Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس مازندران _سرویس ورزش| حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلا و نقره المپیک و سه طلا، یک نقره و یک برنز جهان، در یک اقدام فرهنگی، ورزشی و اجتماعی، اقدام به ساخت سالن کشتی در زادگاه خود کرده است. این کشتی‌گیر با اخلاق کشورمان که علاقه‌مندان زیادی را در جهان و کشورمان با نمایش کشتی‌های دلپذیر به خود جذب کرده است با دریافت وام نسبت به ساخت این سالن اقدام کرده و تمامی هزینه‌های ساخت سالن از سوی این قهرمان بزرگ کشتی جهان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود اتقایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جویبار در  این زمینه در جمع خبرنگاران درباره اقدام قابل توجه حسن‌یزدان برای علاقه‌مندان کشتی و افتتاح خانه کشتی به نام حضرت علی(ع)، اظهار کرد: این مجموعه ورزشی که شامل سالن کشتی، استخر و امکانات دیگر است روز پنجشنبه همین هفته افتتاح می‌شود.

وی گفت: این مجموعه بزرگ ورزشی در حال تکمیل است و سالن کشتی آن قرار است این هفته با حضور مسؤولان کشوری و استانی افتتاح شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جویبار در خصوص مشکلات اهالی محل در خصوص احداث این مکان ورزشی هم اظهار کرد: مشکل موجود حل شده و این مکان ورزشی احداث شده است و امکانات خوبی در این مکان ورزشی در اختیار علاقمندان به ورزش قرار داده خواهد شد.

وی درباره هزینه‌های صورت گرفته در این مجموعه ورزشی گفت و بیان کرد: زمین این مجموعه ورزشی به حسن‌یزدانی قهرمان کشورمان اهدا شده و کمک‌هایی به این قهرمان ما صورت گرفته تا بخشی از هزینه‌ها تامین شود.

اتقائی درباره نامگذاری این مجموعه ورزشی هم گفت: هنوز که سر در این مجموعه‌ ورزشی نامی ذکر نشده است، اما ما هم شنیدیم که با توجه به ارادت ویژه این پهلوان کشتی کشورمان به مولای متقیان امیرالمومنین علی(ع) قرار است، این خانه کشتی با نام خانه کشتی حضرت علی (ع) افتتاح شود.

به گزارش فارس؛ مراسم افتتاح خانه کشتی مجموعه ورزشی حسن یزدانی، روز پنجشنبه ۲۸ بهمن در جویبار و در روستای لپوصحرا زادگاه قهرمان کشتی ما انجام خواهد شد.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مجموعه ورزشی حسن یزدانی دارنده مدال های طلا مجموعه ورزشی حسن یزدانی خانه کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۲۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسن یزدانی پس از دوری ۶ ماهه از میادین به علت انجام عمل جراحی کتف، چند روزی است تمرینات کشتی خود را از سر گرفته و قرار است در دور جدید تمرینات تیم ملی به اردو ملحق شود.

در گزارش ایسنا آمده است: طبق برنامه ریزی های انجام شده و تاکید کادر فنی تیم ملی، یزدانی عازم تورنمنت رنکینگ بوداپست مجارستان خواهد شد تا در یک رویداد خارجی محک بخورد و کادر فنی در جریان وضعیت او قرار گیرد.

اما در حالیکه پیش از این صحبت های زیادی مبنی بر احتمال برگزاری مبارزه انتخابی المپیک میان یزدانی و قاسمپور مطرح شده بود، این مبارزه به احتمال فراوان برگزار نخواهد شد و این دو کشتی گیر قرار نیست مبارزه رو در رو با یکدیگر داشته باشند.

از سوی دیگر باید منتظر ماند و دید آیا قاسمپور به وزن ۸۶ کیلوگرم باز می‌گردد و همراه یزدانی عازم تورنمنت مجارستان می شود یا قید آزمودن شانس خود را برای حضور در المپیک می زند؟

مشخص نیست قاسمپور علاقه‌ای به رقابت جهت حضور در المپیک پاریس دارد یا تنها به حضور در وزن ۹۲ کیلوگرم در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی فکر می‌کند؟

هر چه هست مهمترین موضوع برای کادرفنی تیم ملی و فدراسیون کشتی، وضعیت بدنی و کتف حسن یزدانی برای اعزام به المپیک است چرا که آن ها قصد ندارند یزدانی را در صورتیکه ناآماده باشد به المپیک اعزام کنند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900590

دیگر خبرها

  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹