Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@15:23:30 GMT

دوپینگ برای ما خط قرمز است

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۲۰۲۶

دوپینگ برای ما خط قرمز است

باشگاه خبرنگاران جوان - علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی امروز (چهارشنبه) با حضور در محل فدراسیون پزشکی ورزشی با دکتر غلامرضا نوروزی رئیس این فدراسیون دیدار و گفت‌وگو کرد.

علیرضا دبیر در این دیدار با تاکید بر اینکه دوپینگ خط قرمز ما محسوب می‌شود، گفت: برای مبارزه با این معضل جدی در ورزش، نیازمند همکاری و حمایت ویژه فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد مبارزه با دوپینگ ایران و حضور نمایندگان آن‌ها در تمامی مسابقات کشتی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضمن قدردانی از حمایت، تعامل و همراهی فدراسیون پزشکی ورزشی ابراز امیدواری کرد تا تعامل دو فدراسیون در زمینه‌های کاری مشترک با توجه به حضور تیم‌های ایران در بازی‌های آسیایی چین و رقابت‌های نروژ افزایش یابد.

رئیس فدارسیون کشتی با اشاره به راه اندازی مرکز مجهز فیزیوتراپی و خرید دستگاه‌های مدرن، عنوان کرد: روی حمایت فدراسیون پزشکی ورزشی برای اعزام پزشک و متخصصان فیزیوتراپی برای تمرینات تیم‌های ملی کشتی حساب باز کرده ایم.

در این جلسه همچنین در مورد اعزام پزشکان و دریافت مجوز‌های لازم برای برگزاری مسابقات کشتی نیز بحث و تبادل نظر شد.

دکتر نوروزی نیز در این دیدار  با اشاره به افتخارآفرینی‌های ورزش کشتی برای کشورمان در دهه‌های اخیر، گفت: در تمام سال‌های اخیر فدراسیون پزشکی ورزشی تلاش داشته بهترین و شایسته‌ترین خدمات را به قهرمانان المپیکی رشته‌های مختلف ارائه نماید و به خوبی نقش پشتیبان را در افتخارآفرینی این عزیزان ارائه نموده است و این مهم را وظیفه خود می‌دانیم. قطعاً این حمایت‌ها و خدمات با قدرت بیشتری ادامه خواهد یافت بویژه اینکه بازی‌های آسیایی را در پیش داریم و برای این مهم ویژه برنامه‌های آماده سازی پزشکی برای کاروان اعزامی را آغاز خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید

مصاف کشتی گیران ایران با رقبا از فردا در بلغارستان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی فدراسیون پزشکی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۲۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی
  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • نحوه اعزام حسن یزدانی به المپیک؛ بحران بزرگ یا یک اتفاق عادی؟!
  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد