Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، علی‌اصغر خانی، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره با مردم شاهرود که در مسجد حضرت ابوالفضل العباس (ع) این شهرستان انجام شد، اظهار کرد: عروج شهادت گونه سردار مهدوی‌نژاد، از چهره‌های بارز و ارزشمند سپاه پاسداران و از فرماندهان لایق را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان سمنان که امروز در این جلسه به‌منظور پاسخگویی به مطالبات مردم حضور یافتند، تقدیر و تشکر دارم.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: از استاندار سمنان که پرتلاش، جهادی، انقلابی و مردمی است و این ارتباط تنگاتنگ با مردم و در فضای مردم بودن را محقق کرد، تقدیر و تشکر دارم.

خانی عنوان کرد: استاندار سمنان وقت خود را در شهرستان‌ها و روستاها قرار داده و تا پاسی از شب برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کند که به مردم بزرگوار استان به‌واسطه حضور این چهره انقلابی، ارزشمند و پرتوان تبریک عرض می‌کنم.

وی گفت: مدیران کل نسبت به افراد ملاقات‌کننده، مردم خوب شهرستان‌های شاهرود و میامی در حد توان در راستای رفع مشکلات به صورت عملیاتی و میدانی اهتمام ورزند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی علی اصغر خانی دیدار چهره به چهره مطالبات مردمی استاندار سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۳۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم

ایسنا/سمنان نیکو کاران شاهرودی در روز معلم با آزادسازی یک معلم با تجربه که به‌دلیل مشکلات مالی در زندان بود درس محبت به دانش‌آموزان آموختند.

امید کهربایی، مدیرکل زندان‌های استان سمنان امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) از آزادی یک معلم با سابقه در روز معلم خبر داد و اظهار کرد: یک زن معلم با سابقه به‌دلیل مشکلات مالی به زندان شاهرود افتاده بود و تلاش برای آزادی‌اش انجام شد.

وی با بیان اینکه با همت و پیگیری مددکاران زندان و رئیس زندان شاهرود چند جلسه با شکات برگزارشد، گفت: این جلسات با حضور معتمدان، مددکاران و رئیس زندان شاهرود برگزار شد تا زمینه آزادی این زن معلم فراهم شود، اما رضایت گرفته نشد.

مدیرکل زندان‌های استان سمنان با اشاره به اینکه تلاش همکاران ما در زمینه آزادی این معلم متوقف نشد، ادامه داد: با پیگیری‌های متعدد رئیس زندان شاهرود و همت خیران، ۳۰۰ میلیون تومان توسط یک مرکز خیریه پرداخت و ۳۶۷ میلیون تومان دیگر توسط خیران و ستاد دیه استان برای آزادی پرداخت شد.

وی اضافه کرد: معلمان جایگاه بسیار والایی دارند و جایگاه آنها، کلاس درس است. به همین دلیل با همت خیران این معلم آزاد و در جمع دانش‌آموزان خود حاضر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقال زائران حج تمتع از مدینه به مکه با قطار سریع‌السیر
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزگار در استان سمنان
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • میامی نیازمند ایجاد کارخانه‌های فرآوری/ مسئولان به فکر باشند
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • زخم معدن کاری بر پیکر شاهوار
  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم
  • زنگ خطر کمبود «آب» در شاهرود/ اهمیت بیش از پیش حفظ «شاهوار»