Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، محسن آذرباد که در هفته هفدهم برای تیمش دو پاس گل داد از مهره های موثر مس رفسنجان در برابر شهر خودرو بود. این بازیکن در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: خیلی در این مدت تعطیلات تمرینات خوبی انجام داده بودیم و نتیجه اش را هم در این بازی دیدیم. بازی خوبی انجام شد و خوشحالم که توانستیم سه گل به ثمر برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در همین باره ادامه داد: توانستیم سه گل بزنیم و بر آمار گل‌های زده‌مان افزود شود. در حال حاضر بهترین خط حمله لیگ هستیم تا ببینیم. در حال حاضر در تعداد گل زده با استقلال برابر هستیم و تلاش می‌کنیم از این تیم هم پیشی بگیریم.

وی در مورد پاس گلی که داد عنوان کرد: فعلا من و مهدی ترابی با دادن شش پاس گل بهترین پاسورهای لیگ هستیم و انشالله بتوانم در بازی‌های باقیمانده پاس‌های زیادی بدهم و در آخر عنوان آقای گلی را کسب کنم. سه بار در لیگ یک آقای پاس گل شدم و باید در لیگ برتر هم به این عنوان برسم.

او در مورد جایگاه چهارمی مس اظهار کرد: واقعا در حد و اندازه یک مدعی ظاهر شدیم و این به تلاش تمام مجموعه برمی‌گردد. امیدوارم که  به همین روند ادامه بدهیم و در آخر فصل حتی بتوانیم به کسب سهیمه هم فکر کنیم.

آذر باد در پایان در مورد دیدار با فولاد خوزستان در هفته هجدهم افزود: بازی خیلی مهمی با فولاد داریم این تیم بسیار قابل احترام است اما باید برای ماندن در کورس مدعی‌ها سه امتیاز را کسب کنیم. در زمین خودمان بازی داریم و حتما باید ببریم.

هومن جعفری کد خبر: 1130022 برچسب‌ها لیگ برتر ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: لیگ برتر ایران پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۹۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، دیدار این هفته تراکتور مقابل استقلال تاثیر زیادی در صدر جدول خواهد داشت و به نوعی مسیر قهرمانی را تعیین می‌کند. خصوصا اینکه در پایتخت نیز پرسپولیس به مصاف سپاهان خواهد رفت.

با این حال نکته مهم این است که باتوجه به پیروزی تراکتور در جام حذفی و نزدیکی این تیم به مراحل نهایی، شاید دو تیم پرسپولیس و سپاهان به عنوان مدعیان قهرمانی نگران بازی این تیم برابر استقلال باشند چرا که تراکتور دیگر امید چندانی برای قهرمانی لیگ ندارد و مسیر سهمیه خود را از جام حذفی دنبال می‌کند.

اما محمد نصرتی مربی تراکتور در این مورد نظر متفاوتی دارد: من به شما می‌توانم این را بگویم که قطعا بازی با استقلال ما بسیار راحت‌تر بازی خواهیم کرد. چون آن فشار شکسته شد.

وی افزود: درست است که بازی با استقلال خیلی مهم است و می‌تواند در تعیین رتبه‌ی ما برای حضور در آسیا موثر باشد. آن بازی هم مهم است و ما برای شاد کردن هواداران‌مان قطعا با انرژی و انگیزه کافی تمرینات را پیگیری خواهیم کرد و با حمایت هواداران، پر قدرت به میدان خواهیم آمد تا یک نتیجه قابل قبول کسب کنیم.

دیگر خبرها

  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • حسن‌زاده: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • اقدام کریستوفر کنت برای کودکان اهوازی
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم