Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رضا نوری روز چهارشنبه در نشست حلقه استادیاران شجره طیبه صالحین سپاه جواد الائمه (ع) اظهار داشت: این مجموعه ها دارای فعالیت های تشکیلاتی مناسبی برای شناسایی ظرفیت های معنوی در بین مردم هستند و باید در این زمینه به صورت علمی فعالیت کنند.

وی تصریح کرد: حلقه های صالحین در ۲ هزار و ۷۰۰ محله در خراسان شمالی فعال هستند و از این ظرفیت برای از بین بردن آسیب های اجتماعی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بجنورد با تاکید بر تشکیل تیم های تخصصی برای پاسخ به شبهات بطن جامعه افزود: در رابطه با موضوعات مختلفی که جوانان و دانش آموزان با آن سر و کار دارند با استفاده از اساتید فن باید به شبهات فراوانی که برای دانش آموزان در فضای مجازی به وجود می آید پاسخ های دقیقی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: قدرت حلقه های صالحین برگرفته از مردم است و باید همراه با مردم و با محتواهای جدید به شبهات مردم پاسخ داده شود و اگر مردم در این حلقه ها نتیجه مناسب دریافت کنند در این حلقه ها حضور پرشوری خواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه دشمنان نسل جوان را سپر حمله خود قرار داده اند، بیان کرد: ارتقای سطح اطلاعات دینی، فرهنگی و مذهبی دانش‌آموزان باید محور و هدف مهم فعالیت های حلقه‌های صالحین باشد.

وی ادامه داد: تقویت بنیان‌های معنوی دختران و پسران از سوی مربیان حلقه‌های صالحین، آنها را در مقابل هجمه گسترده و تهدید نرم استکبارجهانی مصون نگه می‌دارد.

یک هزار و ۳۴۹ گروه جهادی خراسان شمالی در سامانه اطلس جهادی ثبت شده‌اند که از این تعداد هزار و ۳۴۹ گروه جهادی برادر و ۴۷۴ گروه جهادی خواهر هستند و بیشتر این گروه های جهادی جغرافیا محور و در سایر استان ها نیز فعالیت می کنند و این گروه های جهادی در حلقه های صالحین نیز فعالیت می کنند.

۲۸۶ فعالیت عمرانی و محرومیت زدایی با هزینه ۱۲۰ میلیارد ریال از ابتدای امسال تاکنون توسط این گروه های جهادی و بسیجیان درخراسان شمالی انجام شد.

برچسب‌ها امام جمعه بجنورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه بجنورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان شمالی امام جمعه بجنورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان شمالی حلقه های صالحین خراسان شمالی حلقه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۲۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد آئینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در نخستین گردهمایی گروه‌های مردمی و جهادی و وزارت راه و شهرسازی متشکل از بازآفرینی شهری، مسکن و راه روستایی که با مشارکت سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، گفت: دوره‌های مختلف بازآفرینی شهری در حوزه اطلاع‌رسانی، ترغیب مردم به بازآفرینی شهری، مشارکت مردم برای نوسازی بافت‌های فرسوده، چگونگی دریافت پروانه نوسازی و چگونگی دریافت حمایت‌های مالی برای گروه‌های جهادی برگزار شد.

وی بیان کرد: مقرر است تا از فردا این دوره‌های آموزشی از سوی گروه‌های جهادی در ۳۱ استان و ۴۵۰ شهرستان تکرار شود و مردم با حقوق خود در بافت‌های فرسوده آشنا شوند و اقدام به نوسازی کنند. با برگزاری این همایش و دوره‌های تخصصی انتظار داریم تا از فردا بسیج سازندگی، گروه‌های معین خود را به ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها معرفی کند تا ۵ رزمایش تا مهرماه امسال در همکاری با گروه‌های جهادی برگزار شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا شعار سال محقق و از ظرفیت‌های مردمی برای نوسازی بهره کافی گرفته شود.

کد خبر 6098536 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • وداع مردم خراسان شمالی با پیکر مرحوم عیسی بخشی
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی