Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن علمای بیروت در بیانیه‌ای به مناسبت روز فرماندهان شهید حزب‌الله تاکید کرد که هیچ جایگزینی برای مقاومت وجود ندارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در سالگرد فرماندهان شهید حزب الله، انجمن علمای بیروت با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد:اصول ناشی از میهن‌پرستی مقاومت چیزی است که هیچ کس در سطح ملی بودن، جدی بودن، اخلاص و فداکاری نمی‌تواند با آن رقابت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزینه مقاومت هیچ جایگزینی ندارد و شایستگی خود را در معادله بازدارندگی مقابل دشمن به اثبات رسانده است.

به نوشته العهد، انجمن علمای بیروت در ادامه بیانیه خود افزود: گزینه مقاومت حضور خود را ثابت کرده و شکاف عمیقی در ذهن و افکار تصمیم‌سازان در تل‌آویو ایجاد کرده است. مقاومت بازی نیست و هرکس که می‌خواهد این حقیقت را بفهمد باید آنچه را که خود دشمن به آن اعتراف می‌کند بازخوانی کند  تا بداند لبنان به چه دلیل از مصونیت و عزت برخوردار است؛ چیزی که برخی طرف‌های داخلی در لبنان آن را نمی‌پسندند و می خواهند ابزار اجرای برنامه‌ای باشند که دشمن از انجام آن ناتوان است.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما ضمن تجدید میثاق با شهدای مقاومت که کشور را از شر دشمن صهیونیستی و تکفیری حفظ کردند، به روح این شهدا درود می‌فرستیم و به آنها می‌گوییم که شما نگین تاج افتخار همه بزرگان و مظهر عزت هستید. آنچه که شما با خون خودتان ساختید بسیار بزرگ است و عزم و اراده شما همانند کوه‌ها استوار است.

سرنوشت مبهم سنی‌های لبنان در سایه اختلافات برادران حریری/ آیا عربستان «بهاء» را جایگزین «سعد» می‌کند؟گزینه‌های پیدا و پنهان آمریکا برای تعمیق بحران لبنان

 

انجمن علمای بیروت در بیانیه خود تاکید کرد: دوران اسرائیل و متحدان آن به پایان رسیده است و تا زمانی که ملت ما راه مقاومت را ادامه می‌دهند و به آن وفادار هستند توطئه عادی‌سازی با دشمن صهیونیستی محقق نخواهد شد. دشمن صهیونیستی از دستاوردهای راهبردی مقاومت متحیر و سرگردان است و معادلاتی که مقاومت ایجاد کرده دشمن را وادار می‌کند تا در محاسبات خود دقیق و محتاطانه رفتار کند؛ چرا که می‌داند در صورت هرگونه تحرک نادرست  باید بهای سنگینی پردازد.  به همین دلیل است که «آویو کوخاوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف می‌کند اسرائیل به تدریج با واقعیت جدیدی مواجه می‌شود که نمی‌تواند تصمیم قاطعی برای شروع جنگ بگیرد؛ چراکه هرجنگی برای اسرائیل بسیار پرهزینه و دردناک خواهد بود.

در پایان این بیانیه آمده است: هیچ یک از هدف‌گذاری‌ها و تلاش‌ها برای تضعیف مقاومت به روش‌های مختلف-چه از خارج و چه از طریق ابزار‌های داخلی نمی‌تواند مانع رسیدن مقاومت به اهداف آن شود. شهید «عماد مغنیه» اسطوره جهاد و مقاومت می‌گوید: برخی رویای ریشه‌کن کردن مقاومت و پایان حزب الله را در سر می‌پروراندند، اما  موجودیت مقاومت هرگز از بین نمی‌رود؛ زیرا ریشه‌های آن در جامعه است و هیچ کس نمی‌تواند به  موجودیت جامعه و ملتی که کارنامه‌ای از فداکاری‌های شهدا و همچنین خانواده‌های شریف آنها دارد پایان دهد.

16 فوریه روز مهمی در تقویم مقاومت اسلامی لبنان است.  این روز، روز فرماندهان شهید حزب الله لبنان شیخ راغب حرب از رهبران حزب الله، سید عباس موسوی دبیرکل حزب الله و همسرش سیده أم یاسر و عماد مغنیه فرمانده شاخه نظامی حزب الله است که این مناسبت، هفته مقاومت اسلامی نامیده شده و همه ساله برنامه‌هایی برای گرامیداشت این فرماندهان شهید برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حزب الله لبنان محور مقاومت لبنان حزب الله لبنان محور مقاومت لبنان فرماندهان شهید حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۰۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله بی‌سابقه با موشک کروز از خاک عراق به تل‌آویـو

مقاومت اسلامی عراق در ادامه عملیات‌های ضدصهیونیستی خود در واکنش به جنایات جنگی اسرائیل در غزه، بامداد جمعه خبر داد به سه نقطه در سرزمین‌های اشغالی حمله کرده است.

به نقل از ایسنا جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه در حالی وارد دویست‌ودهمین روز خود شده که در پی آن حدود ۳۵ هزار نفر از مردم این باریکه شهید شده‌اند که اغلب آن‌ها کودکان و زنان هستند.

مقاومت اسلامی عراق در بیانیه نخست خود اعلام کرد با موشک کروز به هدفی مهم در بئرالسبع واقع در جنوب فلسطین اشغالی حمله کرده است.

مقاومت عراق در بیانیه دوم خود اعلام کرد با موشک‌های کروز به ۲ هدف مهم در تل‌آویو حمله کرده است؛ حمله‌ای که المیادین آن را اولین حمله به پایتخت رژیم صهیونیستی از خاک عراق توصیف کرده است.

صابرین‌نیوز به نقل از منابع آگاه نوشت مقاومت عراق مرکز جاسوسی «گلیوت» متعلق به موساد در تل‌آویو را هدف قرار داده است.

مقاومت عراق در بیانیه سوم‌خود نیز از حمله با «سلاح مناسب» به یک هدف مهم در بحرالمیت خبر داد.

مقاومت عراق همچنین ویدئویی از شلیک موشک‌های کروز به سمت بئرالسبع و تل‌آویو را منتشر کرد.

دیگر خبرها

  • حزب‌الله: قدرت مقاومت فراتر از آن است که به نمایش گذاشته است
  • شیخ نعیم قاسم: دشمن قدرت حزب‌الله را دست‌کم نگیرد
  • حمایت قاطع بیش از ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • حمایت قاطع ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • حمله بی‌سابقه با موشک کروز از خاک عراق به تل‌آویـو
  • تقدیر از مقاومت عراق، موضع کلمبیا و خیزش دانشجویان آمریکایی/ تاکید بر شکست قطعی هرگونه تجاوز احتمالی اشغالگران به رفح
  • اظهارات بودار سمیر جعجع علیه مقاومت با حمایت تلویحی از اشغالگران!
  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • اتحادیه جهانی علمای مسلمان: خیزش‌های دانشجویی برای حمایت از فلسطین را ارج می‌نهیم
  • ذوب‌آهن به‌دنبال سومین برد خانگی مقابل نساجی