به مشتریان ارائه می‌دهند. بنابراین مشتریان اگر پرسشی در مورد نوع کالاهای وارداتی و داخلی که مربوط به خودرو می‌باشد داشته باشند می‌توانند از کارشناسان بپرسند. آنها به طور کامل اطلاعاتی که مربوط به قطعات خودرو می‌باشد را به مشتریان تحویل می‌دهند.

4. ارائه انواع قطعات خودرو

 از دیگر مزیت‌هایی که یدک مارکت به مشتریان خود زمان خرید قطعات خودروهای ایرانی و خارجی ارائه می‌دهد این است که مدل‌های متفاوتی از قطعات را تحویل مشتریان خود خواهد داد. هر یک از مشتریان طبق نیاز خودروی خود می‌توانند یکی از انواع قطعات مربوط به خودروی خود را با قیمتی مناسب و کیفیتی بی نظیر از فروشگاه خریداری کنند.

 

خرید قطعات خودروهای ایرانی و خارجی از یدک مارکت به صورت اینترنتی

شما می‌توانید خرید قطعات خودروهای ایرانی و خارجی از یدک مارکت را به صورت اینترنتی و در کمترین بازه زمانی انجام دهید. کارشناسان فروشگاه یدک مارکت تمامی قطعات خودرو های خارجی و ایرانی را به اقصی نقاط کشور ارسال می‌کند. اگر شما ثبت سفارش خرید قطعات خودروی خارجی و ایرانی را در تهران انجام دهید کمتر از دو ساعت می‌توانید آنها را تحویل بگیرید. ارسال هر یک از قطعات خودروهای ایرانی و خارجی به اطراف تهران حدود یک روز زمان می‌برد.

 در صورتی که ثبت سفارش انواع قطعات را در شهرستان انجام دهید حدود ۴۸ الی ۷۲ ساعت بعد می‌توانید آنها را تحویل بگیرید. زمان تحویل کالا اگر از کارایی و کیفیت قطعات اطمینان خاطر نداشته باشید، می‌توانید آنها را به کارشناسان شرکت برگردانید. ضمانت اصالت کالا یکی از مهمترین مزیت‌هایی است که یدک مارکت به مشتریان خود ارائه می‌دهد. خرید هر یک از انواع قطعات خودرو ایرانی و خارجی بالاتر از دو میلیون توسط یدک مارکت ارسال رایگان دارد.

انتهای پیام/


 

منبع: دانا

کلیدواژه: قطعات خودرو های خارجی و ایرانی خودرو های خارجی و ایرانی قطعات و لوازم یدکی خودرو روی خودروهای ایرانی باید به خوبی بدانید گارانتی و ضمانت نامه لوازم یدکی خودروهای خریداری قطعات خودرو توجه داشته باشید نکاتی که زمان خرید انواع قطعات خودرو توانید آنها همراه با گارانتی بر همین اساس شما خریداری کنید خودروهای خارجی انواع قطعات مشتریان خود یک از قطعات یک از انواع خارجی نصب تمامی قطعات انجام دهید قیمت قطعات نحوه نصب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۸۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!

بازار خودرو طی سه ماه اخیر شرایط آشفته‌ای از نظر قیمت پیدا کرده است. گران شدن پژو پارس و رسیدن ۲۰۷ به یک میلیارد و گران شدن ۲۵ درصدی خودرو‌های چینی، شرایط را برای مصرف‌کنندگان واقعی سخت‌تر کرده است. سیاست‌های دولت در رابطه با خودرو نیز تاکنون فقط موجب افزایش قیمت و سخت شدن شرایط خرید برای خریدار واقعی شده است.

به گزارش انتخاب، احسان گائینی، کارشناس خودرو، درباره افزایش قیمت خودرو‌های خارجی طی چند ماه اخیر به خبرنگاران گفت: اگر ما از نیمه‌ی بهمن تا پایان فروردین را به عنوان دو ماه اخیر در نظر بگیریم، در ماشین‌های وارداتی چینی، میانگین ۱۵ درصد افزایش قیمت داشتیم که در برخی از مدل‌ها تا ۲۵ درصد افزایش را هم مشاهده کردیم. مثلاً فونیکس اف. ایکس از ۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون به ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون افزایش قیمت را تجربه کرده بود. به هر حال بازار در نوساناتی که با افزایش نرخ ارز داشت، دچار چالش بود و بازار شب عید در اسفند هم مؤثر بود. در فروردین نوسانات ارزی خیلی مؤثر بود. بازار در یک هفته اخیر خیلی داغ نبوده و تعداد خرید و فروش‌ها پایین است. بازار به سمت رکود است و همچنان قیمت‌ها نسبت به آنچه در دی و بهمن داشتیم، بیشتر است؛ و افزود: عرضه‌ی بیشتر و در دسترس بودن خودرو‌های جدید برای خریداری می‌تواند نرخ‌ها را کاهشی کند؛ متأسفانه طی ماه‌های گذشته این عرضه نیز زیاد نبوده و بهتر است اگر می‌خواهیم قیمت‌ها کاهشی باشد، میزان تزریق خودرو به بازار تسهیل شود.

وی درباره سیاست‌های دولت در حوزه ماشین‌های خارجی بیان کرد: با توجه به محقق نشدن وعده‌ای که بابت واردات گسترده با برند‌های متفاوت داده شده بود و همچنان هم ادامه دارد و بوی خوشی از سمت واردات نمی‌آید، مسلماً در ماشین‌های وارداتی و خودرو‌هایی که در گذشته وجود داشت، افزایش قیمت را همچنان خواهیم داشت. بازار در سگمنت خودرو‌های وارداتی بسیار خالیست و به نظر نمی‌رسد امیدی بابت متعادل شدن خودرو‌های وارداتی وجود داشته باشد. خودرو‌های وارداتی عمدتاً بیش از ۵ سال کار کرده‌اند و همچنان قیمت‌های در حال افزایش دارند.

این کارشناس خودرو درباره قیمت غیرواقعی خودرو‌های خارجی در ایران اظهار داشت: قیمت خودرو‌های خارجی در کشور ما گاه ۴ تا ۵ برابر مدل روز خودرو با مدل‌های ۵ سال کارکرده معامله می‌شود. دلیل اصلی عدم وجود خودروی وارداتی صفر با مدل‌های متنوع است. با توجه به واردات محدودی که انجام شد، خودرو‌های وارداتی قیمت‌هایی دارند که نزدیک به سه برابر قیمت واقعی‌شان است. اگر سیاست‌ها به سمت واردات بیشتر برود، تنها راه کاهش قیمت است، در غیراین صورت قیمت‌ها به شدت افزایشی است و واسطه‌ها از آن استفاده می‌کنند.

ائینی در رابطه با تأثیر واردات خودرو بر کاهش قیمت خودرو داخلی گفت: با توجه به شرایط بازار خودرو در کشور، با برنامه‌ریزی کارشناسی شده و استفاده از اهل فن در حوزه‌ی خودرو، با همکاری دولت، برنامه‌ریزی درست و تصویب قوانینی که واردات را تسهیل کند، در سگمنت خودرو‌های وارداتی بازار بهتری را ایجاد کنیم. در خودرو‌های داخلی نیز زمانیکه خودرو وارداتی زیاد شود، قیمت آن‌ها نیز کاهش می‌یابد. قیمت خودرو‌های داخلی بسیار بالاست؛ اینکه ۱ میلیارد تومان برای ۲۰۷ هزینه کنیم.

دیگر خبرها

  • برخی کشورهای اروپایی طالب خرید خودروهای ایرانی هستند
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!