Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@04:18:47 GMT

«علی مرادی» به فدراسیون وزنه‌برداری بازگشت

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۳۱۲۳

«علی مرادی» به فدراسیون وزنه‌برداری بازگشت

به گزارش ایرنا، در تاریخ ۱۴ دی‌ماه خبری در رسانه‌ها منتشر شد که وزارت ورزش و جوانان حکم بازنشستگی «علی مرادی» رییس فدراسیون وزنه‌برداری را صادر کرده و به زودی سرپرست این فدراسیون المپیکی منصوب می‌شود. بعد از تایید شدن این خبر، مرادی در نامه‌ای با اشاره به ۳۰ سال حضور خود در این رشته، رسما بازنشستگی  را پذیرفت؛ اما این پایان کار یکی از مدیران کهنه کار ورزش ایران نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طولانی شدن انتخاب سرپرست فدراسیون و تکاپوی مرادی برای بازگشت به فدراسیون این شائبه را ایجاد کرد که وی برای ادامه خدمت در فدراسیون وزنه‌برداری مشکلی ندارد.

این شائبه زمانی بیش از پیش رنگ واقعیت به خود گرفت که روز دوشنبه (۲۵ بهمن‌) و در دیدار هیات عراقی با «سیدرضا صالحی امیری» رییس کمیته ملی المپیک و «سیدحمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان، مرادی به عنوان رییس فدراسیون حضور داشت و درباره همکاری ۲ کشور در این رشته المپیکی توضیحاتی را ارائه کرد.

پس از گذشت ۲ روز از آن جلسه، اکنون از فدراسیون خبر می‌رسد که علی مرادی بعد از حدود ۵۰ روز از انتشار خبر بازنشستگی، به میز مدیریت این سازمان ورزشی بازگشته است.

بازگشت مرادی در حالی است که ۲ روز گذشته یک منبع آگاه در وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به سوال چرایی حضور مرادی به عنوان رییس فدراسیون در نشست مشترک هیات عراقی با وزیر ورزش و جوانان به خبرنگار ایرنا گفت: این حضور به دلیل حفظ شان وی بود.

پیش از این قرار بود تا زمان انتخاب سرپرست و بنا به اساسنامه فدراسیون داوود باقری نایب رییس فدراسیون  اموری اداری و اجرایی را بر عهده داشته باشد.

برچسب‌ها کمیته ملی المپیک سید حمید سجادی وزارت ورزش و جوانان سید رضا صالحی امیری فدراسیون وزنه برداری علی مرادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک سید حمید سجادی وزارت ورزش و جوانان کمیته ملی المپیک سید حمید سجادی وزارت ورزش و جوانان سید رضا صالحی امیری فدراسیون وزنه برداری علی مرادی فدراسیون وزنه برداری رییس فدراسیون ورزش و جوانان علی مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۳۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرايز قهرمانان وزنه‌بردارى براى معلمان (عكس)

به گزارش "ورزش سه"، سجاد انوشیروانی، رئیس فدراسیون و کوروش باقری قهرمان اسبق جهان به بهانه روز معلم با حضور در مدرسه‌ای به نمایندگی از خانواده وزنه‌برداری از جمعی از معلمان تقدیر و تشکر کردند.

حضور ستاره‌های شناخته‌شده وزنه‌برداری در این مدرسه و حاضر شدن در کلاس‌های درس باعث سورپرایز شدن دانش آموزان و معلمان شد.

انوشیروانی و باقری در جریان این مراسم با اهدای گل به معلمان از آنها تقدیر کردند و دقایقی با دانش‌آموزان به صحبت پرداختند.

دیگر خبرها

  • سورپرايز قهرمانان وزنه‌بردارى براى معلمان (عكس)
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • تالاخادزه ایران کجاست؟