Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@09:00:47 GMT

کرونا رقیب شیمیدر در راه فینال لیگ برتر بسکتبال

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۱۱۶۴

کرونا رقیب شیمیدر در راه فینال لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، البته بازیکنان تیم بسکتبال شیمدیر قم این روزها در سلامت به سر می‌برند اما ماجرا از این قرار است که تیم حریف یعنی پالایش نفت آبادان دچار بیماری کرونا شده و به همین دلیل مسابقات پیش‌بینی شده برای روزهای 27 و 29 بهمن ماه تیم بانوان شیمیدر قم با حریف آبادانی لغو شد.

طبق اعلام کمیته مسابقات و داوران فدراسیون بسکتبال بازی‌های تیم‌ پالایش نفت آبادان در روزهای چهارشنبه و جمعه ۲۷ و ۲۹ بهمن ماه با شیمیدر قم در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بانوان به دلیل ابتلا بازیکنان این تیم به ویروس کرونا در زمان دیگری به انجام خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم بسکتبال بانوان شیمیدر قم که سرمربی آن یعنی شایسته متشرعی سرمربی تیم ملی بسکتبال زنان ایران است و مدیر فنی آن یعنی اودت آقاجانیان سرپرستی تیم ملی را بر عهده دارد، هفت بازیکن در مسابقات کاپ آسیا 2021 زنان آسیا داشت و با توجه به جذب دو بازیکن خارجی مدعی کسب عنوان قهرمانی بازی‌های فصل 1401 – 1400 لیگ برتر بسکتبال زنان ایران است.

تیم بسکتبال بانوان شیمیدر قم امسال یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ برتر بانوان بوده، تیمی که توانست تمام دیدارهای مرحله مقدماتی و دور نخست پلی‌آف را بدون شکست به پایان برساند و دیدار این تیم با پالایش نفت آبادان به شکل 3 از 5 برگزار می‌شود و تا تیم برتر به فینال بروند.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم بسكتبال بانوان شيميدر ليگ برتر فدراسيون بسكتبال كرونا شیمیدر قم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۱۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، با انجام دیدارهای مرحله نیمه نهایی بخش انفرادی و فینال دونفره، نفرات برتر رقابت های تور جهانی مشخص شد.

در بخش انفرادی پسران پارسا اشجاری با نتیجه (۳-۶ و ۲-۶ ) دانیال مشتاقی فر را برد و به فینال رسید و در دیگر دیدار این مرحله کیارش حنیفی با نتیجه ۲ بر یک از سد ‌ سام پازوکی عبور کرد .

در بخش دختران یاسمن یزدانی با نتیجه (۱-۶ و ۳-۶ ) کیمیا ثاقب تهرانی را برد و در دومین بازی مرحله نیمه نهایی ملینا عباس زاده با نتیجه ۱-۶ و ۳-۶ مقابل هانا سلطانی شکست خورد.

در بخش دونفره نیز تیم‌های پارسا اشجاری – کیارش حنیفی با نتیجه ۲-۶ و ۴-۶ از سد مهراد منصوری- بردیا شریفی عبور کردند و در جایگاه نخست ایستادند.

در بخش دختران کیمیا ثاقب تهرانی- یاسمن یزدانی با نتیجه ۲-۶ و ۳-۶ مقابل بایلان از ترکیه – هانا سلطانی به برتری رسیدند و قهرمان شدند.

فینال این مسابقات امروز در بخش انفرادی برگزار می شود.

این مسابقات از یکم اردیبهشت ماه در زمین های تنیس آسایش مازندران آغاز و ۱۴ اردیبهشت با معرفی نفرت برتر به پایان می رسد.

سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده مجید گلچین سرداپر نشان سفید است و امیر مهذب نیا مدیریت بازی ها را بر عهده دارد.

کد خبر 6090721

دیگر خبرها

  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| شکار گاندوها در دومین نیمه نهایی
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت