Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@05:49:19 GMT

۲ هزار و ۳۶۵ طرح برق شهرستان تبریز افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۲۵۴۲

۲ هزار و ۳۶۵ طرح برق شهرستان تبریز افتتاح شد

به گزارش ایرنا، مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران در این آیین گفت: در وزارت نیرو، خدمت و ایثارگری از هم جدا نیستند و با تلاش متخصصان داخلی پروژه ها افتتاح می شود.

سیدیعقوب محمدمرادی اظهار کرد: شاهد این شعار، افزایش بیش از ۱۰ برابری ظرفیت تولید برق در کشور در مقطع کنونی نسبت به دوره قبل از پیروزی انقلاب اسلامی است؛ در زمان طاغوت این ظرفیت هفت هزار مگاوات بود و اکنون به بیش از ۸۰ هزار مگاوات رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اکنون روستای بدون آب و برق به ندرت در کشور پیدا می شود و تمام طرح های وزارت نیرو توسط متخصصان داخلی اجرا و مدیریت می شود که استقلال کشور را در این عرصه به نمایش گذاشته است، در صورتی که در زمان طاغوت مهندسان خارجی در تمامی طرح ها حضور داشتند.

وی همچنین با اشاره به رونمایی از کتاب «روایت سرخ»، دربرگیرنده خاطرات ایثارگران و رزمندگان حوزه برق در هشت سال دفاع مقدس، گفت: تهاجم فرهنگی و اجتماعی امروز جامعه را مورد هدف قرار داده و در واقع جنگ تجهیزاتی و سخت تمام شده و اکنون جنگ نرم و فرهنگی به شدت توسط دشمنان علیه انقلاب دنبال می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: بر این اساس باید با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به خصوص در بین جوانان نسبت به جنگ فرهنگی دشمنان پاسخ مناسب را بدهیم.

مدیر عامل شرکت توزیع برق تبریز نیز در این آیین گفت: پروژه های سنواتی این صنعت در شهرستان تبریز به صفر رسیده و طرح های سال های قبل باقی نمانده و تمام طرح ها به روز می باشند.

عادل کاظمی یادآور شد: اکنون تعداد طرح‌های در دست اقدام و افتتاح شده توزیع برق تبریز به ۲ هزار و ۶۰۰ پروژه رسیده که ۲۰۳ میلیارد تومان هزینه اجرای آنها بوده است.

وی اضافه کرد: افتتاح این طرح ها تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت و ارزش ریالی پروژه ها به ۲۱۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به رونمایی از کتاب روایت سرخ خاطرات ایثارگران، جانبازان و رزمندگان شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: تدوین این کتاب از ۲ سال پیش آغاز شده و به مناسبت ۲۹ بهمن سالروز قیام مردم تبریز امروز رونمایی شد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق تبریز خاطر نشان کرد: ما در مقابل خون شهدا وظیفه داریم و باید راه آنها را به طور شایسته ای ادامه دهیم.

به گزارش ایرنا،  کتاب روایت سرخ توسط مسعود رفیعی در ۲۲۷ صفحه و ۳ بخش شامل خاطرات ایثارگران، جانبازان و رزمندگان شرکت توزیع برق تبریز، چاپ و منتشر شده است.

برچسب‌ها تبریز افتتاح پروژه برق مراسم رونمایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تبریز افتتاح پروژه برق تبریز افتتاح پروژه برق مراسم رونمایی توزیع برق تبریز شرکت توزیع طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۲۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز

شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر تعریض جاده اوغلی و باند کندروی قوناخلارباغی توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، رضا جان‌فشان نوبری صبح امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: عملیات آسفالت‌ریزی معابر اصلی سطح حوزه استحفاظی، طبق برنامه‌ریزی مدون و با اهتمام ویژه عوامل معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز به صورت مستمر در سطح منطقه تداوم دارد.

وی افزود: در این راستا، عملیات توزیع ۳۰۰ تن آسفالت در مسیر تعریض جاده اوغلی توزیع می‌شود.

شهردار منطقه ۶ تبریز خاطرنشان کرد: عملیات بهسازی و تعریض جاده اوغلی از سمت تبریز - مرند به طول ۳۰۰ متر از هر دو طرف آغاز شده است.

جان‌فشان نوبری با اشاره به عملیات آسفالت‌ریزی باند کندروی قوناخلارباغی، گفت: حدود ۵۰۰ تن آسفالت نیز در این مسیر توزیع خواهد شد.

کد خبر 748647

دیگر خبرها

  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان