Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان مرکز گرگان، گفت: کیفرخواست پرونده اجساد سوخته دو نفر در دادسرای گرگان صادر شد.

محمود اسپانلو در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: پرونده اجساد سوخته، مربوط به قتل یک پدر و پسر است که چند ماه پیش در یکی از جاده‌های روستایی شهرستان گرگان، خبرساز شد.

وی با بیان اینکه کیفرخواست این پرونده پس از چند ماه صادر شد، ادامه داد: بازپرس پرونده و کارآگاهان پلیس، با تلاش شبانه روزی در کمتر از ۴ ماه تحقیقات پرونده را تکمیل و قرارجلب به دادرسی در شعبه دوم بازپرسی دادسرای گرگان صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره یه اینکه این پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه‌های کیفری یک استان ارسال شد، خاطر نشان کرد: تنها سرنخ این پرونده که بازپرس را به عوامل قتل رساند رد خون" به جامانده در مسیر انتقال مقتولان بود.

اسپانلو، تصریح کرد: در جریان این پرونده برای یک نفر به اتهام مباشرت در قتل عمدی و یک نفر دیگر به اتهام معاونت در قتل عمدی کیفرخواست صادر شده است.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مجتبی مروتی، رئیس پلیس آگاهی استان گلستان، در نشست خبری با اصحاب قلم که در ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۰ برگزار شد، توضیح داد: اجساد متعلق به دو شخص از استان مازندران است که صاحب یک دامداری در اطراف گرگان بودند و آخر هفته برای سرکشی از دامداری می‌آمدند.

وی اضافه کرد: انگیزه این جنایت سرقت اموال بوده و این افراد بعد از کشتن این دو نفر، جنازه آن‌ها را در خودرو مزدا وانت سوزانده بودند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۲۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری تلخ از داخل کوچه‌های شهرک چوبی سوخته در گیلان | آتش از کجا شروع شد؟

نیروهای آتش‌نشانی از شفت، احمدسرگوراب، نصیرمحله، رشت و فومن برای خاموشی آتش به محل اعزام شدند که پس از نزدیک به سه ساعت، آتش‌سوزی به طور کامل مهار شد. براساس اعلام مهدی نقدی فرماندار شفت، آتش از سیم کشی برق یک نانوایی تعطیل آغاز شد و به ساختمان های مجاور سرایت کرد. روستای گردشگری امام زاده ابراهیم شفت در ۴۸ کیلومتری رشت در دهستان چوبر در منطقه سردسیری و در دامنه کوه اسلار و ونی قرار دارد که به سبب وجود ساختمان‌های زیبا، رنگارنگ و چوبی چندین طبقه و چشمه های بکر و طبیعت چشم‌نواز، همه ساله در بهار و تابستان میزبان گردشگران و زائران است./باشگاه خبرنگاران جوان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد
  • تصاویری تلخ از داخل کوچه‌های شهرک چوبی سوخته در گیلان | آتش از کجا شروع شد؟
  • قتل مسلحانه پزشک ماهشهری؛ کیفرخواست صادر شد
  • صدور حکم ۷۰۰۰ پرونده کارگری و کارفرمایی در کرمانشاه
  • صدور کیفرخواست پرونده قتل پزشک ماهشهری
  • صدور کیفرخواست برای‌ متهم قتل پزشک ماهشهری
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • اسناد تک برگی برای اراضی زراعی صادر می شود
  • رسیدگی به ۳۴۰۰ پرونده بافت فرسوده در اردبیل
  • ۳۰ درصد اسناد تک برگی اراضی زراعی استان اردبیل صادر شد