Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا «عبدالرحمن مرادی» روز سه‌شنبه با تبریک میلاد باسعادت مولی الموحدین حضرت امیر المومنین علی(ع) در گفت  گو با ایرنا اظهار داشت: ایشان بزرگ مرد تاریخ بشریت است و روز ولادتش را باید بزرگ شمرد و گرامی داشت چرا که میلاد چنین بزرگانی باعث تحولات بسیار مثبتی در جهان و تاریخ اسلام شده است.

وی ادامه داد: حضرت امام علی (ع) به عنوان امام مسلمانان از بدو کودکی در منزل پیامبر مهربانی ها حضرت رسول اکرم (ص) پرورش یافته و از اولین ایمان آوردنگان به دین اسلام و جز بهترین حامیان آن به شمار می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموستا مرادی با بیان اینکه حضرت علی (ع) فضیلت های بیشماری داشته و در بسیاری از کتب اهل سنت و شیعه ذکر شده است، افزود: ویژگی های نقل شده تنها بخشی از فضائل آن حضرت است و همه آن ها در وصف نمی‌گنجد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه تاکید کرد: درس های زیادی از مولای متقیان می توان آموخت از جمله علم، شجاعت، سخاوت، گذشت، فداکاری و بزرگواری را، صفاتی که هر کدام برای عاقبت بخیری کفایت می کند.

وی ادامه داد: حضرت علی علیه السلام در خانه یک همسر صادق و یک پدر مهربان، در بیرون از منزل یک انسان جوانمرد باغیرت و شجاع، در محراب عبادت یک «خالصا لوجه لله» و در کارزار جهاد و مبارزه هم مبارزی جنگجو بود بود که بزرگ منشی و تزکیه نفسش زبان زد دوست و دشمن بود.

ماموستا مرادی یادآوری کرد: قدرت خارق العاده و مطیه الهی در جنگ خیبر عظمت و هیبت او را به دنیا نشان داد و در دوران حاکمیت نیز عدالت بی نظیر و بی بدلیش سرلوحه همه حاکمان و عادلان بعداز خود شد.

برچسب‌ها شیعه اهل تسنن روحانی ولادت حضرت علی کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیعه اهل تسنن روحانی شیعه اهل تسنن روحانی ولادت حضرت علی کرمانشاه حضرت علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۸۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ماموستا رستمی در خطبه‌های نماز جمعه سنندج اظهار داشت: کارگران در توسعه کشور جایگاه ویژه‌ای دارند و رسیدگی به دغدغه‌های آنان باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: توسعه کشور در سایه امنیت وایجاد اشتغال قابل تحقق است که دولت سیزدهم در این مسیر گام برداشته است.

امام جمعه سنندج در ادامه بر لزوم همکاری مردم با مسئولان برای تحقق شعار رهبری تاکید کرد.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از خطبه‌ها جنایات رژیم سفاک صهیونیستی را محکوم و یادآور شد: بی تفاوتی مجامع بین المللی در برابر شهادت ۳۴ هزار و ۱۸۳ انسان مظلوم و ویرانی منازل و مساجد و بیمارستان‌ها، نابخشودنی است.

تبریک روز سنه و آغاز هفته معلم به تلاشگران عرصه علم و دانش و لزوم رعایت رعایت حجاب اسلامی، از دیگر مواردی بود که امام جمعه سنندج به آن پرداخت.

دیگر خبرها

  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدانِ گفت‌وگو بودند/ احساس مسئولیت مسلمانان، نسبت به تمام بشریت
  • حج آغاز راهی طولانی برای گسترش معنویت در جامعه است
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • نماز جمعه سنندج
  • حرف‌های جالب عروس بزرگ امام: نمی‌خواستم ازدواج کنم اما.. /آقا مصطفی، روحانیِ مدرنی بود و در حجاب سختگیری نداشت
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت