Web Analytics Made Easy - Statcounter

جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره روند مذاکرات وین،گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی تأکیدشان بر آن است که قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران باید در مذاکرات وین مبنای کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه دولت و شورای عالی امنیت ملی هم به این مسئله اعتقاد دارند و بر این باورند که مذاکرات باید مطابق با قانون هسته‌ای مجلس شورای اسلامی دنبال شود،افزود: بنابراین تلاش می‌کنیم تا با هماهنگی و همدلی، مسیر مذاکرات وین به درستی طی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر گونه توافق بین جمهوری اسلامی ایران ایران و گروه ۱+۴ باید در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی و تصویب قرار گیرد و نمایندگان مجلس باید در جریان مفاد آن قرار گیرند.

کوچکی‌نژاد بیان کرد: درست است که ایالات متحده آمریکا به صورت مستقیم در مذاکرات حضور ندارد اما آنان به صورت غیرمستقیم و از طریق کشورهای اروپایی در مذاکرات حضور دارند. مذاکرات به مرحله حساس و سختی رسیده است و ما باید دقت کنیم تا رفع کامل تحریم‌ها و استیفای حقوق ملت ایران محقق شود.

کد خبر 5425868 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: جبار کوچکی نژاد ایالات متحده امریکا مجلس شورای اسلامی مذاکرات وین برجام وزارت امور خارجه ایران انقلاب اسلامی ایران مذاکرات وین جمهوری اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی علی باقری راهپیمایی 22 بهمن ایران علی بهادری جهرمی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مهر انقلاب حسین امیر عبداللهیان روسیه احمد وحیدی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۰۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، احمد وحیدی پنجشنبه ششم اردیبهشت در حاشیه سفر خود به مشهد، افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف، آماده شده است.   وی ادامه داد: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.   دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.   وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی، به مشهد سفر کرده است.

دیگر خبرها

  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف
  • جلال زاده: غافلگیری ایران در عملیات وعده صادق در راهبرد و تاکتیک بود + فیلم
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس