Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@02:36:05 GMT

جریمه سرمربی پورتو بعد از دفاع از طارمی

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۱۷۰۳

جریمه سرمربی پورتو بعد از دفاع از طارمی

سرمربی تیم فوتبال پورتو بعد از صحبت‌هایی که در دفاع از مهدی طارمی انجام داد، جریمه شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پورتو در هفته دهم لیگ پرتغال که آبان برگزار شد، توانست با نتیجه ۴ بر ۱ برابر بواویشتا به پیروزی برسد. در آن بازی مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو برابر تیمی که علیرضا بیرانوند درون دروازه‌اش قرار داشت، دو پاس گل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طارمی سه بار هم در محوطه جریمه بواویشتا سرنگون شد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

«سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو در نشست خبری بعد از آن بازی به شدت از داور مسابقه در قبال تصمیماتی که برای طارمی گرفت، انتقاد کرد. وی در بخشی از صحبت‌های خود گفت: اتفاقاتی که برای طارمی رخ می‌دهد (تردید برای اعلام پنالتی) طبیعی نیست. من او را تعویض کردم تا مانند دیدار با پاکوس دفریرا از زمین اخراج نشود.»

این اظهارات سرمربی پورتو بعد از چند ماه رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال را به دنبال داشت. طبق اعلام روزنامه «ابولا» پرتغال، بر این اساس، کونسیسائو به پرداخت ۵۱۰ یورو جریمه مالی محکوم شده است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت مهدی طارمی علیرضا بیرانوند تیم فوتبال پورتو خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۱۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد 

آفتاب‌‌نیوز :

روز دوشنبه بود که امید نورافکن با انتشار یک استوری با توجه به در پیش بودن بازی برابر پرسپولیس خبرساز شد.

استوری نورافکن که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های مجازی داشت، سبب شد تا خبرنگاران نیز در نشست خبری از اوسمار درباره این موضوع بپرسند که واکنش جالب توجه سرمربی برزیلی پرسپولیس را به همراه داشت.

البته سرمربی پرسپولیس نیز پاسخی حرفه‌ای به این سوال داشت و با اشاره به اینکه اطلاعی درباره این موضوع ندارد، عنوان کرد بازیکن بهتر است در زمین کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهد.

این اتفاقات در حالی در آستانه بازی حساس پرسپولیس و سپاهان رخ داده که امید نورافکن پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت هنوز نتوانسته به روز‌های اوج فوتبالی خود برگردد. او البته در همین شرایط هم با پیراهن تیم ملی و هم با پیراهن سپاهان موفق به گلزنی شده، ولی با آنچه از نورافکن در ذهن داریم فاصله زیادی دارد. 

در این شرایط حالا امید نورافکن با توجه به استوری‌ای که منتشر کرده و همینطور صحبت‌های کنایه‌آمیز اوسمار و البته پیشینه‌ای که در ورزشگاه آزادی و با هواداران پرسپولیس دارد، بی‌شک با انگیزه‌ای مضاعف پا به بازی خواهد گذاشت و تمام توانش را برای پیروزی تیمش به کار می‌گیرد.

البته اوسمار با صحبت‌های خود به نظر می‌رسد سعی بر احساسی کردن نورافکن داشته و باید دید عملکرد و واکنش نورافکن در زمین مسابقه به صحبت‌های سرمربی پرسپولیس و همینطور سایر حواشی بازی چگونه خواهد بود.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد 
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند