Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان قم -حجت الاسلام محمدباقر شجاعی، مدیر مجمع قاریان و حافظان افغانستانی مقیم قم گفت: در هفتمین دوره از رقابت‌های سراسری قرآنی ویژه اتباع افغانستانی ۴۸ نفر از قاریان و حافظان در دو بخش برادران و خواهران از استان‌های مختلف در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ کل، حفظ ۱۵ جز، حفظ ۵ جز و تفسیر و مفاهیم به عنوان برتر دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به حضور ۵۸۰ نفر از قاریان و حافظان برادر و خواهر در این دوره از رقابت‌ها گفت: این دوره از رقابت‌ها در دو رده زیر ۱۶ سال و بالاتر از ۱۶ سال در سالن قدس مجتمع آموزشی امام خمینی (ره) قم به مدت ۲ روز برگزار شد.

حجت الاسلام خالق پور، معاون جامعه المصطفی (ع) هم گفت: وظیفه قاریان و حافظان قرآنی شناخت حقیقت، پیام و معنای قرآن کریم است.

او گفت: دلنشین کردن قرآن کریم برای مردم با شیوه‌های مختلف رسالت مهمی است که بر دوش فعالان قرآنی است.

معاون جامعه المصطفی (ع) با بیان این که قرآن کامل‌ترین کتاب آسمانی و افتخار تمام مسلمانان است، گفت: قرآن مجید کلام وحی و یک امانت الهی است که باید از متن و حقیقت آن در قالب هنری، نمایش زیبایی‌ها از آن پاسداری کرد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرآن کریم اتباع افغانستانی قاریان و حافظان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۸۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیسی با بیماران اتباع

به گزارش همشهری آنلاین، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با بیماران اتباع افغانستانی همزمان با بازدید از بیمارستان شهدای یافت آباد دیدار کرد.

رئیس جمهور اسلامی ایران ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت آباد با برخی از بیماران اتباع افغانستانی نیز احوالپرسی کرد.

حجت‌الاسلام رئیسی در جریان آخرین وضعیت طرح توسعه این بیمارستان و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

کد خبر 847544 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر ویژه اتباع خارجی سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان