Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ۱۵ دی ماه سال جاری، جلسه کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه برای بررسی وضعیت کارخانه آی تی آی تشکیل شد که مصوباتی برای پایان دادن به بحران ۱۵ ساله کارخانه داشت.

از جمله آن پیگیری و انجام مصوبات جلسه ۱۹ مهرماه استانداری است که توسط دستگاه اجرایی تقریبا به فراموشی سپرده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر طبق مصوبات شورای پیگیری حقوق عامه، دو ملک غیر موثر بر تولید کارخانه که شامل ساختمان خیابان اردیبهشت و زمین مجاور کارخانه است برای تسویه بدهی های کارخانه باید هرچه سریعتر به مزایده و فروش گذاشته شود.

در این مصوبات، بانک تجارت با همراه مسئول به مزایده گذاشتن ساختمان خیابان اردیبهشت تعیین شد و استانداری و شهرداری وظیفه فروش زمین مجاور کارخانه را عهده دار شدند.

اکنون که پس از گذشت ۴۰ روز  بانک تجارت به خوبی به وظیفه خود عمل کرده، مراحل قانونی مزایده طی شده و طبق آگهی منتشر شده در یکی از روزنامه‌های استان، مزایده ساختمان خیابان اردیبهشت، اول اسفندماه برگزار خواهد شد.

اما فروش ملک مجاور کارخانه، که نقش اصلی در تسویه بدهی های کارگران بازنشسته آی تی آی دارد و مسئولیت آن با استانداری و شهرداری است تا هفته گذشته به حال خود رها شده بود و هیچ کدام از مقامات مسئول تا پیش از مراجعه نماینده کارگران بازنشسته کارخانه هیچ اقدامی نکرده بودند و در یک هفته اخیر هم بعد از پیگیری کارگران تازه روال سنگین و کند نامه‌دهی دستگاهها به یکدیگر شروع شده است که معلوم نیست تا کی ادامه یابد.

بی توجهی به مصوبات ادامه دارد

مدیر کانون بازنشستگان مخابرات راه دور ایران، (آی تی آی) در  شرح بی خبری و بی توجهی مسئولانی  به خبرگزاری فارس گفت: هفته قبل برای پیگیری مصوبات جلسه به معاونت عمرانی استانداری مراجعه کردم، متوجه شدم از ۱۵ دی که این جلسه برگزار شده، هنوز هیچ اقدامی نکرده‌اند. 

هاشم شمشیری افزود: از سوی دادستانی نیز نامه ای هم به استانداری، هم به بانک تجارت زده بودند که نتیجه اقداماتشان را اعلام کنند، با وجود اینکه چند روز گذشته بود، حتی پاسخ این نامه را هم ننوشته بودند! و گفتند حالا داریم یک نامه آماده آماده می‌کنیم!

وی ادامه داد: بعد از مراجعه به معاون عمرانی استاندار با معاون شهرسازی شهرداری که تازه منصوب شده بود صحبت کرد و قرار شد روز بعد به وی مراجعه کنم.

مدیر کانون بازنشستگان آی تی آی  گفت: وقتی به معاونت شهرسازی شهرداری مراجعه کردم دیدم صفایی، معاونت جدید اصلا از موضوع خبر ندارد و بعد از مراجعه من، معاون سابق که قبلا از زمین بازدید کرده بود را صدا کرد و صحبت کردند.

شمشیری ادامه داد: در نهایت گفته شد: ما یکسری مدارک مثل سند ملک و نقشه utm نیازداریم. 

مارپیچ کاغذ بازی

مدیر کانون بازنشستگان کارخانه آی تی آی گفت:  برای ارائه اسناد با نماینده سهامدار تماس گرفتم که پاسخ داد باید از استانداری یا دادستانی، به ما نامه زده شود ما مجددا به ابراهیمی، معاون دادستان مراجعه کردیم.

شمشیری افزود: معاون دادستان نامه ای به معاونت عمرانی استانداری نوشت که ظرف سه روز گزارش اقدامات انجام شده را بیان کنند و در کنار آن، مدارکی که نیاز است را نیز ذکر کنند تا از طرف مرجع قضایی پیگیری شود.

وی ادامه داد: ما باز به معاون عمرانی مراجعه کردیم و کارشناسان این قسمت که قول دادند تا شنبه نامه ای به معاونت شهرسازی شهرداری می نویسیم که علل انجام نشدن کار و مدارک مورد نیاز را بیان کنند، که بعد از پاسخ شهرداری، از طرف استانداری به معاون دادستان نامه زده شود.

شمشیری افزود: استانداری که هنوز نامه نفرستاده، بعد هم که ارسال شود، تازه ما باید به شهرداری مراجعه کنیم تا آنها پاسخ بدهند.

سرپرست معاونت اقتصادی گفت: خودتان پیگیری کنید!

رئیس کانون بازنشستگان مخابرات راه دور ایران همچنین به نکته قابل تامل دیگری نیز اشاره کرد و گفت:  تا ما یکی از مسئولان را بتوانیم ببینیم هیهات است، الان جلسه است، الان وقت ندارد، الان نیستش، مخصوصا در استانداری، که واقعا دیدن مسئولان خیلی سخت است.

رئیس کانون بازنشستگان مخابرات راه دور ایران، هم چنین از ارسال پیام برای عبدالعظیم خادم حمزه، سرپرست معاونت اقتصادی استانداری، در راستای بی توجهی به مصوبات جلسات  گفت و تصریح کرد: در پاسخ به پیام و در خواست ما، معاونت اقتصادی استانداری پاسخ دادند  «خودتان پیگیری کنید» مگر ما چه قدرتی داریم؟ چه مدرکی داریم؟ چه اسنادی داریم؟

تعلل های مداوم معاونت عمرانی

به گزارش فارس بر طبق گفته نماینده بازنشستگان، برای ارائه سند از سوی مالک، معاون دادستان به استانداری نامه می‌زند، معاونت عمرانی هم قول داده به شهرداری نامه بزند (تا این لحظه نامه ای ارسال نشده) شهرداری در پاسخ به استانداری نامه بزند و استانداری هم به دنبال آن به دادستانی پاسخ دهد. از یک طرف همه این امور قرار بود سه روزه انجام شود، اما معاونت عمرانی استانداری، یک هفته است اقدامی نکرده است.

از طرف دیگر مارپیچ پایان ناپذیر کاغذ بازی اداری که بار دیگر هنگامی که امکان فیصله مشکل آی تی آی وجود دارد، آغاز شده و معلوم نیست کی پایان یابد! مشکلی که به سادگی قابل حل است در راهرو تاریک و بی انتهای الان نامه می‌دهیم، فردا نامه می‌دهیم، افتاد.

آی تی آی در حوزه عمرانی نیست

در همین رابطه، محمود رضایی کوچی، معاون عمرانی استاندار به خبرگزاری فارس گفت: آی تی آی در حوزه اقتصادی است و فقط یک بخش اندک از آن در حوزه عمرانی است.

رضایی افزود: یک زمین است که باید تبدیل به تجاری شود، که هم ما در حال انجامش هستیم، باید با شهرداری توافق کنند، توافق نامه را برای ما در حوزه استانداری بیاورند که برای تغییر کاربری به کمیسیون ماده پنج ارسال شود، هنوز هم نیاورده اند و منتظر خروجی توافقشان با شهرداری شیراز هستیم.

وی گفت: نماینده کارگران آمده، ما هم راهنماییشان کردیم،  نامه زدیم، فرستادیم شهرداری شیراز تا با معاون شهرداری شیراز توافق کنند.

او تاکید کرد: استانداری فقط رئیس ماده پنج است، باید توافقات در شهرداری انجام شود، بیاورند و مصوبه ماده پنج بگیرند اما هنوز این کار را نکرده اند.

معاون عمرانی استاندار در پاسخ به این سؤال که مالک برای اسناد منتظر ارسال نامه است گفت: مالک باید مراجعه کند، مگر همه مردم ما به شهرداری معرفی می‌کنیم، خودشان مراجعه می‌کنند. این ها در استانداری معنایی ندارد.

وی در پایان گفت: از طرف ما مشکلی نیست، توافق نامه شهرداری باید برسد استانداری که هنوز نرسیده است.

به گزارش فارس، البته سخنان معاون عمرانی استاندار به‌حق است اما این اقدامات، که تنها شامل ارسال یک نامه به شهرداری می‌شود، چهل روز پس از جلسه و بعد از مراجعه نماینده کارگران بازنشسته رخ داده است و اگر وی مراجعه نمی کرد، همین یک نامه هم ارسال نمی‌شد.

همچنین بی شک معاونت های استاندار  می دانند اگر مالک قصد مراجعه کردن داشت، بیش از ۱۵ سال فروش یک زمین طول نمی‌کشید و اکنون نیز اگر مسئولین به انتظار مراجعه مالک نشسته اند، این گره که به سادگی با ارسال یک نامه قابل حل است، باز هم باز نخواهد شد.

معاونت اقتصادی: آی تی آی در حوزه ما نیست

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری فارس پیش از این در گفتگو با خبرگزاری فارس، اقدامات برای حل مشکلات بازنشستگان کارخانه آی تی آی را خارج از حیطه وظایف خود دانسته و گفته بود: من به همه هم گفتم حتی به آقای فولادی، مدیرکل بازرسی دفتر رئیس جمهور هم گفتم، یک عده طلبکارند، یک عده بدهکارند. کسی که طلبش را می‌خواهد باید به سراغ حوزه قضایی برود، حوزه اقتصادی فقط در بحث راه اندازی مجدد کارخانه باید ورود کند، ولی توپ را در حوزه اقتصادی می اندازند.

عبدالعظیم خادم حمزه با بیان اینکه به حوزه اقتصاد ربطی ندارد، تاکید کرد: ما داریم لطف می‌کنیم که این حوزه را پیگیری می کنیم وگرنه مربوط به حوزه‌های دیگر است.

این مسئول گفت: بازنشستگان چون می‌دانند از طریق مراجع قضایی به نتیجه نمی رسند جلو استانداری تحصن می‌کنند، مسئله را امنیتی می‌کنند تا پای استانداری را وسط بکشند. در این شرایط هم حوزه امنیتی باید پیگیری کند نه اقتصادی.

معاونت‌های استانداری از قبول مسئولیت سرباز می زنند

با توجه به گفته های دو معاون استاندار، واضح است عزمی در  این معاونتها برای حل مشکلات بازنشستگان کارخانه آی تی آی وجود ندارد و هر کدام به شکلی از انجام مسئولیت شانه خالی می‌کنند و خروجی چنین مدیریتی نیز این است که ۱۵ سال است همه مسئولان جلسه میگذارند و مصوبات به حال خود رها می‌شود، تا جایی که بعد از بیش از چهل روز تازه با مراجعه نماینده بازنشستگان، مسئول مربوطه یادش می آید چنین جلسه ای بوده و چنین تعهدی داشته است.

مزایده ساختمان اردیبهشت با وجود چالش‌های بسیاری که پیش رو داشت ابتدای اسفند ماه برگزار خواهد شد، اما اگر قرار بود این مسئله را هم معاونتهای استاندار و شهردار اجرایی کنند، همچنان اندر یک خم یک کوچه بود.

مسئله این است که چرا اینقدر جلسات برای افرادی که به عنوان مسئول شناخته می شوند بی اهمیت است؟ شگفت انگیز اینجاست که کار گروه پیگیری حقوق عامه جلسه میگذارد و تصویب می‌کند که استانداری و شهرداری به مصوبات جلسه ۱۹ مهر ماه خود عمل کنند.

طرف قرار داد به لحاظ حقوقی مشخص نیست

همچنین رئیس اداره طرح های توسعه شهری اداره کل امور شهرسازی شهرداری شیراز، در خصوص تغییر کاربری زمین به خبرگزاری فارس گفت: شهرداری اگر بخواهد توافق‌نامه تغییر کاربری را بنویسد باید در طرف مقابل  از لحاظ حقوقی شخصی باشد که بتواند با آن توافق‌نامه نوشت، با شاکی یا مدعی که نمی تواند توافق بنویسد.

محمدی افزود: خود مالکان باید مراجعه کنند یا مرجع قضایی یک نفر را به نمایندگی از مالکین معرفی کند که شهرداری بتواند با آنها قرارداد و توافق نامه بنویسد و سهم خدمات بعد از تغییر کاربری زمین مشخص شود، چون این ملک، یک زمین یک پارچه است و هم بحث تفکیکش پیش می آید، هم بحث توافق نامه وجود دارد.

وی افزود: کارگران مالک زمین نیستند و بحث حقوقی زمین باید حل شود شهرداری باید طرف حسابش را بشناسد.

رئیس اداره طرح های توسعه شهری اداره کل امور شهرسازی شهرداری شیراز تصریح کرد: اگر دادگاه طبق قانون، حکم به خلع ید مالک داده باشد و یک نماینده معرفی کند، ما هم میتوانیم با او توافق نامه بنویسم.

وی ادامه داد: این مسئله اساسی زمین مجاور کارخانه بحث حقوقی و فرد طرف قرارداد است که باید حل شود.

عمل نکردن مسئولان به وظیفه سازمانی خود عامل گره ۱۵ ساله آی تی آی

به گزارش فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس در نخستین جلسه خود با اصحاب رسانه در مهر ماه سال جاری با تاکید براینکه به دنبال تحول در استان و حل مشکلات است، گفت: مسئولان باید با آغوش باز از گزارش‌های رسانه‌ها استقبال کنند و در مسیر حل مشکلات انعکاس یافته در رسانه‌ها حرکت کنند.

ایمانیه بیان کرد: نباید در اتاق‌های بسته، تصمیم گرفته شود که اولویت مردم چیست، بلکه آنچه از زبان رسانه‌ها بیان می‌شود بالاتر از این گونه تصمیمات است.

استاندار فارس گفت: از رسانه‌ها می‌خواهم خیلی صمیمانه و صادقانه، مشکلات مردم را احصا کنند؛ آنچه انعکاس آن موجب ناامیدی می‌شود را به اینجانب و دیگر مسئولان استان گزارش دهند.

وی ادامه داد: اگر مسئولان مربوطه به حل این مشکلات توجهی نداشتند، بنده موظفم پیگیری کنم و از مسئولان سازمان‌ها پاسخ بخواهم.

استاندار فارس خطاب به رسانه‌ها اظهار داشت: هیچ تکلفی در انتقال مطالب و مشکلات جامعه به بنده نداشته باشید، هرآنچه بتوانم خودم پاسخ می‌دهم و  هرآنچه نتوانم، حتما از طریق دفتر استاندار و روابط‌عمومی استانداری پاسخ آن در اختیار اصحاب رسانه قرار می‌گیرد.

وی همچنین گفت: اگر رسانه‌ها، موضوع حقی را را به مدیران تذکر دادند و توجهی نشد، می توانند موضوع را به بنده منتقل کنند یا آن را در رسانه، علنی کنند.

ایمانیه ادامه داد: انتقاد رسانه‌ها برای اصلاح امور است و رفتار صحیحی نیست که در مقابل رسانه، حالت تدافعی گرفته شود بلکه باید از نقدها در مسیر اصلاح، استقبال کرد.

خبرگزاری فارس با استناد به گفته های وی، اعلام میکند که یافته های فارس نشان می دهد، آنچه تا کنون گره پرداخت مطالبات کارگران کار خانه آی تی آی را به قدمت ۱۵ ساله رسانده، نه پیچیدگی مسئله، که عمل نکردن مسئولان به وظیفه سازمانی خود است. که نمونه ساده آن را در مزایده ساختمان خیابان اردیبهشت و رها شدگی مزایده زمین مجاور کارخانه می بینیم.

در اولین قدم تجمعات کارگران آی تی آی مقابل استانداری را ریشه‌یابی کنید

با توجه به گفته اخیر استاندار که وعده ریشه یابی اعتراضات مقابل استانداری را دادند، یکبار اعتراضات کارگران بازنشسته آی تی آی ریشه یابی شود تا به روشنی دلیل این مشکلات مشخص شود.

بی شک زوایای زیادی از بی مسئولیتی و کاغذ بازی که ۱۵ سال است تمام نشده، روشن خواهد شد.

با شروع سال جدید عمر مطالبات به نتیجه نرسیده کارگران بازنشسته آی تی آی ۱۶ ساله می‌شود. با فوت دو بازنشسته دیگر در یک ماه اخیر ۱۰۵ کارگر بازنشسته در این سالها بدون رسیدن به حق و حقوق خود فوت شده اند. در تمام این سالها مسئولان جلسه گذاشته اند، مصوبه داشته اند اما همگی فراموش شد. نمونه اش جلسات مهرماه و آذر ماه. کار به جایی رسیده که شورای حفظ حقوق عامه مصوب میکند که به مصوبات عمل شود.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: کارخانه آی تی آی استاندار فارس کارگران بازنشسته مطالبات مصوبات تولید حق و حقوق معاون عمرانی استاندار کانون بازنشستگان کارگران بازنشسته شهرسازی شهرداری کارخانه آی تی آی معاونت اقتصادی شهرداری شیراز معاونت عمرانی معاون دادستان خبرگزاری فارس تغییر کاربری توافق نامه حل مشکلات حقوق عامه رسانه ها خواهد شد فارس گفت نامه ای یک نامه ۱۵ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۲۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه تبدیل شد

ایسنا/اصفهان فرماندار نایین گفت: با هم‌افزایی، همدلی و همکاری مسئولان شهرستان، استان و کشور، امتیاز بسیار خوب فرمانداری ویژه به نایین رسید.

محمد کریمی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تبریک به مردم این شهرستان در خصوص ارتقای فرمانداری به فرمانداری ویژه، اظهار کرد: فرمانداری ویژه یک‌ اتفاق و امتیاز بسیار خوب برای شهرستان و نتیجه یک هم‌افزایی، همدلی و همکاری صمیمانه حدود یک سال و سه ماهه بود.

وی ادامه داد: این امتیاز ویژه برای شهرستان نایین پیش زمینه تحول و ارتقا و تسریع در امورات شهرستان است.

کریمی با بیان اینکه فرآیند فرمانداری ویژه، تبلوری از همدلی و اتحاد و انسجام مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری بود، گفت: چند ماه پس از حضور اینجانب در شهرستان نایین، طبق صحبت‌های انجام شده با استاندار اصفهان، معاون سیاسی و امنیتی استانداری و نماینده مردم در مجلس، به جمع‌بندی ارتقای فرمانداری به فرمانداری ویژه رسیدیم.

فرماندار نایین ادامه داد: در بهمن‌ماه بود که نامه درخواست و طرح ‌نامه فرمانداری ویژه از فرمانداری به استانداری ارسال شد و در تقسیمات کشوری اداره کل سیاسی استانداری بررسی و ایرادات طرح‌نامه در رفت و برگشت‌ها اصلاح شد و با تأیید معاون سیاسی و امنیتی استانداری در دستور کار شورای معاونین قرار گرفت و پس از تأیید استاندار به وزارت کشور ارسال شد.

وی افزود: در بخش تقسیمات کشوری وزارت کشور نیز ابهاماتی به طرح گرفته و بحث‌های کارشناسی انجام شد و در نهایت در زمان حضور محمدرضا غلامرضا، معاون سیاسی وزارت کشور طرح‌نامه تکمیل و مورد قبول وی و وزیر کشور قرار گرفت و از وزارت کشور به هیئت دولت ارسال شد.

کریمی گفت: در کمیسیون امنیت دفاعی هیئت دولت به صورت مفصل به این طرح‌نامه پرداخته شد و نظر تخصصی وزارتخانه‌ها نیز در این خصوص اتخاذ شد و از این طریق از مدیران کل اصفهان و کارشناسان خبره استانداری و مدیران ادارات نایین در خصوص جمع‌آوری و تکمیل مدارک و مستندات و اقناع وزارتخانه‌ها تلاش شد.

فرماندار نایین، اضافه کرد: پس اعلام نظر مثبت وزارتخانه‌ها، طرح‌نامه به هیئت دولت ارسال و با توجه‌خاص و محبت‌آمیز رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت مورد تصویب قرار گرفت و در روزهای گذشته توسط معاون اول رئیس‌جمهور به وزارت کشور ابلاغ شد.

وی با اشاره به طولانی بودن مسیر این امتیاز ویژه، گفت: در این مدت تلاش شد این موضوع در آرامش کامل فکری و انسجام و همدلی خوب جلو برود و در این موفقیت استاندار، نماینده  مردم در مجلس و معاونان و مدیران و بدنه کارشناسی استانداری اصفهان و کارکنان فرمانداری و مدیران ادارات شهرستان دست به دست یکدیگر دادند و این رخداد مهم پدیدار شد.

کریمی ادامه داد: در مجموعه ‌فرمانداری چند نوبت اعضا و دبیر هیئت دولت را زیارت و اقناع کردیم و چند نوبت برای رفع ابهامات به وزارت کشور سفر و همچنین با معاونین ریاست جمهوری به گفت‌وگو پرداختیم.

فرماندار نایین با بیان اینکه نکته بسیار مهم در ادامه این روند، شیوه نگاه ما به موضوع فرمانداری ویژه است، گفت: فرمانداری ویژه اولویت بسیار خوبی برای شهرستان است و نایین پس از کاشان و نجف‌آباد، سومین شهرستان استان است که به فرمانداری ویژه تبدیل می‌شود.

وی ادامه داد: با ساختار فرمانداری ویژه اتفاقات خوبی در نایین رقم می‌خورد و باید بدانیم که تثبیت ساختار فرمانداری ویژه در شهرستان و ارتقای چارت ادارات و جذب نیروی انسانی و دیگر موارد نیازمند زمان است. تبدیل جایگاه برخی از مدیران به معاون مدیرکل و تغییر ساختارها، فرآیندی زمان‌بر است.

فرماندار نایین عنوان کرد: هیجان‌زدگی یا بی‌تفاوتی نسبت به این موضوع، اشتباه است و باید واقعیت را ببینیم و واقعیت این است که باید این ظرفیت اسمی و بالقوه به فعل تبدیل شود و خادمان مردم در دولت، از روز ابلاغ معاون اول رئیس‌جمهور پیگیر هستند.

وی ضمن تقدیر ویژه از نوع نگاه و توجه رئیس‌جمهور به شهرستان نایین، تأکید کرد: این نوع نگاه مثبت رئیس‌جمهور به شهرستان نایین جای تقدیر و تبریک دارد و این نوع نگاه عدالت محورانه دولت به مناطقی که دارای محرومیت‌هایی از نظر امکانات هستند را نشان می‌دهد.

کریمی تصریح کرد: موفقیت و اعتلای یک شهرستان به همراهی و در میدان بودن مردم است؛ مهم‌ترین و اصلی‌ترین مؤلفه پیشرفت و سرمایه فوق ویژه ما مردم، خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز هستند که از هر پشتوانه‌ای یا اسمی و ساختاری با ارزش‌تر هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیین‌نامه حمایت از «نخبگان درون سازمانی» تدوین و اجرا می‌شود
  • آغاز حمایت از کارگران نخبه با اجرای آیین‌نامه حمایت از «نخبگان درون سازمانی»
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راهداری در استان بوشهر تخصیص یافت
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های راهداری بوشهر
  • دو هزار،‌۶ هزار، هشت هزار....فهرست کارخانه‌های احیا شده را منتشر کنید/ هر بار هزار تا زیادتر می‌شود!
  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه تبدیل شد
  • گلایه مدیر کل برای استفاده نکردن نهادها از صندوق ملی محیط‌زیست
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • قطعی ۱۷ ساعته آب منازل شهرک سازمانی والفجر در پرندک