Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام عین‌اللهی، در نوزدهمین مجمع خیرین امدادگران عاشورا که روز جمعه برگزار شد، اظهار کرد: امروزه در دنیا تبلیغات و رسانه‌ها مطالبی را نشان می‌دهند که با واقعیت‌ها، زیاد هم خوانی ندارد اما کرونا واقعیت کشورها را نشان داد. به عنوان مثال شیوع کرونا ثابت کرد قدرت کشورهایی همچون آمریکا و آلمان که همگان تصور می‌کردند در حوزه نظام سلامت در رتبه‌های نخست قرار دارند، پوشالی است و حتی نمی‌توانند با یک ویروس مقابله کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در واقع کرونا واقعیت‌ها را نشان داد و ثابت کرد که قدرت اصلی مردم هستند، گفت: ایران قدرت خود را در دفاع مقدس و در مقابله با داعش با حضور سردار سلیمانی و کرونا نشان داد. به رغم همه امکاناتی که در آمریکا و اروپا وجود دارد، این کشورها در برابر کرونا تسلیم شدند.

عین اللهی ادامه داد: زمانی که کرونا در کشورمان افزایش یافت، ۱۳۹ میلیون دوز واکسن طی ۸ ماه به هموطنان تزریق شد البته این میزان مشارکت ناشی از همکاری مردم است؛ اکنون که نزدیک به پیک ششم کرونا هستیم بیش از ۹۰ درصد جمعیت هدف یک دوز واکسن را تزریق کرده‌اند که این نشان می‌دهد هر اقدامی چنانچه مردمی نباشد به نتیجه نخواهد رسید لذا باید قدر مردم را به عنوان قدرت اصلی کشورمان پاس بداریم.

وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه در حوزه سلامت نیازمند حضور فعال خیرین هستیم، عنوان کرد: کرونا در حالی در کشورمان فراگیر شد که ما حتی در تأمین دارو هم با تحریم مواجه بودیم لذا برای تأمین نیازمندی‌های مقابله با کرونا از ماسک گرفته تا ساخت دستگاه ونتیلاتور (دستگاه کمک تنفسی بیمارستانی) را در داخل ساختیم به نحوی که اکنون بهترین ونتیلاتور را در کشورمان داریم.

منبع: فردا

کلیدواژه: بهرام عین اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۸۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است

به گزارش خبرگزاری مهر، «ملک عامر دوگر» نماینده مجلس ملی پاکستان نیز در سخنرانی خود در صحن علنی مجلس ملی پاکستان گفت: من به رئیس جمهور اسلامی ایران هم خوش آمد می‌گویم و هم ایشان را تحسین می‌کنم که به جنایت های اسرائیل پاسخ محکمی دادند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران تنها کشور اسلامی است که با تمام قدرت علیه جنایات رژیم تروریستی اسرائیل ایستاده است.

«ریاض حسین پیرزاده» وزیر فدرال مسکن دولت پاکستان‌ در جلسه علنی مجلس ملی پاکستان گفت: دیروز رئیس جمهور اسلامی ایران در پاکستان بودند؛ ایران کشوری است که قربانی تروریسم بوده و حتی مجلس، نخست وزیر و کودکانشان مورد هدف دشمنان قرار گرفتند.

وی در ادامه افزود: مردم ایران چندین سال است که با تحریم اقتصادی مواجه هستند ولی آنها شکست را نپذیرفتند و اجازه ندادند خون شهدایشان پایمال شود. وقتی رئیس جمهور اسلامی ایران به پاکستان رسید من حس کردم که یک نماینده الهی با پیام خداوند به کشور ما رسیدند.

وزیر پاکستانی ادامه داد: دکتر رئیسی از ملت، نخست وزیر و رییس جمهور پاکستان تشکر کردند. ایشان در سفر به لاهور و کراچی وقتی دیدند که مردم این دو شهر کنار خیابان برای ایشان دست تکان می‌دادند و اظهار محبت می‌کردند و از سوی دیگر بعلت بستن خیابان بخاطر تامین امنیت تحت فشار بودند، این موضوع ایشان را ناراحت می کرد.

پیرزاده تأکید کرد: دشمنان پاکستان و ایران چند روز قبل از سفر دکتر رئیسی در پاکستان فعالیت های تروریستی انجام داده بودند و ما نمی‌خواستیم که به مهمان معظم ما که از کشور امام رضا علیه السلام آمده بودند آسیبی برسد و الحمدلله با کمال همکاری مردم عزیز کشورمان از رئیس جمهور ایران استقبال خوبی شد.

کد خبر 6089084

دیگر خبرها

  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  •  هنگامه بیداری فرهیختگان در غرب
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است
  • وزیر بهداشت: مراکز دندانپزشکی دولتی افزایش می‌یابد
  • (ویدئو) واکنش بغض‌آلود وزیر اسبق بهداشت به مهاجرت بهترین شاگردانش از ایران
  • وزیر بهداشت خبر داد؛ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • دیدار‌ چهره به چهره وزیر بهداشت با مردم منطقه ۱۸ تهران
  • عملیات وعده صادق توانمندی ایران را برای جهانیان ثابت کرد
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا