Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا صبح امروز در جلسه شورای اشتغال کردستان اظهار کرد: شورای اشتغال یکی از مهمترین شوراهای استان است، ایجاد ۳۳ هزار شغل تعهد کردستان در سال آینده است که باید برای تحقق آن بصورت جهادی اقدام کرد.

استاندار کردستان گفت: این میزان تعهد اشتغالزایی برای استان نسبت به سال گذشته بسیار بالا است اما باید با تلاش جهادی زمینه تحقق آن را فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای تحقق این تعهد باید روزانه ۱۰۰ شغل ایجاد کنیم لذا ایجاد ۳ هزار شغل در ماه یک کار بزرگ است و همه مدیران باید پای کار باشند.

استاندار کردستان تصریح کرد: اینکه در گذشته چه ساز و کاری در شورای اشتغال استان وجود داشته کاری ندارم اما از این به بعد هیچ سانسوری در مورد عملکرد دستگاه‌های اجرایی در این زمینه نداریم و از آنجایی که فرمانداران مسوول اشتغال در شهرستان‌ها هستند کم‌کاری را نمی‌پذیریم و از امروز باید برای عملیاتی‌شدن تعهد ایجاد ۳۳ هزار شغل برنامه‌ریزی شود.

وی افزود: سهم هر کدام از دستگاه‌های اجرایی و شهرستان‌ها در زمینه ایجاد اشتغال باید به صورت شفاف اعلام شود.

زارعی‌کوشا اذعان کرد: موانع سرمایه‌گذاری باید برداشته شود، یکی از موانع زمان‌بر بودن پاسخ به استعلام‌ها است لذا در این راستا هر دستگاه باید ظرفیت‌های اشتغال را ایجاد کند و بسته آماده برای سرمایه‌گذاری داشته باشد.‌

وی تصریح کرد: سرمایه‌گذاری و بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی در راستای ایجاد این میزان اشتغال باید به عنوان یک اولویت مهم مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: اشتغال کردستان سهم 1401 زارعی کوشا تعهد ادارات سرمایه گذاری هزار شغل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۰۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری‌های بزرگ صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد

استاندار همدان از سرمایه‌گذاری‌های بزرگ صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد خبر داد و گفت: از ۱۷ هزار تعهد اشتغال‌زایی استان در سال جاری هفت هزار و ۵۵۰ نفر به اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اختصاص یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد امروز در دیدار با فرماندار، مدیران اجرایی، قضایی، انتظامی و اعضای شورای اسلامی شهر فامنین، اظهار داشت: سرمایه‌گذاری‌های بزرگ صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد مانند استقرار واحدهای ساخت خودرو و موتورسیکلت‌های برقی در حال پیگیری است.

وی عنوان کرد: در وحدت و انسجام خیر و برکت وجود دارد و اختلاف چیزی جز اتلاف وقت و تحمیل هزینه به مردم نخواهد داشت.

استاندار همدان، بیان کرد: در شهرستان فامنین انسجام و تشریک مساعی در ساختار دولتی، حاکمیتی و شهری دیده می‌شود. انسانی که خوبی و محاسن دیگران را ذکر می‌کند سخاوتمند است و این ویژگی در مدیران شهرستان فامنین دیده می‌شود.

وی بیان کرد: از 17 هزار تعهد اشتغال‌زایی استان در سال جاری هفت هزار و 550 نفر به اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اختصاص پیدا کرد تا شاهد بیکاری دانشگاهیان نباشیم.

استاندار همدان عنوان کرد: عزم و اراده دولت و حضورمان بر رفع مشکلات شهرستان فامنین است و با تخصیص اعتبارات و توجه به منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد این مهم پیگیری می‌شود.

قاسمی فرزاد، گفت: برنامه‌های روستا محور، منطقه و محله محور با روح حاکم بر دولت سازگار است و همه خادم مردم، سرباز رهبرمعظم‌انقلاب و مجری سیاست‌های دولت هستیم.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق افزود: این عملیات به فرموده رئیس‌ جمهور سایه‌ جنگ را دور کرد و قدرت بازدارندگی نظام مقدس‌جمهوری‌اسلامی را نشان جهانیان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد اشتغال پایدار در گرو فراگیری آموزش های مهارتی است
  • سرمایه‌گذاری‌های بزرگ صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد
  • تسهیلگری مجوزها و زیرساخت مشوق‌ ایجاد اشتغال است
  • تجلیل از کارگران منتخب بخش تولید و صنعت آذربایجان شرقی
  • بیش از ۹۰ درصد از درخواست‌های مردم در حوزه اشتغال است
  • ۶۰ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد/ رونق کسب‌وکارها در سال جاری
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند