Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی حیدری اناری صبح امروز در دیدار با امامان جمعه شهرهای گرمی و انگوت اظهار کرد: حجم عملیات در حال انجام توسط شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در شهرستان‌گرمی و انگوت در سطح استان بی‌نظیر است.

وی افزود: پروژه ساماندهی رودخانه مرزی بالهارود در بازه مهدیخانلو از جمله فعالیت‌های شرکت در این شهرستان است که هم اکنون ۵۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برنامه‌ریزی برای اتمام آن به‌عمل آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تامین آب شرب و صنعتی گرمی در اولویت شرکت آب منطقه‌ای اردبیل

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل تصریح کرد: تامین و تخصیص نیاز آب شرب و صنعت شهرستان گرمی در اولویت شرکت آب منطقه‌ای اردبیل است و برنامه‌ریزی‌های لازم نیز در این خصوص به‌عمل آمده است.

وی همچنین تکمیل احداث سد عمارت و احداث تصفیه خانه سد تازه کند را یادآور شد و گفت: تمامی تلاش‌های خود را به‌کار خواهیم بست تا این طرح‌ها در زمان مقرر به نتیجه برسند.

نقش اساسی ائمه جمعه در ترویج فرهنگ الگوی مصرف آب

حیدری اناری در این دیدار نقش ائمه جمعه و جماعت را در تبیین وضعیت منابع آبی منطقه و ترویج فرهنگ الگوی مصرف آب را بسیار مهم ارزیابی کرد و خواستار همکاری همه جانبه برای پیشبرد این هدف مهم شد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: آب منطقه ای آب علی حیدری آب شرب گرمی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل شرکت آب منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۱۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد ناظم رضوی درباره آخرین وضعیت پروژه مرمت خانه وثوق‌الدوله گفت: بالغ بر ۵۰ درصد مرمت خانه وثوق‌الدوله که در منطقه ۱۴ قرار دارد، انجام شده است. به احتمال بسیار قوی این پروژه تا نیمه اول سال به افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از مرمت سازه‌ای خانه فروغ فرخزاد که در منطقه ۱۱ تهران قرار دارد، انجام شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه این خانه ثبت میراث ملی است، برای مرمت آن نیاز بود که تغییرات سازه‌ای و مرمتی در کمیته تخصصی میراث فرهنگی تصویب شود؛ به همین علت مرمت خانه فروغ فرخزاد کمی کندتر پیش می‌رود.

وی گفت: با این حال به احتمال بسیار قوی این خانه نیز تا نیمه دوم سال افتتاح خواهد شد.

کد خبر 6091940

دیگر خبرها

  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است