Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@18:32:53 GMT

جشن میلاد امام علی(ع) در ۲۲ نقطه از قشم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۰۴۳۸

جشن میلاد امام علی(ع) در ۲۲ نقطه از قشم برگزار شد

حجت الاسلام احمد غلامی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشن‌ها در سینما دریا، بلوار خلیج فارس، مزار شهدای گم‌نام و  مسجدهای قشم برگزار شد.

وی ادامه داد: همچنین بیش از پنج کاروان شادی نیز در شهر قشم به پخش سرود در مدح امام علی(ع) و تبریک عید میلاد آن امام پرداختند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی قشم تصریح کرد: اطعام بیش از سه هزار نفر، آزادی پنج زندانی، برگزاری مسابقات فرهنگی به صورت مجازی، برپایی مواکب و نورافشانی در محل جشن‌ها از دیگر برنامه‌هایی بود که همزمان با میلاد امام علی(ع) اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز نیز در همین راستا نشست پرسش و پاسخ دانشجویی با حضور علما در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

برچسب‌ها هرمزگان قشم خلیج فارس امام علی تنگه هرمز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان قشم خلیج فارس هرمزگان قشم خلیج فارس امام علی تنگه هرمز امام علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۰۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات تست هدف قرار دادن ناوهواپیمابر توسط موشک ایرانی

تعداد بازدید : 2 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 69 موشک ضدکشتی «خلیج فارس»، یک موشک شبه‌بالستیک تک‌مرحله‌ای سوخت جامد با بردی تقریباً ۳۰۰ کیلومتری است و می‌تواند سر جنگی ۶۵۰ کیلوگرمی را با خود حمل کند. «خلیج فارس» که بر پایه‌ موشک «فاتح-۱۱۰» ساخته شده، به سامانه‌ هدایت با قابلیت «گریز از رهگیری» مجهز است. لحظه تست این موشک برای هدف قرار گرفتن مدل ناو هواپیمابر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • روایتی کوتاه از حماسه فتح هرمز و اخراج پرتغالی‌ها از خلیج‌فارس
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • لحظات تست هدف قرار دادن ناوهواپیمابر توسط موشک ایرانی
  • لحظات تست هدف قرار دادن ناوهواپیمابر
  • پرواز پاراگلایدرها در آستانه روز ملی خلیج فارس
  • انتقاد یک امام جمعه از واگذاری استقلال تهران | این بی عدالتی و جفا به مردم است
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • انتقاد تند یک امام جمعه از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس /چرا سرمایه این هلدینگ خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود /این خیانت است