Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون کشتی در دیدار با رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تأکید کرد، دوپینگ خط قرمز این فدراسیون است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در محل فدراسیون پزشکی ورزشی با دکتر غلامرضا نوروزی رئیس این فدراسیون دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزی در این دیدار  با اشاره به افتخارآفرینی‌های ورزش کشتی برای کشورمان در دهه‌های اخیر، اظهار داشت: در تمام سال‌های اخیر فدراسیون پزشکی ورزشی تلاش داشته بهترین و شایسته‌ترین خدمات را به قهرمانان المپیکی رشته‌های مختلف ارائه کند و به خوبی نقش پشتیبان را در افتخارآفرینی این عزیزان ارائه کرده است. ما این مهم را وظیفه خود می‌دانیم.

وی گفت: قطعاً این حمایت‌ها و خدمات با قدرت بیشتری ادامه خواهد یافت؛ به ویژه اینکه بازی‌های آسیایی را در پیش داریم و برای این مهم، ویژه برنامه‌های آماده‌سازی پزشکی برای کاروان اعزامی را آغاز خواهیم کرد.

دبیر نیز ضمن قدردانی از حمایت، تعامل و همراهی فدراسیون پزشکی ورزشی ابراز امیدواری کرد، تعامل دو فدراسیون در زمینه‌های کاری مشترک با توجه به حضور تیم‌های ایران در بازی‌های آسیایی چین و رقابت‌های نروژ افزایش یابد.

وی ادامه داد: دوپینگ خط قرمز ما محسوب می‌شود و برای مبارزه با این معضل جدی در ورزش، نیازمند همکاری و حمایت ویژه فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد مبارزه با دوپینگ ایران و حضور نمایندگان آنها در تمامی مسابقات کشتی هستیم.

رئیس فدارسیون کشتی با اشاره به راه‌اندازی مرکز مجهز فیزیوتراپی و خرید دستگاه‌های مدرن، خاطرنشان کرد: روی حمایت فدراسیون پزشکی ورزشی برای اعزام پزشک و متخصصان فیزیوتراپی برای تمرینات تیم‌های ملی کشتی حساب باز کرده‌ایم.

در این جلسه همچنین در مورد اعزام پزشکان و دریافت مجوزهای لازم برای برگزاری مسابقات کشتی نیز بحث و تبادل‌نظر شد.

دکتر تورج ملک‌محمدی رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی نیز در این دیدار حضور داشت.

دبیر: برای کشتی‌گیران مسابقات جهانی مهم‌تر از بازی‌های آسیایی است

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علیرضا دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی کشتی علیرضا دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی کشتی فدراسیون پزشکی ورزشی فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۲۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات

دور جدید تمرینات ملی‌پوشان پاراتکواندو در مرکز جهانی فدراسیون تکواندو آغاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دور جدید تمرینات تیم ملی پاراتکواندو کشورمان در دو گروه بانوان و آقایان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا از امروز( سه شنبه - 11 اردیبهشت ماه) با حضور هادی ساعی رئیس و اصغر رحیمی دبیر کل فدراسیون در مرکز جهانی فدراسیون تکواندو آغاز شد.

این در حالی است که در روزهای گذشته  از سوی علی‌اصغر حسن‌زاده سرپرست دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، کیومرث چگینی به عنوان سرپرست انجمن پاراتکواندو انتخاب و جایگزین جمشید سهرابی شده بود. اتفاقی که با اعتصاب تمرینات از سوی کادرفنی و ملی‌پوشان پاراتکواندو همراه شده بود و بلافاصله جلسه‌ای با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو و غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد تا به اختلافات پایان داده شود.

با شروع دوباره تمرینات ملی‌پوشان پاراتکواندو به نظر می‌رسد در نهایت اختلافات با بازگشت این رشته و جمشید سهرابی به فدراسیون تکواندو ختم به خیر شده و قرار است همچنان پاراتکواندو زیر نظر فدراسیون تکواندو به فعالیت خود ادامه دهد.

سعید صادقیانپور، مهدی پوررهنما، حامد حق شناس، علیرضا بخت، امیرمحمد حقیقت شناس و محمدطاها حسن پور در گروه مردان و آیلار جامی،  لیلا میرزایی،  مریم عبدالله پور، زهرا رحیمی، مرضیه نصراللهی و رزا ابراهیمی نیز در گروه بانوان خود را برای حضور در قهرمانی آسیا آماده می‌کنند.

نهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا  30 اردیبهشت ماه به میزبانی کشور ویتنام و در شهر دانانگ برگزار خواهد شد. 

جدایی پاراتکواندو از فدراسیون تکواندو/ چگینی سرپرست شد

 

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • دیدار مالک باشگاه استقلال با رئیس فدراسیون کشتی
  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر
  • مالک استقلال در خانه کشتی رویت شد (عکس)
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • آغاز پانزدهمین همایش بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند