Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، رحمت‌الله دهقانی معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس در یک گفت‌وگوی تلویزونی اظهار کرد: ساخت این شهربازی با همکاری بخش خصوصی آغاز شده و کل تجهیزات آن هم خریداری شده است و در ۲مرحله انجام می‌شود و بخشی از آن در پارک غدیر تا نوروز راه‌اندازی خواهد شد.

معاون شهردار بندرعباس دربارهٔ ورود خودروها به ساحل سورو هم گفت بخشی از مردم این منطقه در ساحل سورو ارتزاق می‌کنند و برای خود اشتغال‌زایی کرده‌اند، شهرداری به دنبال رضایت مردم است و بخشی از مردم این منطقه برای اینکه ساحل سورو بسته شود ناراضی هستند لذا می‌بایست با همکاری شورای تأمین شهرستان تدبیری اساسی برای این موضوع اندیشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا نوروز چیزی باقی نمانده و تحقق این وعده کار بسیار سختی است و باید دید که مجموعه شهرداری می‌توانند این قول خود را عملیاتی کنند. البته افتتاح فاز به فاز این شهربازی و راه اندازی چند دستگاه آن تا نوروز می‌تواند به رونق گردشگری در ساحل بندرعباس هم کمک کند.

پیش از این در سال ۱۳۹۵ نیز شهرداری بندرعباس در زمان شهرداری عباس امینی زاده اقدام به ساخت یک پارک آبی در محوطهٔ پارک دولت کرده بود که با وجود وعدهٔ ساخت چندماهه، مدتی بعد به فراموشی سپرده شد و سازه‌های نیمه‌کارهٔ آن نیز همچنان در معرض دید شهروندان و مسئولان است. این سرنوشت برای ایستگاه‌های بی آر تی در بندرعباس که میلیاردها تومان برای ساخت و نصب آنها هزینه نشد و اکنون مخروبه شده‌اند نیز رخ داده و باید دید آیا دستگاه‌های نظارتی بر حیف و میل این حجم از بیت المال که هر روز در معرض دید مردم نیز قرار دارد و سبب بی اعتمادی مردم شده، ورود می‌کنند؟

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری بندرعباس عید نوروز راه اندازی شهربازی ساحل سورو تا نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۱۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی مجتبی حق‌شناس را به‌عنوان «مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان» منصوب کرد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به مجتبی حق‌شناس آمده است:

«با توجه به اجرای سیاست‌های کلان شهرداری در حوزه فضای سبز و بنا به پیشنهاد معاون محترم خدمات شهری و با عنایت به شناختی که از تجارب و توانمندی‌های شما دارم، جنابعالی را به سمت مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب اسلامی با نگاهی تحول‌آفرین نسبت به بهبود، حفظ و نگهداری فضای سبز شهری و برنامه‌ریزی در جهت تأمین منابع آبی پایدار برای فضای سبز موجود و توسعه‌های آتی همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از تجارب همکاران و با استفاده از ظرفیت متخصصان و کارشناسان در انجام وظایف محوله موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747740

دیگر خبرها

  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • تحمیل خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی به شهرداری گرگان / زمان تکمیل شهربازی مبهم است
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • پرواز پاراگلایدرها بر فراز ساحل بندرعباس
  • باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • پاکسازی کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس در هفته زمین پاک + تصاویر
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • از بزرگترین پارک آبی کشور در شهر شیراز چه می‌دانید؟
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد